Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Szexről szabadon

Mi a szex? És mi nem az? Mire jó és mire nem? Élvezzük vagy csak eltűrjük? Tiltjuk vagy támogatjuk? Tudunk szabadon beszélni róla? Néhány szó a kommentelésről: előzetes moderációt alkalmazok, mert a trollkodás tönkreteszi a párbeszédet és rosszat tesz az idegeimnek, nem pedig a szabad világ vívmánya. Aki civilizáltan szól hozzá, az idővel fehér listára kerül, attól fogva nem kell várnia a moderálásra. Mi az, amit biztosan nem engedek be? A gyűlölet mindenféle megnyilvánulási formáját tartalmazó kommenteket, úgy mint homofób, idegengyűlölő, bármely kisebbség ellen uszító, valamint a durva sértegetést tartalmazó hozzászólásokat. Lehet, hogy szerinted nem durva, amit írsz, én meg annak tartom, de mindenkinek úgysem tudok megfelelni, és nem is akarok.

Adomány

Fácsé

Ennyien olvastok most

Friss topikok

Címkék

237 ok a szexre (1) 55+ (1) Agatha Christie (1) Alfred Kinsey (1) alibi (1) alkalmi kapcsolat (1) Allan Pease (1) alternatív kapcsolati formák (1) antropológia (1) anyagi függetlenség (1) anyaság (1) áthangolódás (1) átirányítás (3) A szerelem eltitkolt története (1) barátnő (1) barátság (1) Barbara Pease (1) belenyugvás (1) beleszeretés (1) beszélgetés (2) bevezetés (1) bigámia (1) bikini (1) biszexuális nő (1) biszexualitás (3) bizalmas (1) bizalom (1) bizalomhiány (1) biztonság (1) blog (1) borítás (1) bosszú (1) búcsú (1) búcsúszex (1) burkini (1) catcalling (1) cici (1) Cindy Meston (1) cinkos (1) cliteracy (1) coaching (1) coitus interruptus (1) csábítás (2) család (1) családalapítás (1) családi dráma (1) családi nyaralás (1) csikló (1) csoportos szex (1) csupaszság (1) cuckolding (1) cunnilingus (1) cyberszex (1) David Buss (1) Deborah Sundahl (1) diploma (1) duogámia (1) Durex (1) édeshármas (2) egyéni csúcs (1) egy év (1) elcsábulás (1) elégedettség (1) elélvezés (1) elhajlási engedély (1) elhidegülés (1) elköltözés (1) elkötelezettség (2) elköteleződés (2) első hűtlen szex (1) első szex (2) elszeretés (2) eltartás (1) elvárások (1) emberi agy (1) engedélyköteles hűtlenség (1) érett szex (1) erkölcs (2) erőltetés (1) erotikus fantázia (1) érzelem (1) érzelemmentes szex (1) érzelmi poligáma (1) esküvő (1) esztétika (1) ex-szex (1) excel tábla (1) exek (1) fantáziálás (2) fejlődés (1) felelősség (1) felfedezés (1) felhívás (1) felmérés (3) félrelépési engedély (1) felszabadultság (1) felszarvazás (1) féltékenység (1) feminizmus (1) fétis (1) fiatalság (1) figyelemelterelés (1) film (1) fogamzásgátlás (2) fogdosás (1) forgatókönyv (1) fotózás (1) francia (1) franciák (1) Franciaország (1) francia törvény (1) Freud (1) friss kapcsolat (1) frusztráció (1) fürdőruha (1) g-pont (1) geci (1) genetika (1) gumi (1) gyerekkor (1) gyerekszülés (1) gyönyörszerzés (1) gyors numera (1) hármas (1) házasság (2) házasságon kívüli szerelem (1) házasságtörés (1) házinyúl (2) Helen Fisher (2) heteró férfiak (1) higiénia (1) homoerotikus szexjelenet (1) homoerotikus tapasztalatok (1) hotwife (1) hubby (1) hűség (1) hűtlenség (14) hűtlenségbe kergetés (1) hűtlenséges társkereső (1) hűtlen gén (1) hűtlen gondolatok (1) ideálok (1) ideológia (1) időskori szex (1) időtartam (1) időutazás (1) igazság (1) igazság kiderítése (1) illatok (1) illedelmes szex (1) Indonézia (1) információgyűjtés (1) intelligencia (1) interjú (1) irodai szex (1) iszlám (1) izgalom (1) izgatás (1) játékok (1) Jáva (1) kapcsolati anarchia (1) karácsony (1) Karezza (1) kényszer (1) képalkotás (1) képzelet (1) kérés (1) kétségek (2) kettős hűtlenség (1) kevés szex (1) kifogások (1) kisebbségi érzés (1) kisgyerekes szülő (1) kliensek büntetése (1) klitorisz (1) kommunikáció (2) koncentrációs nehézségek (1) konkubinátus (1) könyv (1) korai magömlés (1) korai szex (1) korlátozás (1) Kőszeg Ferenc (1) közös nyelv (1) kudarc (1) különbségek (1) különleges szexuális élmény (1) külső kapcsolat (1) lassúzás (1) látvány (2) lebukás (1) leszbikus (1) levél (1) libidó (3) lista (1) maszti (3) maszturbálás (4) megalázás (1) megbánás (2) megbízhatatlanság (1) megbízhatóság (1) megcsalás (1) megelőzés (1) megfigyelés (1) megjátszás (1) megszakításos módszer (1) mell (1) mellfejés (1) mell izgatása (1) méltóság (1) ménage à trois (1) menstruáció (1) menstruációs szex (1) menyasszony (1) mérgező mondatok (1) meztelenség (1) mocskos szex (1) molesztálás (1) monogámia (4) monogámulás (1) munkahelyi flört (1) munkahelyi viszony (1) muszájszex (1) műszaki hiba (1) nagy libidó (1) naivitás (1) nem-gámia (1) nem-monogámia (1) Németország (1) nemi betegségek (1) nemi erőszak (1) netes szex (1) Nigéria (1) női ejakuláció (1) női libidó (2) női mell (2) női orgazmus (1) nők (1) nyalás (1) nyaralás (1) nyaralás szeretővel (1) nyelvi prüdéria (1) nyilvános gyónás (1) nyilvános szoptatás (1) nyitott házasság (2) nyitott kapcsolat (1) okostelefon (1) Onán (1) önbizalom (1) önbizalomhiány (1) ondó (1) önfényképezés (1) önismeret (1) önkielégítés (1) önmegtartóztatás (3) önrendelkezés (1) orális szex (3) orgazmus (6) orgazmusképesség (1) orgazmustilalom (1) örömszex (1) országlista (1) országrangsor (1) őszinteség (3) Outlander (1) óvszer (1) parancs (1) pixel (1) poliamoria (1) poliamória (2) poliandria (1) poligámia (4) poligünandria (1) poligünia (1) politika (1) pornó (3) pornónézési szokások (1) pozitív üzenetek (1) problémamegoldás (1) promiszkuitás (1) prostitúció (3) prüdéria (1) punci (1) quickie (1) rajtakapás (2) randizás (2) rejtények (1) Ridikül (1) rivalizálás (1) silány szex (1) sorozat (4) spanyol (1) sperma (1) squirting (1) statisztika (1) status quo (2) Stockham (1) strand (1) szabadság (3) szakítás (2) szatírok tánca (1) szavazás (1) szégyen (1) szégyenérzet (2) szemérem (1) szépség (1) szerelem (3) szerelmi háromszög (2) szerelmi házasság (1) szeretkezés (2) szerető (2) szeretők (1) szeretőkeresés (1) szeretőzés (1) szeretőzés abbahagyása (1) szeriális monogámia (1) szex (2) szexbeszéd (2) szexchat (1) szexedukáció (1) szexfantáziák (1) szexfelesleg (1) szexfülke (1) szexhegy (1) szexhiány (1) szexi fehérnemű (1) szexi képek (1) szexjátékok (1) szexképek (1) szexkutatás (1) szexmánia (1) szexmasszázs (1) szexmegvonás (2) szexmentes kapcsolat (1) szexting (1) szexuális élet a családban (1) szexuális élet megreformálása (1) szexuális felvilágosítás (1) szexuális hűtlenség (1) szexuális kizárólagosság (1) szexuális önrendelkezés (1) szexuális zaklatás (1) szex alkalmazottal (1) szex egy napon több partnerrel (1) szex fiatalkorúval (1) szex gyakorisága (1) szex mennyisége (1) szex nélkül (1) szex nyilvános helyen (1) szex otthon (1) színlelés (1) szokatlan módszerek (1) szolgálati közlemény (1) szopás (1) szoptatás (2) szőrös (1) szőrtelen (1) szőrtelenítés (1) születésnap (1) szülő-gyerek kapcsolat (1) szvinger életmód (1) tabu (1) tagadás (1) tanácsadás (2) tanácskérés (1) tanulás (1) tanulmány (1) tapasztalatok (1) tapizás (1) testkép (2) testvérek közti rivalizálás (1) the slap (1) threesome (1) tiltás (2) többes házasság (1) többszörös orgazmus (1) több szerető (1) topless (1) unalomszex (1) undor (1) ünnepek (1) ürügyek (1) utazás (1) vagina (1) vágy hiánya (1) válás (2) vallás (2) vallomás (1) vendégposzt (2) vér (1) vetkőzés (1) videó (1) Virginia Johnson (1) virtuális szex (1) visszaesés (1) visszafogadás (1) visszahódítás (1) visszajelzés (1) visszatérés (1) visszautasítás (2) viszony (1) viszony legalizálása (1) William Masters (1) zaklatás (3) zene (1) Címkefelhő

Naptár

február 2017
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28

Innen érkeztek a blogra

Beszélgetések közben olykor felmerül a kérdés, hogy kinek megy csak egyszer, kinek többször is, és mennyi ez a több. A Master of Sex 4. évadjában pedig egy, a szexklinikára besétáló fiatal nő arra kéri a szakembereket, hogy dolgozzák ki a többszörös elélvezés megtanulásának protokollját. Mert hallott róla, hogy vannak nők, akiknek nem csak egyszer sikerül, és milyen remek lenne ebbe beletanulni. (A sorozatról már írtam korábban.)

orgasm_face.png

Valóban vannak ilyen nők, de férfiak számára sem lehetetlen a feladat: egyeseknek ejakulációval együtt is megy többször, mások tudatosan alakították úgy, hogy magömlés nélkül legyenek képesek elélvezni, és így könnyebb az ismétlés, mint a hagyományos módon. Egyes nőknek spontán, különösebb erőfeszítés nélkül sikerül, mások keményen megdolgoznak érte. 

De mennyiszer tudjuk elérni a csúcsot egy szeánsz alatt? Azért mondok szeánszot, és nem szeretkezést, mert az egy egységnyi szeánszban több menet is lehet... És az önkielégítést sem zárhatjuk ki a felmérésből, azt meg nem nevezném szeretkezésnek. Tudom, a szeánszot nehéz definiálni, de vegyünk egy maximum 3 órás időegységet, és az azon belüli orgazmusok számát.

A kérdésem ráadásul most nem arra vonatkozik, hogy ÁLTALÁBAN kinek hányszor sikerül, hanem az EGYÉNI CSÚCSRA vagyok kíváncsi. Lesznek olyanok, akiknél az átlag és az egyéni csúcs ugyanaz a szám lesz, mondjuk egy, és lesznek olyanok, akiknél a csúcs nagy mértékben el fog térni az átlagtól. Már a dolog természeténél fogva is.

Az általam elért maximális szám 5 volt, az ismerőstől hallott maximális számok a következők: nőnél 24, férfinál 7. Teljesen mindegy, hogy az illető a szeánsz alatt milyen módszerrel érte el az orgazmust, partner hatására, vagy maszturbálva, férfiaknál volt-e ejakuláció vagy sem, nőknél G-pont-os orgazmus volt, csiklói. Egyetlen számadatra vagyok kíváncsi: az életetek során eddig tapasztalt legnagyobb orgazmusszámra, amit 3 órán belül értetek el. 

Mivel ez önbevalláson alapuló felmérés, persze, mindenki azt ír, amit akar, de azért kb tudjuk, hogy mi reális még, és mi nem. Versenyről szó sincs, nem nyer semmit az abszolút csúcstartó, és nem veszít semmit az, akinek csak egyszer sikerült. Most a nulla orgazmust elérőket nem vesszük bele a felmérésbe, a részvétel feltétele, hogy az olvasó legalább egyszer életében elélvezett már. 

Nők és férfiak külön szavazhatnak, de kommentben olyanok is hozzátehetik a saját számukat, akik egyik kategóriába sem sorolják magukat. A nőknél 30-ban határoztam meg a csúcsot, aki ennél még többször élvezett el, az legyen szíves kommentben jelezni. Férfiaknál a 10-et elégnek gondolom, de lehet, hogy tévedek, és lesz ennél több is. Ha valaki nem tudja, hogy mennyi volt a legnagyobb szám, akkor egy becsült értéket írjon be, de a teljesen bizonytalanok inkább ne szavazzanak. 

Hozzászólásban szívesen fogadok partnerekről szóló beszámolókat is, de helyettük ne szavazzatok, a megbízható az, amit az illető maga állít, hiszen az orgazmust mindkét nem tudja színlelni is... 

Előre is köszönöm a részvételt!

Címkék: orgazmus egyéni csúcs többszörös orgazmus

140 komment

A bejegyzés trackback címe:

http://szexrolszabadon.blog.hu/api/trackback/id/tr5012243570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

victor vacendak 2017.02.17. 20:36:11

@skarlát betű: te dobtad be a linket az "orvos"-sal. És ott azt írják, hogy nem normális egy esetet kivéve. :-) Öngól?
És azt meg hogy érted, hogy a nő könnyebben tapasztalja, hogy a makk érzékeny-e vagy sem? Nem követem a logikát...

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2017.02.17. 21:08:59

@victor vacendak: A linkben nem az szerepel, h egy esetet kivéve kóros, hanem, h vannak kóros esetek, és van fiatalkori változat, meg olyan, amit az örömszerzés miatt idéznek elő - ez utóbbival kapcsolatban nem tud állást foglalni, gondolom, nem nagyon hagyták magukat tanulmányozni az alanyok. De maga a technika, ami a taóban is megjelenik, több ezer éves... Nemrég olvastam róla egy könyvet, amiben azért voltak elég hihetetlen dolgok is (pl, h a magömlés elapasztja az életenergiát, és aki mindig ejakuláció nélkül élvez el, az csak ettől nagyon hosszan fog élni...), de érdekes olvasmány volt.

Amúgy a linket azért illesztettem be, mert itt többen azt állították, h száraz orgazmus nem is létezik. Erre kiderül, h ja, mégis van.

Egy férfi csak a saját makkja érzékenységét tapasztalja, egy nő pedig tudja, h az egyik partnere makkjához nem nyúlhat orgazmus után, a másiknál nem kell annyira vigyázni. Már a figyelmes szerető tudja. Vagy szted ez olyasmi, amiben a férfiak nem őszinték?

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2017.02.17. 21:11:14

@NaposFiú: Nem tudom, minek számít. :)
De érdekes esetleírás.
Ugye, vannak olyan különleges esetek is, amelyekben az orgazmusok egyszerűen nem is maradnak abba, és az már orvosi beavatkozást igényel.

Halowini bagolygyár 2017.02.17. 21:12:10

@skarlát betű: Amúgy nő vagyok és nálam úgy néz ki a téma, hogy:

- saját magamnak csiklómasztival 1 perc alatt megvan (kb. 30 perc alatt lehet 3x, de az első visz mindent, gyakorlatilag a többire nincs is szükségem úgy igazán)
- vibrátorral csikló izgatás magamnak 3-5 perc között 1x, többre nincs is igényem
- análisan magamnak (bármivel) villámgyorsan (ez a legjobb)
- pasi farkával, ha szerelmes vagyok a pasiba, de ő belém nem, kb. 3x60 perc után talán nagy nehezen sikerül
- pasi farkával, ha jól érezhetően ő is szerelmes belém, akkor nagyjából 15-20 perc alatt csúcsra érek 1x, de az akkora kielégülést okoz, hogy többször nem is kívánom, na meg különben is bealszom tőle

Gabor Jeges 2017.02.17. 21:28:59

@Nanenáné: Vissza lehet tornászni napi kettőre, nekem 97 évesen sikerült.

Halowini bagolygyár 2017.02.17. 21:33:17

@Halowini bagolygyár: jaj,rosszul írtam! a vibrátorral nincs csikló izgatás, az csak hüvelyi.
nekem a hüvelyi orgazmusok sokkal jobbak, erősebbek, hosszabb ideig tartanak

Libertina 2017.02.17. 21:33:30

@efi: te mondani tudod, én meg eljátszani. akármennyit! :-))
De azért nem szabad túlzásba vinni, mert még hiteltelenné válik az ember. :-P

Libertina 2017.02.17. 21:33:30

@NaposFiú: Te inkább ViccesFiú vagy, nem Napos. :-))

Élettani képtelenség, amiről írsz.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2017.02.17. 21:35:44

@Halowini bagolygyár: A szerelem ilyen különbség? Nálam az orgazmus és a szerelemérzés nem függ így össze.

Intimitás Gourmet · http://intimitasgourmet.blog.hu/ 2017.02.17. 21:38:04

@cardiobascuralis: már vártam mikor kommentelsz ide, mert a kedvenc soarid vannak:)

mivel a magmegtartó orgazmust nem csak ezós-spiris csávók csinálják, hanem más férfiak is, csak lehet benne valami.

Mi francért szivatnám magamat, ha egyszer jó és kész. Csak ma délután volt vagy 15 orgazmusom, és most kurva jól vagyok.

Halowini bagolygyár 2017.02.17. 22:07:42

@skarlát betű: a legfontosabb dolog a világon a szerelem. :)
nálam szorosan összefügg.

átlátó 2017.02.17. 22:27:38

...előfordult, hogy este összefutottam egy régebbi egyéjszakás ismerőssel és adtunk az érzésnek...végeztem, elmentem a dizsikébe, ahol a (le)Szilvi szemében megláttam a lehetőséget és a Hugi nevű szintén ismerős lakásán az érzés nem került el bennünket...hajnalba ha evett a rosseb, zuhany, becsusszanás az ágyba, a feleségem fölébredt és megkérdezte, hogy minden rendben? Meg kellett nyugtatnom, hogy semmi rendellenesség...27 év után egyszer csak megszólalt, hogy ezentúl baszd meg a rokkendrolodat...és repültek a bőröndjeim is...mindig azt mondtam neki, amikor hajnalban evett haza a rosseb, hogy akkor is rokkendrol, ha elzavarnak otthonról. Mikor az én drága feleségem azt mondta, hogy baszd meg a rokkendrolodat, 26 évvel fiatalabb volt az affér...utólag jön meg az ember esze. Fiatalság, bolondság.
www.youtube.com/watch?v=M2jb5LYR9z0

szanalmas 2017.02.17. 23:33:51

@Halowini bagolygyár:

Kölcsönös szerelem nélkül tulajdonképpen a szex csak egy élő eszközzel történő önkielégítés. Nyilván hihetetlennek tűnhet ez nagyon-nagyon sok embernek, de a kapcsolatok döntő része teljesen igazolja ezt, szét kell csak nézni a környezetünkben, mennyi érthetetlen, elcseszett párkapcsolat van, megcsalásokkal, veszekedésekkel, EQ, IQ különbségekkel. A Mónika Showtól az elit társkeresőig egy komédia az egész! :)
Ez tényleg egy vicc, hogy számolgatni kell az orgazmust, meg elborult módszerekkel akarják egyesek minőségivé tenni a szexuális kapcsolatukat.
Egy igazi kölcsönös szerelemnél ilyesmikre nincs szükség, ott megy magától. Jó, persze ilyen kapcsolat a gyakorlatban meg alig van, szóval valamit muszáj csinálni magával az embereknek. :D

A fentiekhez kapcsolódik:
kigondoltam.blog.hu/2016/12/24/szeretetfaktor_a_szeretet_unnepere

A szerelmes a himlőhelyeket is bájos gödröcskéknek látja.
JAPÁN KÖZMONDÁS

Euscorpius Hungaricus 2017.02.17. 23:36:20

Amikor végre szabadon(előtte mindketten kapcsolatban voltunk, én házas voltam, Neki élettársa volt) összejöttünk a barátnőmmel, egy fél éjszakát szeretkeztünk. Akkor meg sem álltunk 9:3-ig. Előtte összekeveredtünk már, de csak rövid dugások jöttek össze elbújva, volt, hogy a munkahelyen. Akkor végre teljesen gátlástalanul estünk egymásnak, már a liftben, úton a lakásomba. Hogy hogy jutottunk be, már nem is emlékszem, de az biztos, hogy az előszobában már mindketten félig ruha nélkül én pedig villám gyorsan a szájában voltam, aztán egymásba feledkeztünk teljesen. Végig szeretkeztük az egész lakást a fürdőkádtól a konyhaszekrényig, persze az ágyon töltöttük a legtöbb időt. Eszméletlenül érzéki volt, ráadásul főként hüvelyérzékely, és nem győztem betelni Vele. Aztán másnap a munkahelyen majdnem elaludtunk mindketten. De nagyon megérte!! :-) Még most is beleborzongok abba az éjszakába, pedig utána sok követte, de 8:2-nél több nemigen volt. Aztán, mint minden jónak, ennek is vége szakadt...

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2017.02.17. 23:48:06

@skarlát betű:
" Az általam elért maximális szám 5 volt"
és mennyi lett volna, ha a partnered is eljött volna?

szanalmas 2017.02.17. 23:48:37

@Intimitás Gourmet:

Nyilván neked azt is elhisszük, hogy 32 napig folyamatosan tantrázol, miközben 15434 orgazmusod lesz!

Mondjuk arra picit kíváncsi lettem, honnan van személyes, testközeli tapasztalatod más férfiak (azaz jópár) magmegtartó orgazmusáról!!!4! XD

Intimitás Gourmet · http://intimitasgourmet.blog.hu/ 2017.02.18. 07:45:51

@szanalmas: hát én nem tantrázom, az nem az én világom, de itt a teljes leírásom a saját tapasztalatokról
intimitasgourmet.blog.hu/2017/02/11/a_ferfi_orgazmusai

Burgermeister 2017.02.18. 08:18:04

@Libertina: nekem nem fárasztó...csak a vége...te is elfáradsz a végére..:)

incognito ergo sum 2017.02.18. 09:52:16

@Libertina:

Eljátszani nem jó, mert a pasi azt hiszi, hogy jól csinálta, és onnantól kezdve mindig úgy lesz. Te meg hoppon maradsz.

incognito ergo sum 2017.02.18. 09:52:16

Férfiként ... van egy olyan módszer, az előző barátnőm nagyon tudta (lassan egy éve, hogy szakítottunk). Amikor szopott, és már majdnem orgazmusom volt, akkor abbahagyta a szopást és valahol a gátizom környékén megnyomott egy pontot pár másodpercre. Nem nagyon erősen, de határozottan. Azt hiszem az ott a húgycső lehetett.

Utána elengedte, nekem meg volt egy orgazmus-érzésem, sperma jót spriccelt -- de nem a rendes orgazmus, többszöri összerándulással, csak ez az egy. Az izgalom és a vágy pedig fennmaradt. Egy kicsit várt, játszadozott, aztán folytatta a szopást, és ezt meg tudta ismételni, megtörtént olyan is, amikor csak harmadikra volt már "végleges" orgazmusom.

Próbáltam ezt a pontot megtalálni magam is (majdnem egy évig nem volt kapcsolatom), egyszer-kétszer sikerült eltalálnom a pillanatot is és a helyet is, de nem könnyű erre figyelni. Nem tudom, hogy a nő honnan tudta ilyen pontosan, mikor jön el a pillanat, talán onnan, hogy az orgazmus előtti pillanatokban különösen megfeszül a pénisz...

Ezt csak azért mondtam el, mert ejakuláció nélküli orgazmust nem éltem át, de ilyen többlépcsős, "megszakított" orgazmust néhányszor igen, és nagyon finom volt.

A mostani barátnőm, akinek sorozatban van spriccelős orgazmusa, nem ennyire kifinomult, a feszültséget fokozó finom érintésekkel szemben a kemény, erős ingerlés híve, vele hosszú orgazmust szoktam átélni.

Köksal Baba 2017.02.18. 09:52:16

Elég fura kérdés ez a hányszor elmenés.
Ha egy férfi irányítani tudja az orgazmusát, és 1-1,5 óra kamatyolás után megy el kontra egyperces csóka aki 3 óra alatt 8-szor elélvez, nos ez összehasonlítható egyáltalán?
Egészen más minőségről van szó.

kegmájer 2017.02.18. 12:48:57

@01234567:

5-6 órás szeánszok? milyen gyakran jött ez ösdze neked? és ha már úgy írsz róla, mintha ez lett volna a szokásos (és nem a ritka kivételek egyike-másika), akkor hagy kérdezzem meg azt is, hogy mit dolgozol? házas vagy? gyerekeid is vannak? együtt éltek, egy fedél alatt?

vagy ezek a szeánszok csak egy egy új kaland/kapcsolat kapcsán, a szerelmi mámor időszakában jellemzőek? esetleg te egy feleséggel, évtizedekig , heti 2-4-6 szor így éled a "szexuális életedet"?

Intimitás Gourmet · http://intimitasgourmet.blog.hu/ 2017.02.18. 12:50:27

@incognito ergo sum: az a pontot hoívják Millió dolláros pntnak.

Ha nem találod, ereszkedj négykézlábra, majd pucsíts ki, hogy feszes legyes a gát tedd az ujjadat a hetezsacskó alá enyhén nyomd be és kezd le lefelé húzni az ujjadat a végbél nyílás felé. Kb félúton be fog mélyedni, na ez az a pont.

aranea 2017.02.18. 13:01:56

Olvasom a hozzászólásokat, és csak vakarom a fejem... azt hiszitek, amit nem tapasztaltatok meg, az nincs???? :D :D :D
(meg kell jegyeznem, hogy én pl. a hüvelyi orgazmusban meg a G pontban nem hiszek, pedig páran itt beszéltek róla)

aranea 2017.02.18. 13:02:17

Az egyik pasim multiorgazmusos volt, velem 24 (+1 megkezdett) volt a csúcsa, amit elért (de saját elmondása szerint maszturbációval ennél többre képes). A pontos időtartamot sajnos nem tudom, lehet, hogy 3 óra volt, lehet, hogy 4. Nem mértük.
Nekem a maximum 30-40 perc alatt úgy 20-25 (masztival), nem tudom pontosan, 15-ig számoltam, vagy koncentrálok - vagy számolok... (átlag maszturbáció esetén 4-8, parnerrel 1-4)

venszivar 2017.02.18. 13:02:17

ÉN ma délben harmadszor megyek el...Találkozom a nejemmel s együtt felmegyünk a csúcsra(Gellért hegy)!
Aztán, hogy kora estétől, hogy s mint lesz AZT csak az "angol orvosoknak" árulom el.

kuki123 2017.02.18. 13:02:17

@skarlát betű:

Összejöhet, de furcsa érzés

Kicsit hasonló mint a amikor visszatartja az ember.

Főleg akkor lehet ezt összehozni, ha még nagyon az elején vagyunk (mi férfiak) nincs a prosztatában elég előváladék vagy nicsn meg a kellő merevedés.
Pl proszta masszás esetén...és közben nem áll...

kegmájer 2017.02.18. 13:02:17

@skarlát betű:

te itt összekevertél szezont, fazont, miegyebet bőven.
azt írod, hogy volt egy partnered, aki percek alatt elment 3szor, maj később még kétszer. ezt nem kétli senki:-) de! mit akartál evvel mondani? ez jó? neked, mint nőnek, ez jó? azt hiszed/hitted, hogy ezt te okoztad nála? vagy beláttad, hogy ő mindenkivel ilyen? hogy senki (te sem) vagy semmilyen hatással az ő "bajára"?

mert ez egyébként a korai magömlés "rossz" megoldási kisérlete csupán :-( nagyon szép dolig, hogy te kitartottál mellette ennek ellenére is! (apropó. kitartottál mellette?)

azután meg azt írod, hogy irigyled azt a nőt, akiről tudod (elhiszed) hogy 24 orgazmusa szokott lenni (vagy volt egyszer?) . miért irigyled?

kegmájer 2017.02.18. 13:02:17

@skarlát betű:

hány palacsintát tudsz megenni éhgyomorra?

kuki123 2017.02.18. 13:02:17

Egyébként enm tudom mit picsognak a nők már megint ...ebben is ők nyertek...

férfinak átlag 1-2, az is pár másodpercig..aztán kifújt aznapra.

ezzel szemben a nőknél 3-8 is simán összejön..
akinek nincs az meg nem gyakorolta..

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2017.02.18. 13:04:27

@kuki123: Ki picsogott?
Van olyan nő, akinek egyáltalán nem jön össze, pedig gyakorolja. Nem kéne már megint beleesni abba a hibába, h akinek nem sikerül, azt vádoljuk, akinek meg sikerül, azt nem hisszük el.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2017.02.18. 13:07:51

@aranea: Nem egyforma az anatómiánk, és itt pici eltérések is rengeteget számítanak. A hüvelyinek nevezett orgazmushoz kellenek bizonyos tulajdonságok, amelyek nem minden nőben vannak meg, de én nem kétlem, h van, akiben megvannak, láttam is, h ez működik.
A G-pontot magamban is megtaláltam, de ez is olyasmi, ami nem mindenkinél tapintható ki. Vagy hiába kitapintható, ha nem elég érzékeny ahhoz, h orgazmushoz is vezessen. Lehet azonban fejleszteni az érzékenységet, nagy kitartással.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2017.02.18. 13:12:31

@kegmájer: Nem kevertem össze semmit, a példát arra írtam, h létezik férfi, aki 3-nál többször is elélvez erőfeszítés nélkül, , amit egy kommentelő kétségbe vont.
A partner azóta is megvan, köszöni szépen, de ennek itt semmi jelentősége. Max annyi, h máskor is ment 4x, nem ez volt az egyetlen eset. És nem korai magömléses probléma, mert ha akarja, tudja szabályozni.
Volt olyan partnerem is, aki nem tudta, ismerem a különbséget.
Számomra nem jelent nagy differenciát, h a partnerem hányszor élvez el, max abban, h örülök az örömének, jó látni, ha élvezi, de azt is élvezik, ha plató szakaszban vannak. A többszörös orgazmus nem ér többet, mint az egyszeri, csak más. Érdekes, h ki milyen, senki nem jobb szerető attól, h többször élvez el, de lehet, h neki nagyobb élmény.
Nekem meg kell dolgozni az orgazmusért, ezért irigylem azt, akinek annyira könnyen megy, ahogy nekem sose fog. Bár lehet, h ő meg túl hamar megunja, mert nincs benne semmi kihívás... Nem tudom.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2017.02.18. 13:14:37

@aranea: És ezt a sokat hogyan éred el, úgy értem, közben tartasz szünetet, lenyugszol, újra kezded, vagy nincs semmi technika, ha egyszer beindult, akkor megy magától?

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2017.02.18. 13:15:45

@Köksal Baba: Én is tudok futni, meg egy világbajnok futó is, de nem nagyon lehet összehasonlítani. Attól még mindkettő futás, nem?

cardiobascuralis 2017.02.18. 13:16:05

@skarlát betű:
Nem hülye, ellenben jó lenne, ha elolvasnád, mit linkelsz be, meg meg is értenéd, már ha tudsz angolul persze.

Ez a cikk ugyanis pont engem igazol.

Az, hogy mindenféle betegségeknél milyen jelenségek vannak, más kérdés. Az ember amikor mond valamit, egészséges emberekre gondol.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2017.02.18. 13:18:04

@cardiobascuralis: Nem téged igazol, ui. nincs odaírva, h ejakuláció nélküli orgazmus nem létezik, amit te állítottál.
Nem csak betegséget sorol fel, no és azt se állította senki, h csak az egészséges ember él szexuális életet.
De lécci, ne szólj hozzám többet, mert nem fogom beengedni.

cardiobascuralis 2017.02.18. 13:18:31

@aranea:
G pont az orvosok szerint sincs, legalábbis több millió felboncolt nő közül egyben sem találtak ilyet. Márpedig a nagy számok törvénye alapján legalább néhányban kellett volna.

Hüvelyi orgazmus biztosan van, legalábbis sok olyan nő van, akinek nem kell e csiklójához nyúlni ahhoz, hogy elélvezzen, dugás közben is megy neki.

cardiobascuralis 2017.02.18. 13:20:25

@kegmájer:
Éhgyomorra csak 1 falatot. A többi már nem éhgyomorra megy. :-)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2017.02.18. 13:43:06

G-ponthoz csak annyit: amit a testemben tapasztalok, az van. Lehet, h boncoláskor nem bizonyítható, de boncoláskor nem is leszek felizgulva.
Hogy azt a pontot, minek nevezzük, édesmindegy, de hogy ott van valami nagyon jól izgatható terület, amitől el lehet élvezni úgy, h az általában csiklónak nevezett glans clitorist, ami az egész klitorisznak csak egy aprócska része, nem éri stimuláció, az tuti. Nem mindenkinél, de a nők jó nagy százalékánál igen.

Hogy az egész klitorisz mekkora, és hozzá képest mennyit látunk és mennyit tudunk közvetlenül stimulálni, az ezen a képen látszik:
s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/70/2e/d1/702ed17c99dae03bbad194ffdb672c3c.jpg

kegmájer 2017.02.18. 13:43:52

@cardiobascuralis:

hát ez az :-) de ha így van, akkor mit mérünk avval, hogy X 1 palacsintát tud "élvezni", Y meg 24-et? kinek, mit árul el az adat?

egy éhező könnyen eshet abba a hibába, hogy azt hiszi jobb annak, aki 24 től "lakik jól". de nem biztos, hogy igaza van. a szememben az már inkább evészavarnak hat. csakúgy, ahogyan az itt nyilatkozók napi 15-25 orgazmus igényéről olvasok....nekem (NEKEM) nagyon furcsa hozzáállást mutat a szexhez.

ugyanakkor remelem, hogy mindenkinek lesz/volt olyan élménye/emléke, hogy egy hosszabb időszakot (félnapot-egy hétvégét) ágyban tölthet el egy kedves, kívánatos emberrel :-) a fene nem számolja (szerintem) ilyenkor, hogy hány dugás, hány petting, hány maszti, stb, nomeg, hogy hány orgazmus.....csak jó egyszer egyszer ilyet átélni.....
de a nemi életünk zömét többnyire a "napi rutin" adja...és, ha az jó, akkor minden más is csak jó lehet valamennyire :-))))

de napi rutinból 10-20 orgazmus, meg többórányi szeánszok....hát! ez nekem kínai

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2017.02.18. 13:45:56

@kegmájer: Miért nem érted meg, h ez itt nem verseny, és nem mondta senki, h ennyire van igénye?
Ha te nem akarod számolni, ne számold, oszt kész. Más meg akarja számolni.
A poszt nem a napi rutinról szólt, hanem a csúcsélményekről.

Skog 2017.02.18. 14:37:18

Sziasztok.
Hmm, megint érdekes a kommenteket olvasni. Mások vagyunk, no.
Én pasi, közel a 40-hez. A "Csúcsom" az adott intervallumon belül 4 elélvezés, de a negyedik már fájt. Éppen ezért én többnyire az egy gyors, egy hosszú és az egy esetlegest támogatom elvileg. A gyerekek nem kedveznek a szexmaratonoknak. Mindegy.
Nekem is szájenszfiksön (pasiként)a 5-6 elélvezés feletti tartomány.

01234567 2017.02.18. 14:37:38

@kegmájer: Ez kb. 18-32/33 éves koromig volt így. Akkor elég sűrűn változtak a partnerek,általában heti 2-3 alkalommal szeretkeztem, a hűség ismeretlen fogalom volt nekem abban az időben sokszor volt egyszerre több kapcsolatom. A párom 8 éve ismerem, hozzá hűséges vagyok, és szerintem maradok is már így 50 évesen. Amikor bizony már egy héten sincs 5-6, sőt 1-2 csendesen. :D

kegmájer 2017.02.18. 15:12:32

@01234567:

és fiatalabb korodban a barátnőid mind kultiválták az 5-6 órás szeanszokat? vagy volt ilyen is, olyan is?
téged akkoriban az "motivált" (vagy az elégített ki) csupán, ha megvolt a heti 2-3, 5-6 (ez nem világos a kommentedben számomra) szeánsz, kismillió saját orgazmusoddal? erre (ezt szerető, vagy legalább eltűrő lányokra/asszonyokra) hajtottál?

vagy akikkel összehozott a jósorsod, többnyire ezt kívánták? már előtted is ilyesmikre szoktak rá? vagy te ismertetted meg velük ezt a metódust?

nagyon érdekesen alakult a fiatalságod! ezer kérdést hívott elő belőlem. a tantrikus faszbirizgálókkal nem tudok mit kezdeni, meg a szárazon élvezni szerető/tanuló tudományos mókusokkal sem. de te érdekes példány lehettél anno :-)

kegmájer 2017.02.18. 16:26:50

@skarlát betű:

dehogynem értem :-)

csak megzavar a "csúcsteljesítmény" szó :-)))

és erős gyanú ébred bennem, hogy ez előhív olyan késztetéseket embertársaimból, hogy a szexet minőségi és mennyiségi téren is evvel mérjék, azonosítsák. emiatt pedig eltúloznak (pláne évtizedekre visszamenőleg) dolgokat. én hajlok arra, hogy a szexet a kiváltott érzelmi, (elköteleződési, biztonságérzetbeli, bizalomérzetbeli, felszabadultságbeli, stb érzések) hatása szerint "rangsoroljam", ami sokkal inkább személyfüggő, mint pl technikai, vagy mennyiségi paraméterektől függő. és mint ilyen a RENDSZERES, RUTINSZERŰ és emiatt SPONTÁN szexektől sokkal inkább függ a dolog, mint egy egy "kiugró" csúcsteljesítménytől :-))))

ráadásul az itt 10-es, 20-as nagyságrendekkel dobálózók egy része kimondottan úgy nyilatkozik, mintha ezek a számok (ráadásul ellenőrizhetetlen, bemondás alapúak) a mindennapokat jellemeznék náluk. vagy méginkább, mintha erre törekednének, erre hajtanának, evvel "mérnék" a szex jósági fokát, stb.... ami tipikus sportolói "erény".... tipikus teljesítményszemlélet....tipikus versenyzői "magatartás" a szememben :-))))

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2017.02.18. 16:52:29

@kegmájer: Félreolvastad, nem csúcsteljesítmény, hanem csúcsÉLMÉNY.
Elég nagy a különbség.
Vagyis semmiféle sportolói szemlélet nincs mögötte.

Hogyan akarnád amúgy ellenőrizni, ki mikor élvezett el legtöbbször? Semmi ilyesmit nem lehet ellenőrizni, vagyis két dolgot tehetünk: mindenkit hazugnak tartunk, vagy elhisszük, h van, aki igazat mond. Ha nem is mindenki.
Bár egy ilyen szavazáson ugyan mi értelme lenne hazudni? Nem mondom, h egyetlen túlzás sincs, de hogy több ezren hazudnának, amikor ezzel nem nyernek semmit...?

HansJoachim 2017.02.18. 19:53:38

@Skog: Pedig nem az. Nyilván adottság is kell hozzá. Mint mindenhez. Meg tapasztalat. És egy szexmániás, baszógép mentalitás.
Nekem a legtöbb 11 volt. Nem egy óra alatt, hanem egy 5-6 órás szexcsata alatt. Közbeiktatott pihenésekkel, beszélgetéssel. A végén már csak cseppek jöttek. Nagyon fel voltunk húzva, és természetesen fizikailag a topon, nem fáradtan. Hogy neki mennyi volt? Fogalmam sincs. Már nem számoltam. 20-30? Valahol a kettő közt. Mindez szerintem a kapcsolatunk csúcspontja körül történhetett. Még nagyon szerelmesek voltunk, de már egy éve együtt. Volt időnk kiismerni egymást.
Hetente találkozunk. Egy egész délutánt tudunk olyankor együtt tölteni. Az én ejakulációim száma változó. Általában 3-7. Neki is összejön 5-10. Régebben számoltam. Már nem. Nem ez a lényeg. Nagyon egymásra vagyunk hangolva.
Ja! Én 45, ő 48 éves.
Az őszinteséghez hozzá tartozik, hogy a 11-esnél használtam potencianövelőt. (Nem Viagra, vagy Kamagra. Csak valamilyen szabadon kapható kapszula. Abból is elég egy fél.) Néha biztonságot ad. A párom azt mondja felesleges. Nélküle is megy a 3-6 menet.
Természetesen heti egy alkalomról van szó. Nap mint nap nem menne szerintem csak 1-2.
Időnként itthon is van szex a feleségemmel, de az más kategória. Persze az se rossz, de max. fél óra és egy, néha két spricc.

Lehet kételkedni.
Így inkognitóban nincs értelme hazudni.

HansJoachim 2017.02.18. 19:55:06

@skarlát betű: Teljesen egyet értek. Nincs értelme hazudni. Semmi hozadéka.
Én pl. amit fent leírtam, még nem mertem elmondani senkinek, mert nem akarom, hogy "nagyotmondólegénynek" tartsanak.
Lehet, hogy én se hinném el, ha nem anonim mondaná valaki.

HansJoachim 2017.02.18. 19:55:06

@kuki123: Ha csak azt a pár másodpercet élvezed amikor ejakulálsz, akkor tényleg így van. De ha az orgazmusig vezető (néha szándékosan elnyújtott) út minden pillanatát is élvezed, (és nem csak a sajátodat) akkor már egyáltalán nem így van. Akkor teljesen mindegy kinek hányszor van orgazmusa.

Fazakas László 2017.02.18. 19:55:06

Én egyszer - elég kanosan és kőkeményen - reszeltem egy nőt a természet lágy ölén - bár különösebben érzelmi kötődésem nem volt hozzá, és csak simán működött az az állatias biológia,
de akkor - nem dicsekvés - hétszer mentem el ...
Igaz, a legvégén már csupán meleg levegő jött, viszont azóta se tudtam összehozni ezt a nagy rekordot!
S akkoriban - bizony még vasbetonból volt a műszer, mostanában meg már - csupán - egy sós vízben főtt krinolin kategória ....

onderon 2017.02.18. 19:55:06

Nőknél nagyon személy-függő. Volt egy orosz barátnőm, ő 10 percenként élvezett el úgy, hogy az egész teste kivörösödött és beleremegett. Volt, olyan barátnőm, akinél észre sem lehetett venni, volt aki nem is tudott egyáltalán. Férfiaknál korfüggő szerintem. Vagy csak a bajok lettek többen? :D Én tinédzser koromban maszturbálással egyszer 7ig jutottam de fájt még másnap is. 36 évesen örülök, ha összejön 2-3 :)

aranea 2017.02.18. 19:55:06

@skarlát betű:
"És ezt a sokat hogyan éred el, úgy értem, közben tartasz szünetet, lenyugszol, újra kezded, vagy nincs semmi technika, ha egyszer beindult, akkor megy magától?"
Az első minimálisan 2-5 perc, mire összejön. Az eztán következők viszont fél perccel követik egymást. Közvetlenül orgazmus után van úgy 20-30 másodperc, amíg rendkívül érzékeny a csikló. Én nem várom ki ezt, hanem 5-10 másodperc múlva tovább folytatom a vibrátoros ingerlést. Az összpontosítást talán úgy tudnám körülírni, hogy azt az érzést keresem meg magamban, mintha "éppen most lennék az orgazmus előtti utolsó másodpercben". Ha megvan az érzés, akkor már automatikusan indul tovább a folyamat.
Orgazmusból is van többféle, van amolyan "elfolyós", amikor nincsenek izomösszehúzódások... az érzése leginkább ahhoz hasonlít, amikor valami nagyon finom kajából először veszel falatot a szádba, és a pillanat, mikor már fájdalmasan szinte elindul az ember nyálelválasztása. (Szerintem ez hasonló lehet a férfiaknál említett "száraz" orgazmushoz.). Ezután nehezebb multizni, jobban lenyugtat. A másik a mindenki által ismert erős izomösszehúzódásokkal járó orgazmus, erre gond nélkül lehet "építeni". Azt azért tudni kell, hogy az első 4-5 orgazmust követően "érdemesebb" leállni, ugyanis ha sok van egymás után, akkor egyre kevésbé csökkenti a vágyat, és az ilyen 10. után már hiába megyek el, ugyanolyan érzésem van, mintha "a-rosseb-vigye-el-épp-most-mennék-el-minek-hagytam-félbe". (Na meg a combizmok megfeszítése miatt jelentkező napokig tartó drasztikus izomláz se éppen kellemes).

szanalmas 2017.02.18. 19:55:06

Jó ez a blog, érdekesek a témák, ügyes vagy.

kegmájer 2017.02.18. 19:55:06

@skarlát betű:

a csúcsélmény, csúcsteljesítmény dolgot benéztem :-) mindazonáltal a teljesítménykényszert , "sportszerű" hozzáállást a többségnél mégiscsak érzem.

és, hogy egy anoním tesztnél miért halandzsáznak? ugyanazért, amiért álnévvel is írnak nagyzolást.

a teszt, és mi többiek vagyunk a vetítővászon az önmeggyőzés mozijában :-)

az emberek nem a történtekre emlékeznek soha, hanem arra ahogyan felidézték, narrálták később....minél többször mesélünk valamiről, annál több részlet kerül a történetbe, ami emiatt önmagát írja :-)))))

HansJoachim 2017.02.18. 19:55:07

@kegmájer: Nálunk nem erről szól a dolog. A sok orgazmus csak melléktermék. Az "őrült egymásba gabalyodás" hozza. A szerelem és rajongás a másik iránt. És teljes egymásra hangolódás Lelkileg és testfelépítésben is. Iszonyú szerencsénk van, hogy egymásra találtunk. Ilyen dolog soha nem történt meg mással egyikőnknél se.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2017.02.18. 20:07:08

@aranea: Sose számoltam a perceket az egyes orgazmusok között, nálad ez sacc, vagy komolyan megmérted?
Amúgy én már 3 után úgy érzem, h elég, csak azért jutottam el ötig, mert kíváncsi voltam, h megy-e, és menne több is, csak addigra kifulladok. :)
De köszi, h leírtad a technikát. Egyébként háton vagy hason fekve könnyebb neked? Vagy másképp?

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2017.02.18. 21:19:45

@HansJoachim: Én úgy vagyok vele, h ha nem is minden itt leírt vallomás igaz, sztem van köztük igaz is - a túlzásoknál általában kilóg a lóláb, csak a nagyon ügyesek tudnak hihetően hazudni. Annak mindig van vmi valóságalapja, ami hitelesnek tűnik.
És tétje abszolút nincs, vagy valaki azt hiszi, h a nők majd felajánlkoznak az indaneten keresztül, mert egy pasi azt írta, h ő 10x is el tud élvezni? :)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2017.02.18. 21:22:20

@kegmájer: Nem én tehetek róla, h a férfiak egy része teljesítménykényszert érez ilyen kérdés olvastán, noha leszögeztem, h a sok orgazmus a partner számára nem jelent többletet, jobb szexet, tökéletesebb együttlétet, nem ér többet, mint az egy...
Volt olyan élményem, h a pasi egyáltalán nem tudott elélvezni, de attól én még nagyon emlékezetesnek tartom azt a két alkalmat, mikor együtt voltam vele. Kicsit furcsa volt, h nem megy neki, de elmagyarázta, h ő nehezen élvez el, én meg elfogadtam, oszt ennyi. :)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2017.02.18. 21:23:38

@HansJoachim: Én se állítottam mást, bár sokan már azt sérelmezik, hogy mert fel mertem tenni egy egyszerű kérdést.

01234567 2017.02.18. 21:35:22

@kegmájer: Mindenkire ráhajtottam aki tetszett, és többször olyanra is aki nem, de éreztem benne valamit. Én nem tudtam akkor eleinte hogy micsoda különbség van a férfiak között adottságok tekintetében, én azt hittem egyformák vagyunk, a nők hívták fel a figyelmem arra a férfiaknál az 1-2 menet és sokkal rövidebb időintervallum a megszokott. A nők is különbözőek nagyon. Volt olyan több, akinél azt éreztem simán bírná még tovább, de olyan is aki egyre azt hajtogatta belehal, de azért folytatta tovább. Egy nőmre nem emlékszem aki nem akarta volna máskor is, és esetleg ezért szakítottunk volna, sőt szakítottunk valamiért, de ezért később néha suttyomban visszajárt. Viszont mindegyiknek elég volt így a heti 1-2 némelyiknek 3 alkalom (ezek kevesen voltak) ezért is tartottam több vasat a tűzben, mert nagyon hajtott a vágy, szinte kínzott, ha egy hét kimaradt rosszul voltam.Ha meg már ágyba bújtam igazából az első két-három menet nekem olyan bemelegítés volt, igazán nem éreztem azt hogy kielégültem, csak a végén tényleg az 5-6-ik után amikor nem volt tovább nekem sem. Volt olyan hogy a körülmények miatt kevesebb volt, 2 mert olyan helyen voltunk, megzavarta valami stb...ilyenkor mindenképp megpróbáltam aznap mással is szeretkezni, volt olyan nap hogy három nővel voltam egy nap egymás után, reggel, délben, este. Viszont ezután 2-3 nap nyugodt voltam. Az esti sem vette le hogy én aznap már bőven... Én úgy vettem észre különben a nők ezt élvezték, főleg hogy én megtámogattam kellő bemelegítéssel, és közben a partnernek megfelelő szöveggel, de mondom azt is éreztem, ezt naponta nem élveznék, viszont ha egy héten pl. egyszer így "megdolgozzák" őket, azt nagyon díjazzák. Azt hiszem a nők tévesen így mérik le az adott férfiban milyen vágyat keltenek, mennyire izgatóak, és a nőiességüknek ez amolyan hiúsági kérdés, pedig csak az adott férfi fizikai teljesítő képességéről van szó. Az adottságairól, persze valamennyit számít a nő erotikus kisugárzása és esetleges technikai tudása, de a férfi vagy ilyen, vagy nem szerintem.

HansJoachim 2017.02.18. 21:52:08

@aranea: Pedig ha valakinek úgy van orgazmusa, hogy nem ingerlik a csiklóját, akkor az csak hüvelyi lehet. Pl. hátulról kutya pózban, csak ez van. Kivéve, ha kézzel segít. Van akinek megy egymástól függetlenül mindkét módon, de neki is a legfalrengetősebb ha egyszerre mindkettő. A feleségem pl. csak így tud eljutni a csúcsra. És csak egy pózban. Viszont akkor sorozatban egymás után. Négyszer, ötször is. Az első a legintenzívebb, és egyre gyengébb, míg végül már nem megy.

profi55 2017.02.18. 21:56:09

Húsz-harminc évesen,simán ment 9,ma 68 évesen 5,de ha kellő segítséget kapnék ,6 biztosan menne. Ez olyan mint a sport,ha megfelelő edzésben vagy,jobban teljesítesz.

HansJoachim 2017.02.18. 22:04:29

@01234567: Hát ehhez kell egy óriási szexcentrikus gondolkodás. Érdekes, hogy ez nálam a negyvenes éveim elején jött él. Nekem mivel nős voltam, nem volt lehetőségem (idő, pénz, hely) több vasat tartani a tűzben. De volt olyan, hogy a reggeli otthoni szex után elmentem kurvázni. Vagy olyan, hogy egy nem betervezett reggeli dugás után mentem a szeretőmhöz a napokkal előtte lebeszélt randira. Pedig nem szeretek "üres tárral" menni.

HansJoachim 2017.02.18. 22:05:55

@01234567: "Mindenkire ráhajtottam aki tetszett, és többször olyanra is aki nem, de éreztem benne valamit."

"Nem lehet minden jó nőt megdugni, de törekedni kell rá." :)

HansJoachim 2017.02.18. 22:25:14

@Libertina: Ne gondold! Amit te esetleg nem tudsz elképzelni, az könnyen lehet, hogy valós dolog. Vannak nők akik képesek a a folyamatos orgazmusra kis (néhány másodperces) szünetekkel.

01234567 2017.02.18. 22:26:49

@HansJoachim: Igen. Olyan "elkapod a fonalat" dolog ez, ez mozgat, erre jár az agyad, benne vagy, és ettől jönnek is a dolgok, azaz a nők. Nekem 45 után fizikailag lecsendesült, bár a szemem még a pályán! :)

HansJoachim 2017.02.18. 22:34:16

@aranea: Aaaaz naggyon fárasztó lehet. Nekem egy két és fél napos etapban jött össze a 20. Volt benne két este meg egy reggel, 9+8+3. Valószínűleg ez volt életem legtöményebb szex élménye.
Viszont volt egy olyan alkalom is amikor másfél-két órás szeretkezés végén csak egyszer voltunk a csúcson. Nem is akarta elhinni a csaj. 1. első alkalom volt vele 2. egyszerre mentünk el 3. neki még sose sikerült előtte normál aktus során, csak nyelvvel vagy vibrátorral.
Amikor ezt elmesélte, én se nagyon akartam elhinni.
Elég fárasztó volt. Remegett a lába, alig bírt lejönni az első emeletről. :) De csodálatos emlék.

HansJoachim 2017.02.19. 06:51:25

@aranea: Háááát, ha egy jól sikerült randi után van hasi, fenék, esetleg comb izomláz, akkor az minden mozdultatnál emlékeztet az okára, és az kifejezetten kellemes. :)

aranea 2017.02.19. 06:52:05

@skarlát betű: "Sose számoltam a perceket az egyes orgazmusok között, nálad ez sacc, vagy komolyan megmérted?"
Leginkább sacc, de mivel gyakran kötött az időm (pl. reggel) így inkább visszaosztva tudom belőni.
"Egyébként háton vagy hason fekve könnyebb neked? Vagy másképp?"
Egyik se. A lábaimat magam alá húzva a sarkaimon ülök, természetesen kis terpeszben. A combizmok megfeszítése, (mintha egy picit feljebb-előre nyomná a csípőjét az ember) rendkívül fontos szerepet játszik. Ha ez nincs, akkor én is csak nehezen tudok elmenni - vagy sehogy.

aranea 2017.02.19. 06:52:05

@HansJoachim: Az az igazság, hogy én nem nagyon szeretem a normál szeretkezést, különösen nem hosszan.Viszont pont az, amiről írsz, az első alkalom (vagy legalábbis a kezdetek) szerintem pont azért tudnak jók lenni, mert benne van az a mentálisan bizsergető plusz, az újdonság. Ez nagyot tud dobni. Szerintem nálatok ez is benne volt erősen.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2017.02.19. 08:44:27

@aranea: Na, ez olyan kényelmetlen testhelyzet, hogy ezt még egy orgazmus erejéig se lehet könnyű tartani. :)
Na jó, nekem kényelmetlen lenne. Neked biztos nem az.
Én csak kinyújtott lábbal tudom megoldani, fekve vagy állva - ami ugyancsak nem túl praktikus. :)

És az mit jelent, h nem szereted a normál szeretkezést?

nyugatnepe.blogter.hu 2017.02.19. 09:20:28

@skarlát betű: ez testszubjektív is lehet .. de szerintem a normál eset a wet-orgasm

nyugatnepe.blogter.hu 2017.02.19. 09:20:40

@skarlát betű: biztos létezik elhiszem, sőőt .. de hidd el a magömlés nélküli orgazmus az olyan, mint ha a virslit mustár nélkül ennéd .. jó jó .. de a férfi orgazmus lényege az szerintem!, hogy amikor élvezünk minél több jöjjön és bőségesen jusson párunk/partnerünk hüvelyébe testére ... stb ;)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2017.02.19. 10:44:47

@nyugatnepe.blogter.hu: Ezt soha nem fogom megtudni, mert nem vagyok férfi.
De a virslit kifejezetten szeretem mustár nélkül enni. :)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2017.02.19. 10:49:19

90.000 fölötti olvasószám - toronymagasan a valaha volt legolvasottabb posztom... :)

kegmájer 2017.02.19. 12:01:19

@HansJoachim:
"...Nálunk nem erről szól a dolog.."

ezt mire írtad? eddig(az én kommentjeim előtti időkig) nem is láttam a Te hozzászólásodat :-) emiatt nem tudom, hogy "mit vettél magadra" azok közül, amit én feszegettem eddig... :-)

2 fontos kérdéskört boncolgattam eddig itt Skarlátbetűvel és 012345... kollégával. az egyik, hogy sok (a többsége az itt kommentelőknek) hozzászóló valami erős teljesítménykényszert él meg szex közben. nekem legalábbis ez jön le a sportteljesítményekhez hasonlító túlzásnak, handabandának tűnő leírásokból.

a másik kérdéskör már ebből fakadt. de ezt is csak Skarlátbetűnek írtam meg pár mondatban, mivel részben egyetértett velem abban, hogy tényleg vannak olyan kommentek, amik olvastán áttetszik valamiféle teljesítményorientáltság (esetleg kényszer? frusztráció?...de így csak én fogalmaztam), de a blogger úgy van ezzel, hogy egy anonim teszt, egy álnéven írt hsz esetén nem hiszi, hogy volna miért "színezni" a dolgot.

én erre írtam, hogy szerintem meg méginkább van "értelme" tesztben, kommentben feltupírozni számokat, teljesítményt jelölő "tényeket" hamisítva, ha valaki a szexhez a teljesítményen keresztül kötődik, ha valaki olyan énképpel rendelkezik, amiben a szex (az aktusok száma, a partnerek száma, a kivitelezés technikai nehézségi foka, a kitartás-állóképesség szintje, a partneren kiváltott orgazmusok darabszáma, szubjektiv pontozási rendszerében adott "maximális pontszám" elérése) a személy kiválóságának, elismerésre méltóságának, sikerességének a fokmérője, bizonyítéka. az ilyen személyiségtipusu emberek egy tesztben, egy aninim kommentben is csak azt élik meg/ki, amilyennek látni szeretik/szeretnék magukat :-) ez részemről nem elítélt dolog, csupán idézőjelbe tesz, kérdőjellel ellátottá tesz egy csomó kijelentést :-)

az extrém magas számok, illetve a "2-3 orgazmusig csak bemelegítés, 5-6 körül kielégülés" vélemények pedig SZÁMOMRA idegen, totálisan énközpontú megközelítései a szex témakörének. TEHÁT: nem tagadom, hogy állnak/állhatnak így hozzá emberek a szexhez, és hogy ennek megfelelően kerestek/találtak hasonszőrű partnerekre! csupán csak azt írtam, hogy az én szememben ez idegen, és kicsit az "evészavar" kategóriába csúszó dolog.

te melyikre mondtad, hogy nálatok nincs így? hogy te nem a teljesítménnyel méred a szexet, vagy hogy azzal méred, de ez téged nem késztetett olyan szeepleírásra, ami túlzó és csak arra jó, hogy tetszelegj magad előtt? :-))))

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2017.02.19. 12:02:49

@Aleksandros: Ma már nem, de ha írok még hasonlóan sikeres posztokat, akkor még ennek az olvasottsága is fog nőni lassanként.

aranea 2017.02.19. 12:50:29

@skarlát betű: Ebbe nem gondoltam bele, hogy másnak talán kényelmetlen lehet. Én mindig így nézem pl. a TV-t is.
"És az mit jelent, h nem szereted a normál szeretkezést?"
Nem izgató. Jó-jó, nyilván, ha mást is csinálnak mellé akkor jó, orgazmus is van. De önmagában az, hogy a hüvelyben mozog valami, nekem nem egy nagy durranás, a fülemben is mozoghatna egy fültisztító pálca kb. Sőt ez pont szerencsés hasonlat, mert egy idő után az is kidörzsöli, és ha mélyre megy, az se kellemes.
Tehát úgy gondolom, felesleges "irigykedni" a multis csajokra, mert lehet, hogy ami egyik oldalon plussz adottság, az a másik oldalról meg hiányzik.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2017.02.19. 14:05:31

@kegmájer: Mivel a téma számszerűséghez kötött, és a férfiak általában a számokkal tudnak kezdeni valamit, ezért biztos kijön a teljesítménymánia is, de ez nem feltétlenül jelenti azt, h aki most így szólal meg, az csak így tud megszólalni és hozzáállni.
A minőséget természetesen nem tudjuk mérni, mert az, h egy szeretkezés mennyire jó, nem írható le számokkal, és ha számokról van szó, akkor is csak a saját képességeinkhez mérhetjük a csúcsértékeket.
De az ilyen posztok azért az egyszerű számháborún kívül más dolgokat is előhoznak, és sztem ez az igazán érdekes az egészben.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2017.02.19. 14:11:08

@aranea: A 20-at tkp nem irigylem, mert sztem nem ezen áll vagy bukik a dolog, a "multiban" inkább a könnyedséget irigyeltem, h nem kell erőfeszítést tenni, kidolgozni egy tuti technikát, csak úgy jön. A jelek szerint nálad se csak úgy jön... Ahogy nekem is ki kellett tapasztalnom, hogy mi az, ami működik. Ehhez képest olyan nőkkel beszélgetni, akiknek bármilyen pózban és bármilyen módon kezdettől fogva működik - hát, szentnek kell lenni hozzá, h ne irigyeld, sztem. :)
De másik oldalon tényleg ott van, h akinek nagyon könnyen megy, az meg esetleg hamar megunja, mert nincs szüksége felvezetésre, sőt, olyan hamar kifárad és bealszik, h a partnerében hiányérzet marad. Ilyenről is hallottam már... Amit a férfiak kapcsán szokás mondani, csak fordítva. :)

kegmájer 2017.02.19. 16:17:58

@skarlát betű:

"...a minőséget nem tudjuk mérni.."

a szexben mérni nem is kell :-))))

akik itt méricskélnek (számszerűsítenek néhány, a szexre is jellemző paramétert) , azok a saját minőségüket mérik az itt leírt (igaz, vagy túlzó, most mindegy is!) számokkal :-)))))

egyébként nekem a szexuális élmények "rangsorolásában" a legfontosabb a "KIVEL" faktor volt mindig :-))))) egy nagyon szeretett (szeelemmel, elköteleződéssel, elfogadottságérzéssel, reményekkel teli kapcsolatban vkivel) lánnyal mindennél jobb volt a szex :-)))) csilláron lógatott, szárazon energetizált, órákig kitartott gigamega dugások nélkül is :-))))) olyat szeretnék sokat (minden napra egyet) életem végéig, ha kérhetek majd valamit egy aranyhaltól :-)))))

kegmájer 2017.02.19. 16:18:19

@aranea:

jajjjj!!!!! de jó, hogy ezeket is hozzáírtad az előzőekhez!!!!!!

a nőket sokkal "hasznosabb" hallgatni ilyen témákban :-)))) ott van mit tanulni!!!!!

száraz ejakuláció (retrográd ejakuláció), meg 123 orgazmus egymás után 6órás szeánszok alatt, meg energetikai biszembaszomságok fellengzős leírása egy idegesítően sehova sem vezető vakvágány.... de a nők azon részének megszólalásait, akiknek ennyire "egyedi" orgazmushozjutási útjai teremtettek, kötelező olvasmánnyá tenném a 16-tól felfelé korosztálynak MIND A FÉRFIAK, MIND A NŐK között!!!!!!!

kegmájer 2017.02.19. 16:18:19

@skarlát betű:

"...a minőséget nem tudjuk mérni.."

a szexben mérni nem is kell :-))))

akik itt méricskélnek (számszerűsítenek néhány, a szexre is jellemző paramétert) , azok a saját minőségüket mérik az itt leírt (igaz, vagy túlzó, most mindegy is!) számokkal :-)))))

egyébként nekem a szexuális élmények "rangsorolásában" a legfontosabb a "KIVEL" faktor volt mindig :-))))) egy nagyon szeretett (szeelemmel, elköteleződéssel, elfogadottságérzéssel, reményekkel teli kapcsolatban vkivel) lánnyal mindennél jobb volt a szex :-)))) csilláron lógatott, szárazon energetizált, órákig kitartott gigamega dugások nélkül is :-))))) olyat (mármint amilyet a nagyonszeretett nővel műveltünk) szeretnék sokat (minden napra egyet) életem végéig, ha kérhetek majd valamit egy aranyhaltól :-)))))

HansJoachim 2017.02.19. 16:24:33

@aranea: Nálunk is valami hasonló a helyzet. A feleségem is azt mondta, hogy akár napestig dughatom, nem lesz orgazmusa. De van egy speciális testhelyzet, amikor meg jön több is. Ezért először neki jó, aztán jövök én. És néha nála is előfordul, hogy kidörzsölöm neki. :(

HansJoachim 2017.02.19. 17:04:37

@kegmájer: Nem vettem személyes támadásnak, csak azért írtam le, a saját példámat, hogy szemléltessem, hogy vannak végletek.
Az energetikai meg tantrikus hókuszpókuszokban én sem hiszek. Az ejakuláció nélküli orgazmus? Háááát, talán egyszer volt valami olyasmi, de lehet, hogy nem az volt.
Egyébként az életem nőjével történő találkozásunk előtt én sem voltam sorozatlövő. Nagyon ritkán alakult úgy, hogy nekem sikerült kettő, és nem voltam irigy a nejem multiorgazmusaira.
És arra is próbáltam rávilágítani, hogy nem számháborúzunk. :) Fokozatosan alakult így. Talán a 3. összebújásunk alkalmával történt, hogy szerelmes két aktust követően (mikor még mondtam is neki, hogy kész vagyok) amikor utánam jött zuhanyozni, ott történt meg a harmadik menet. Igazán ekkor jött a felismerés, hogy ez egy különleges viszony. De ismét szeretném hangsúlyozni, hogy ez jön magától. Ilyen hatással vagyunk egymásra.
Tény, hogy ezek a dolgok hatalmas önbizalmat adnak. De mindig eszembe jut, hogy bár voltam ágyban teljesen különböző habitusú nővel, és voltak sikerélmények, de csak egy van aki ezt kihozza belőlem, és én belőle.
És soha nem az orgazmusok száma volt ami meghatározta, egy-egy hancúrozás minőségét. És az emlékezetes vagy különleges randik sorában elenyésző az orgazmusok száma miatti. Ennyi.

HansJoachim 2017.02.19. 17:04:47

@kegmájer: Ja és nyilván (amennyiben elfogadjuk, hogy senki nem vetít) azok szólnak hozzá, akiknek valami említésre méltó tapasztalata van.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2017.02.19. 18:23:23

@HansJoachim: Nekem semmitől nem lesz, amiből hiányzik a közvetlen csiklóizgatás, de ennek ellenére nagyon izgalmas tud lenni a dugás is, szóval azt a részét nem osztom, amit arena ír, h neki az unalmas.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2017.02.19. 18:26:44

@kegmájer: Épp nemrég hallottam valakitől, h ő meg akkor nem tud "teljesíteni", ha szerelmes, akkor nem megy... (Férfiről van szó.)
Na, az mekkora szívás lehet...

A szex összességében jobb, ha szerelmes vagyok, de egy-egy fellángolás, különleges helyzet is nagy élményekhez tud vezetni, és az orgazmusképességem meg abszolút nem attól függ, h szerelmes vagyok-e. Érdekes amúgy, hogy volt egy szeretőm, aki azt mondta, h majd akkor fogok elélvezni (már a hagyományos úton), ha a pasi szerelmes lesz belém, de ez a jóslata nem vált be.

Aleksandros 2017.02.20. 07:40:16

@efi: Szerintem a férfi pornósokból nem lehet komoly következtetést levonni. Egy olyan filmet láttam ahol a pasi tobbször elment. És az is amatőr film volt.

kegmájer 2017.02.20. 10:42:30

@Intimitás Gourmet:

ezzel mi volt a szándékod?

nem az volt itt a kérdés, hogy létezik-e száraz orgazmus a férfiaknál. vagy hogy el lehet-e többször is menni, vagy csak egyszer :-)))) hanem azon polemizáltunk, hogy attól, hogy a hugyhólyagba is lehet ejakulálni, érdemes-e ezt megtanulni? hogy jobb lesz-e ettől valami?már csak azért is, mert ha én jobbat akarnék, az azért lenne, mert a jelenlegivel nem vagyok elégedett (jobbra vágyom, ami van, az nem elég jó vmiert, stb...)

mega az is egy kérdés csupán, hogy annak, akinek az egyik délelőtti kommentje megírásakor már 15 orgazmusa is volt (hogy száraz, vagy spiccelős, már nem emlékszem....pedig lehet, hogy pont te írtad) jobb-e a nemi élete...

az az iromány, amit idelinkeltél semmire nem ad választ ezekből :-))))

az én (szigorúan magán)véleményem az, hogy a szex (a rendszeres, családban élők életvitelében megélhető) kiélésének nemigazán fokmérője, hogy pl szárazon, vagy nedvesen ejakulál-e a férfi, vagy hogy csak 1, vagy 5 orgazmusa volt-e valamelyik félnek (vagy mindkettőnek).... be lehet gyakorolni sokmindent. szokássá lehet tenni ezeket. senki nem kétli. de szerintem erre az "átlag" életben semmi szükség nincs, ha csak nem mindkét félnek ez a fontos! ellenkező esetben azt gondolom, hogy aki egyedüliként fordít ennyi időt, energiát az ilyesmire,az halálra szekálja vele a másikat :-)))))) ami épp ellenkező hatás, mint amit a szextől vár az ember :-)))))

egyszóval; mindenkunek lelke rajta, hány orgazmusig srófolja a "tudását", hogy mennyi időt/figyelmet fordít arra, hogy begyakorolja merre ejakulál, hogy milyen ideológiát (vallásit, tudományosat, művészit, önmegvalósítósdit, sportszelleműt, stb) citál a szexhez :-))))de! mivel ez általában 2 emberes törtenet, ezért SZERINTEM itt a 2emberen van a hangsúly (ami a két ember vágyaiból, igényeiből, kiváncsiságából egyezeik, vagy egyeztethető).... a kiváncsiság (újdonságok/másságok utáni vágy) viszont bennem az évek múlásával, az önismeret lassú fejlődésével paralell látványosan csökkent. olyannyira, hogy a magam korabeliek ilyen dolgait szinte egyátalán nem is értem....és az itt kommentelők leírásaiból sem igen jött át semmi új etéren..... de ahogy a mondás tartja: ahány ház, annyi szokás :-))))

én, mindenesetre hamar ráunnék egy, a szexből ekkora hókuszpókuszt kreáló nőt, vagy ha tinimódra folyton az újat, az ismeretlennek vélt másságot keresné a szexben a partnerem....pedig én is voltam fiatal, kiváncsi, szerelmes, önbizalomhiányos meg öntelt is, de már az akkori önmagamat sem igazán ertem, csak elfogadom (megértem) :-))))

Tetszett a bejegyzés? Kövesd a blogot!

blog.hu