Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Szexről szabadon

Mi a szex? És mi nem az? Mire jó és mire nem? Élvezzük vagy csak eltűrjük? Tiltjuk vagy támogatjuk? Tudunk szabadon beszélni róla? Néhány szó a kommentelésről: előzetes moderációt alkalmazok, mert a trollkodás tönkreteszi a párbeszédet és rosszat tesz az idegeimnek, nem pedig a szabad világ vívmánya. Aki civilizáltan szól hozzá, az idővel fehér listára kerül, attól fogva nem kell várnia a moderálásra. Mi az, amit biztosan nem engedek be? A gyűlölet mindenféle megnyilvánulási formáját tartalmazó kommenteket, úgy mint homofób, idegengyűlölő, bármely kisebbség ellen uszító, valamint a durva sértegetést tartalmazó hozzászólásokat. Lehet, hogy szerinted nem durva, amit írsz, én meg annak tartom, de mindenkinek úgysem tudok megfelelni, és nem is akarok.

Adomány

Fácsé

Ennyien olvastok most

Friss topikok

  • Kiskasza Zoltan: @skarlát betű: jolmondod (2018.01.01. 20:00) Érintés nélkül: netes szex
  • El Amante: @Az Intéző!: Őszinte tud lenni veled a feleséged? mit hiányol a szexből? Mi a nem elég? Mit deríte... (2017.11.23. 08:41) Hogy tanulunk szeretkezni?
  • hegyi1944: Szerintem a PORNÓ nézése nem bűn sőt vannak ismerőseim kik a pornó nézése közben elégítik ki egymá... (2017.09.08. 17:45) Rombolja-e a pornó a magabiztosságot?
  • kegmájer: @skarlát betű: "... ne tudnám értékelni a szex sok egyéb részletét, ami itt egyesek kétségbe von... (2017.03.03. 18:03) Ki hányszor képes elélvezni?
  • HansJoachim: Nem tartom lehetetlennek. De, hogy minkét félnek teljesen kielégítő legyen, ahhoz eléggé felspanno... (2017.02.22. 14:06) Legalább 237 okból szexelünk

Címkék

237 ok a szexre (1) 55+ (1) Agatha Christie (1) Alfred Kinsey (1) alibi (1) alkalmi kapcsolat (1) Allan Pease (1) alternatív kapcsolati formák (1) antropológia (1) anyagi függetlenség (1) anyaság (1) áthangolódás (1) átirányítás (3) A szerelem eltitkolt története (1) barátnő (1) barátság (1) Barbara Pease (1) belenyugvás (1) beleszeretés (1) beszélgetés (2) bevezetés (1) bigámia (1) bikini (1) biszexuális nő (1) biszexualitás (3) bizalmas (1) bizalom (1) bizalomhiány (1) biztonság (1) blog (1) borítás (1) bosszú (1) búcsú (1) búcsúszex (1) burkini (1) catcalling (1) cici (1) Cindy Meston (1) cinkos (1) cliteracy (1) coaching (1) coitus interruptus (1) csábítás (2) család (1) családalapítás (1) családi dráma (1) családi nyaralás (1) csikló (1) csoportos szex (1) csupaszság (1) cuckolding (1) cunnilingus (1) cyberszex (1) David Buss (1) Deborah Sundahl (1) diploma (1) duogámia (1) Durex (1) édeshármas (2) egyéni csúcs (1) egy év (1) elcsábulás (1) elégedettség (1) elélvezés (1) elhajlási engedély (1) elhidegülés (1) elköltözés (1) elkötelezettség (2) elköteleződés (2) első hűtlen szex (1) első szex (2) elszeretés (2) eltartás (1) elvárások (1) emberi agy (1) engedélyköteles hűtlenség (1) érett szex (1) erkölcs (2) erőltetés (1) erotikus fantázia (1) érzelem (1) érzelemmentes szex (1) érzelmi poligáma (1) esküvő (1) esztétika (1) ex-szex (1) excel tábla (1) exek (1) fantáziálás (2) fejlődés (1) felelősség (1) felfedezés (1) felhívás (1) felmérés (3) félrelépési engedély (1) felszabadultság (1) felszarvazás (1) féltékenység (1) feminizmus (1) fétis (1) fiatalság (1) figyelemelterelés (1) film (1) fogamzásgátlás (2) fogdosás (1) forgatókönyv (1) fotózás (1) francia (1) franciák (1) Franciaország (1) francia törvény (1) Freud (1) friss kapcsolat (1) frusztráció (1) fürdőruha (1) g-pont (1) geci (1) genetika (1) gumi (1) gyerekkor (1) gyerekszülés (1) gyönyörszerzés (1) gyors numera (1) hármas (1) házasság (2) házasságon kívüli szerelem (1) házasságtörés (1) házinyúl (2) Helen Fisher (2) heteró férfiak (1) higiénia (1) homoerotikus szexjelenet (1) homoerotikus tapasztalatok (1) hotwife (1) hubby (1) hűség (1) hűtlenség (14) hűtlenségbe kergetés (1) hűtlenséges társkereső (1) hűtlen gén (1) hűtlen gondolatok (1) ideálok (1) ideológia (1) időskori szex (1) időtartam (1) időutazás (1) igazság (1) igazság kiderítése (1) illatok (1) illedelmes szex (1) Indonézia (1) információgyűjtés (1) intelligencia (1) interjú (1) irodai szex (1) iszlám (1) izgalom (1) izgatás (1) játékok (1) Jáva (1) kapcsolati anarchia (1) karácsony (1) Karezza (1) kényszer (1) képalkotás (1) képzelet (1) kérés (1) kétségek (2) kettős hűtlenség (1) kevés szex (1) kifogások (1) kisebbségi érzés (1) kisgyerekes szülő (1) kliensek büntetése (1) klitorisz (1) kommunikáció (2) koncentrációs nehézségek (1) konkubinátus (1) könyv (1) korai magömlés (1) korai szex (1) korlátozás (1) Kőszeg Ferenc (1) közös nyelv (1) kudarc (1) különbségek (1) különleges szexuális élmény (1) külső kapcsolat (1) lassúzás (1) látvány (2) lebukás (1) leszbikus (1) levél (1) libidó (3) lista (1) maszti (3) maszturbálás (4) megalázás (1) megbánás (2) megbízhatatlanság (1) megbízhatóság (1) megcsalás (1) megelőzés (1) megfigyelés (1) megjátszás (1) megszakításos módszer (1) mell (1) mellfejés (1) mell izgatása (1) méltóság (1) ménage à trois (1) menstruáció (1) menstruációs szex (1) menyasszony (1) mérgező mondatok (1) meztelenség (1) mocskos szex (1) molesztálás (1) monogámia (4) monogámulás (1) munkahelyi flört (1) munkahelyi viszony (1) muszájszex (1) műszaki hiba (1) nagy libidó (1) naivitás (1) nem-gámia (1) nem-monogámia (1) Németország (1) nemi betegségek (1) nemi erőszak (1) netes szex (1) Nigéria (1) női ejakuláció (1) női libidó (2) női mell (2) női orgazmus (1) nők (1) nyalás (1) nyaralás (1) nyaralás szeretővel (1) nyelvi prüdéria (1) nyilvános gyónás (1) nyilvános szoptatás (1) nyitott házasság (2) nyitott kapcsolat (1) okostelefon (1) Onán (1) önbizalom (1) önbizalomhiány (1) ondó (1) önfényképezés (1) önismeret (1) önkielégítés (1) önmegtartóztatás (3) önrendelkezés (1) orális szex (3) orgazmus (6) orgazmusképesség (1) orgazmustilalom (1) örömszex (1) országlista (1) országrangsor (1) őszinteség (3) Outlander (1) óvszer (1) parancs (1) pixel (1) poliamória (2) poliamoria (1) poliandria (1) poligámia (4) poligünandria (1) poligünia (1) politika (1) pornó (3) pornónézési szokások (1) pozitív üzenetek (1) problémamegoldás (1) promiszkuitás (1) prostitúció (3) prüdéria (1) punci (1) quickie (1) rajtakapás (2) randizás (2) rejtények (1) Ridikül (1) rivalizálás (1) silány szex (1) sorozat (4) spanyol (1) sperma (1) squirting (1) statisztika (1) status quo (2) Stockham (1) strand (1) szabadság (3) szakítás (2) szatírok tánca (1) szavazás (1) szégyen (1) szégyenérzet (2) szemérem (1) szépség (1) szerelem (3) szerelmi háromszög (2) szerelmi házasság (1) szeretkezés (2) szerető (2) szeretők (1) szeretőkeresés (1) szeretőzés (1) szeretőzés abbahagyása (1) szeriális monogámia (1) szex (2) szexbeszéd (2) szexchat (1) szexedukáció (1) szexfantáziák (1) szexfelesleg (1) szexfülke (1) szexhegy (1) szexhiány (1) szexi fehérnemű (1) szexi képek (1) szexjátékok (1) szexképek (1) szexkutatás (1) szexmánia (1) szexmasszázs (1) szexmegvonás (2) szexmentes kapcsolat (1) szexting (1) szexuális élet a családban (1) szexuális élet megreformálása (1) szexuális felvilágosítás (1) szexuális hűtlenség (1) szexuális kizárólagosság (1) szexuális önrendelkezés (1) szexuális zaklatás (1) szex alkalmazottal (1) szex egy napon több partnerrel (1) szex fiatalkorúval (1) szex gyakorisága (1) szex mennyisége (1) szex nélkül (1) szex nyilvános helyen (1) szex otthon (1) színlelés (1) szokatlan módszerek (1) szolgálati közlemény (1) szopás (1) szoptatás (2) szőrös (1) szőrtelen (1) szőrtelenítés (1) születésnap (1) szülő-gyerek kapcsolat (1) szvinger életmód (1) tabu (1) tagadás (1) tanácsadás (2) tanácskérés (1) tanulás (1) tanulmány (1) tapasztalatok (1) tapizás (1) testkép (2) testvérek közti rivalizálás (1) the slap (1) threesome (1) tiltás (2) többes házasság (1) többszörös orgazmus (1) több szerető (1) topless (1) unalomszex (1) undor (1) ünnepek (1) ürügyek (1) utazás (1) vagina (1) vágy hiánya (1) válás (2) vallás (2) vallomás (1) vendégposzt (2) vér (1) vetkőzés (1) videó (1) Virginia Johnson (1) virtuális szex (1) visszaesés (1) visszafogadás (1) visszahódítás (1) visszajelzés (1) visszatérés (1) visszautasítás (2) viszony (1) viszony legalizálása (1) William Masters (1) zaklatás (3) zene (1) Címkefelhő

Naptár

január 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Innen érkeztek a blogra

A tisztaság és a lelkiismeretesség méreg mindenféle erotika számára. - mondja Volkmar Sigusch, az egyik leghíresebb szexkutató a világon. 

Egy másik szexkutató, Woody Allen szerint pedig a szex mocskos dolog, de persze csak akkor, ha jól csinálják.

dirty.png

Most már csak azt kéne tudnunk, hogy milyen a mocskos szex, és milyen a "tiszta", de főként lelkiismeretes szex. Nyilván nem arról van szó, hogy mennyire gyakran fürdünk, és mennyire spontánul kezdeményezünk, bár ezek sem elhanyagolható kérdések... De még a mocskos szexet is érdemes tisztán elkezdeni. Noha azon is lehet vitatkozni, mennyire illúzióromboló, ha minden dugás előtt gondosan lezuhanyozunk... 

Mitől "tiszta" egy szexuális élmény? Attól, hogy nemes lelkű emberek csinálják egymással? Attól, hogy illedelmes dolgokat művelnek, és attól is lelkifurdalásuk lesz? Vagy attól, hogy csak a szerelmünkkel csináljuk AZT, amiről amúgy nem is illendő beszélni? Az egyházak szexre vonatkozó tanításai mennyire herélik ki biológiai késztetéseinket, és egyáltalán, lehet-e igazán élvezni azt, amit a szabályok betartásával művelünk? No, de melyek ezek a szabályok, és miért is ne tarthatnánk be őket?

Nyilván mindenki számára kicsit mást jelent a tisztaság és a mocsok a szex vonatkozásában. (Bár a konyha és fürdőszoba állapotának vonatkozásában is, ha már itt tartunk.) A mocskos az, ami valamilyen szempontból szégyellnivaló (?), hogy úgy mondjam, perverz... De hogy mi a perverz, az ugye koronként változik, függ a neveltetésünktől, az éppen uralkodó társadalmi szokásoktól, attól, hogy a felszínen milyen szabályok betartását várják el tőlünk, és attól, hogy a valóságban mi számít elfogadottnak, és mi nem... Az pedig, hogy mit szégyellünk, attól is függ, hogy ki előtt. Meg, hogy épp hol tartunk a gátlások alóli felszabadulás rögös útján. Már, ha voltak gátlásaink valaha. 

Sokáig például perverz dolognak számított az orális szex, amit manapság tényleg csak a Mohás Lívia-féle, a szextől alapvetően undorodó emberek tartanak perverznek, de azért ne higgyük, hogy létezett olyan történelmi kor, amelyben az orális szex ne lett volna jelen. Természetesen az is igaz, hogy mindig léteztek emberek, akik ezt elutasították, de az sem volt mindegy, hogy  milyen partnerrel utasították el: mondjuk a feleség ne szopjon, mert az nem való tisztességes asszonynak, de a kurvát vagy a szeretőt arra tartjuk... Ugye, ismerős?

Ha azt mondom, a test a Szentlélek temploma, és ennek tudatában éljük meg a szexualitást, ahogy a katolikusok teszik, akkor nehéz lesz akár egyetlen "mocskos" fantáziát is nyugodt szívvel megosztanunk a partnerünkkel. Márpedig, ha csak a szimpla dugást tartjuk komilfónak, lehetőleg még azt is csak misszionárius pózban, remélve, hogy ez a nőnek is pont elég lesz az orgazmushoz (ami valószínűtlen), akkor sejtelmünk se lesz az erotika valódi mélységeiről. 

woody-allen-quote-is-sex-dirty-only-if-its-done-right.jpg

Van, akit ez nem is zavar. Van, akinek a partnerét se zavarja. Akkor ezzel nincs is baj, nem ők lesznek az erotika legnagyobb élvezői. Miért, van, akit meg a konyhaművészeti remekek hagynak hidegen, és a legegyszerűbb kajákat szereti legjobban. 

A baj akkor van, ha 1. egyiküket mégis zavarja, 2. mindkettejüket zavarja, de ezt nem merik egymásnak bevallani, 3. az, akit nem zavar, roppant szarul érzi magát attól, hogy a partnerét zavarja, és az általa nyújtott illedelmes szexszel nem képes megelégedni.

Mert hiába van beosztva, hogy minden kedden este 9h-kor elvégezzük a házastársi kötelességünket, és pontosan 15 percet szánunk erre, ennek aztán végképp semmi köze az erotikához. Aki azonban erre érzéketlen, és tökéletesen beéri a heti, kétheti vagy havi egy alkalmas, számára kielégítő szeánsszal, annak az életben nem lesz átlátható, hogy miért olyan boldogtalan a partnere és miért próbálkozik olyan hülyeségekkel, mint a kutyapóz vagy a 69-es - pfúj!!!

Persze az is kérdés, mennyiben rontja a "mocskos" szexről alkotott képzeteinket a pornó mindenütt való jelenléte. Ha voltak idők és társadalmi osztályok, amelyekben az orális szex valami eszméletlen felkavaró dolognak számított, ma már olyan banális, hogy szinte nem is érdemes említeni (nem, mintha ettől mindenki csinálná is), és állítólag egyre vadabb élményekre vágyunk... Ott az anális mindenféle formája, ami szó szerint is mocskos lehet, ha nem végzünk előtte extrém tisztálkodási rituálékat, amelyek korántsem étvágygerjesztőek, kivéve, ha valaki pont erre gerjed... Aztán ott a többes szex, amely ugyancsak sokak fantáziáját mozgatja meg... De sokaknak ez is banális, és még izgalmasabb dolgokat keresnek. 

Baj ez? Vagy a baj inkább az, hogy nem is azért keressük mindezt, mert valóban vágyunk rá (van, aki igen, van, aki nem), hanem azért, mert nem ismertük meg a vágyakozás autentikus formáját? A valódi erotikát? Vajon van-e önmegtartóztatás nélküli, tilalom nélküli erotika? Vagy az erotika épp attól izgalmas, hogy megszegjük a szabályokat? Lehet, hogy a különböző egyházak tilalomfái kifejezetten az erotika malmára hajtották a vizet? És pont a szexuális forradalom fosztott meg bennünket tőle?

Sőt, lehet, hogy maga a tény, hogy a hűtlenségnek még esélye sincs polgárjogot nyerni, éppen hogy megőrzi a házasságon kívüli kalandok erotikus töltetét? Mert ami kicsit sem tilos, az nem is izgalmas? Szerintetek? 

Címkék: korlátozás illedelmes szex mocskos szex

219 komment · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://szexrolszabadon.blog.hu/api/trackback/id/tr187967192

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Szexben az a természetellenes 2015.10.19. 08:19:06

Erkölcstan: A szex egyetlen természetellenes formája az, ha nem csinálod!

Trackback: Önkielégítés is erkölcsös dolog 2015.10.19. 08:18:36

George Carlin: " Ha isten azt akarta volna, hogy ne maszturbáljunk, akkor rövidebb karokat teremtett volna nekünk"

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingeborg · http://ingeborg.blog.hu 2015.10.18. 00:42:13

@Víz Ivó: "Im itt a vonzalom belül, ám ott kívül a magyarázat..."

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2015.10.18. 07:32:45

@Ingeborg: Volt nem is egy, akinek a szövege nagyon beindított, és élőben csak menekültem volna. :)
A kémia beindul, ha valami stimulálja az agyadat, persze, egy csomó mástól is beindulhat, mikor még nem érzékelted a feromonokat.
De ha az a rész nem stimmel, akkor az IRL szex se fog. A virtuális működik. :)

Érdekes lenne azt is felmerni, h mennyire becsapos a látvány, vajon, ami szemre tetszik, az mindig tetszik szagra is, és az érintés izgató volta mennyire befolyásolja egy nőnél, h mi a véleménye a pasiról egészében.

Ingeborg · http://ingeborg.blog.hu 2015.10.18. 10:10:45

@skarlát betű: "A kémia beindul, ha valami stimulálja az agyadat, persze, egy csomó mástól is beindulhat, mikor még nem érzékelted a feromonokat."

De akkor te két nagyon különböző dolgot nevezel kémiának: egyrészt a lelkes rákattanást valakire valamiért, másrészt a feromonok által kiváltott rokon/ellenszenvet. Az a kérdés, hogy a kettőnek mi köze egymáshoz?

Egyébként azt hiszem, valójában nem feromonok (azok mindenkinél egyformák, ha jól értem), hanem egyéb illatanyagok befolyásolják a párválasztást; olyan illatanyagok, amiket az immunrendszer MHC komplexének genotípusa befolyásol. De hogy ezek az illatok mikor, hogyan és mire hatnak, és tulajdonképp mennyire befolyásolják, milyen a keksz két ember között, az rejtély. Meg az is, hogy egy kávézóban az asztal két oldalán ülve, parfüm-dezodor-szappan-mosószer-azelfogyasztottfűszerek illatfelhőjében mennyire érződhetnek ezek a belső illatok. Inkább azt tudom elképzelni, hogy ezek hosszabb távon, és tudat alatt hatnak; szóval mikor már ismered a másik átizzadt éjszaka utáni illatát, sportolás utáni illatát, 5napjanemfürödtünkmerttúrázunkaHargitán illatát, akkor előkavarog belőled egy homályos érzés, hogy "szeretem/nem szeretem ezt az embert", és megmagyarázod magadnak, hogy "bizonyára azért, mert olyan okosakat/hülyeségeket mondott a relativitáselméletről".

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2015.10.18. 11:27:37

@Ingeborg: Még jó, h itt van felkészült biológus. Csak tuti, h ezt sose bírnám megjegyezni, a feromonokkal olyan jól elvoltam. :)

Juj, az 5 napja nem fürödtünk illatát én senkinek sem ismerem. :) Asszem, már így is maradok. :D

De a szeretet azért egész más, mint hogy kívánom vagy nem kívánom.
Egyébként volt olyan élményem is, amikor csakis a szövegelés és egy fotó alapján ugrottam fejest bekötött szemmel egy kalandba, és tényleg csak hatalmas szerencse volt, h bejött a kémia. :) Ott aztán végképp nem tudom, mi működött.

Ingeborg · http://ingeborg.blog.hu 2015.10.18. 11:43:19

@skarlát betű: "Juj, az 5 napja nem fürödtünk illatát én senkinek sem ismerem. :) Asszem, már így is maradok. :D"

Hát, pedig addig nem tudhatod biztosan, "működik-e a kémia" :-)!

"De a szeretet azért egész más, mint hogy kívánom vagy nem kívánom."

Azért nem mondanám, hogy egész más. Egy házasságon belül azért nehéz lehet igazán szeretni valakit, akit közben valamiért egyáltalán nem kívánunk... nem? Olyankor max. "elemi tisztesség" van a két ember között... az is jó, de a "szeretet", az azért egy fokkal zsigeribb dolog, nem? Vagy nem tudom.

"Ott aztán végképp nem tudom, mi működött."

Gyanítom, hogy az adrenalin. Az egy csodaszer a férfi-nő kapcsolatokban :-)!

2015.10.18. 12:42:52

@skarlát betű: @Ingeborg: "Egy chicagoi egyetemen két kísérletsorozatot hajtottak végre, hogy kiderítsék, miként befolyásolja az illatok beszippantása az alhasi vérbőség mértékét. Az illatok között egyaránt szerepeltek parfümök, illóolajak, étel- és italaromák. Az első kísérletben nagy meglepetésre a legerőteljesebb hatást a fahéjas sütemény váltotta ki. Az ismételt vizsgálatban több alany és több aroma vett részt. A leghatásosabbnak itt a levendula és tök kombinációja bizonyult, ez 40%-kal növelte az alhasi vérbőséget. Második lett a fahéjas sütemény, és harmadik helyezett a frissen sült fánk. Legnépszerűtlenebbek az áfonya, a csokoládé és a virágillatok kombinációi. Továbbá megfigyelték azt is, hogy az idősebb férfiak jobban kedvelik a vaníliát, mint a fiatalabbak. A legnagyobb libidójúak kedvencei a levendula, a keleti parfümök és a kóla. Ezek alapján bátran használhatjuk az illatokat, ha szeretnénk valakit befolyásolni, de a túlzásba vitt illatosítás sokakat elriaszt, sokan a test természetes illatát részesítik előnyben a mesterséges aromákkal szemben."
Kár, hogy nem derül ki egyértelműen, hogy a vizsgálati csoport tagjai csak férfiak voltak? Ti használtok magatokon vlmn illatot?

Ingeborg · http://ingeborg.blog.hu 2015.10.18. 12:53:47

@keroll: az én titkom a vodka illatú parfüm. Szeretni szokták a pasik :-). Azt szokták mondani, hogy nagyon finom, természetes illatom van :-).

2015.10.18. 13:13:42

@Ingeborg: és melyik részedet illatosítod ezzel? :)

Ingeborg · http://ingeborg.blog.hu 2015.10.18. 13:14:20

@keroll: ez már aztán igazán hadd maradjon az én titkom :-)! És te, mivel hódítasz?

2015.10.18. 13:16:46

@skarlát betű: bocs, tegnap orgazmusközeli állatotba kerültem saját magamtól "intellektuális" vonalon. Egy szót se vegyél komolyan belőle. Ezt néha el kell viseljétek, ha maradok itt. Vagy mondjátok, ha nagyon gáz.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2015.10.18. 13:17:07

@Ingeborg: De másodszorra is működött, akkor is jó volt, szóval valószínűleg stimmelt ott más is. Bár azt kell mondjam, sokkal nagyobb élmény volt bekötött szemmel, mint amikor már láttam is. :P

@keroll: Hát, vmit szoktam, de nem tudatosan ilyen meggondolásból. Asszem, vagy szeretik a saját illatomat a pasik (ill. nők), vagy nem. Azt hiszem, hosszabb távon úgyis az számít, h a saját illatom bejön-e vagy sem. :)

Honnan veszed ezt a vodkaparfümöt? És vajon antialkoholisták is szeretik? :)

2015.10.18. 13:21:01

@Ingeborg: van egy olsz szappanmárka. Fanyar, természetes illat. Folyékony halmazállapotaimban a Shiseido Zen, de nem mindig érezem, hogy jól áll.

2015.10.18. 13:25:12

@Ingeborg: Inge, te mit csináltál az elmúlt napokban?
Bizisten árad belőled valami nagy-nagy elégedettség. Idáig érzem :)

Ingeborg · http://ingeborg.blog.hu 2015.10.18. 13:39:34

@skarlát betű: "Bár azt kell mondjam, sokkal nagyobb élmény volt bekötött szemmel, mint amikor már láttam is. :P"

A bekötött szem elég egyszerű és nagyszerű trükk a szexben. Segít, hogy az ember jobban el tudjon merülni az élvezetekben :-). Meg abban, hogy csak saját magára koncentráljon :-D, ami persze csúnya dolog, de néha jólesik :-).

A vodkaparfümöt természetesen titkos laboratóriumomban keverem...

@keroll: az tölt el elégedettséggel, hogy végre kimásztam egy olyan párkapcsolat-szerűségből, amiben "nem működött a kémia" :-), ezért most újra van időm azokra a dolgokra, amiktől jól érzem magam... kultúrára, pihenésre, barátokra... mindig eufóriával tölt el, ha rövidebb-hosszabb kihagyás után végre újra önmagam lehetek.

2015.10.18. 13:45:28

@Ingeborg: mit mondjak..., irigyellek ezért. Nekem is ki kellene másznom egy ilyen valaminemtudommi szerűségből. Jelenleg a gödör alján vergődöm. Pocsék érzés.

Ingeborg · http://ingeborg.blog.hu 2015.10.18. 13:49:39

@keroll: neked is van egy pk-d, amiből ki szeretnél mászni, de halogatod? Én már többedszer vonom le azt a tanulságot, hogy semmi értelme megpróbálni magamra erőltetni valamit, amit egyszerűen nem szeretnék csinálni... úgysem sikerül soha...

2015.10.18. 14:02:59

@Ingeborg: én nem magamra erőltetni, hanem magamba erőltetni szeretnék valakit. Ez már alapból nagyon szarul hangzik. A megvalósulás valószínűsége=0.

Ingeborg · http://ingeborg.blog.hu 2015.10.18. 14:04:59

@keroll: reménytelenül megkívántál valakit?

Ingeborg · http://ingeborg.blog.hu 2015.10.18. 14:09:06

@keroll: (ugye most nem a Vízivós virtuális románckísérletre kell gondolni?)

2015.10.18. 14:11:29

@Ingeborg: Természetesen nem. Ebből csak a virtuális igaz.

2015.10.18. 14:23:35

@Ingeborg: ne hülyéskedj!:)) Azt sem tudom fiú vagy lány.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2015.10.18. 14:23:50

@Ingeborg: Sztem elsősorban a nőknek segít, mert a férfiaknál a látvány sokkal fontosabb, meg nekik nincs szükségük magukban elmerülni. :) Ezért is reagálnak némelyek olyan sértődötten, ha azt mondja egy nő, h neki befelé kell figyelnie.

Persze nálam is változó, van, h a látvány nagyon is kell, máskor meg inkább a befelé figyelés a jobb. De a bekötött szem az sokminden másról is szólt. :)

Jaj, ne faggasd már szegény kerollt. :)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2015.10.18. 14:26:17

@keroll: Ez érdekes, bár sztem egyértelműen fiú.

Olyan zavarosan, mint ő, csak egy ffi tud írni. :)))

De belegondoltam, ha kifejezetten intellektuális alapú megkívánásról lenne szó, és elvileg nyitott vagy mindkét nemre (vagy nem te, de másvalaki nyitott), akkor ugyanaz a szöveg vajon más hatást kelt-e attól függően, h ffi vagy nő mondja/írja.
Sztem teljesen más a hatás.

Ingeborg · http://ingeborg.blog.hu 2015.10.18. 14:36:27

@keroll: és miért 0 a megvalósulás valószínűsége?

@skarlát betű: igen, a te esetedben az adrenalinról - kockázatvállalásról, kiszolgáltatottságról is szólhatott ez a dolog.

BC330 2015.10.18. 16:58:09

@Víz Ivó: Érdekes ez a levél. Megpróbálok válaszolni rá.
Mindenkinek más a határ, amiről azt hiszi, soha nem lépné át vagy nem tudná átlépni. Addig, amíg az agya be van kapcsolva.
Ha van valaki, akitől kikapcsolódik az agyam, akkor elmúlik a kontroll (akárhol is legyen ez a pont az adott esetben, hiszen mindenki csak a saját korlátait tudja átugorni), akkor már csak az ösztönök uralkodnak, de ehhez az kell, hogy valaki iránt meglegyen az a fajta bizalmam, ami ezt lehetővé teszi. Akiben bízok, hogy kellek neki és akivel tudom, akármit is csinálunk, nem tesz olyat, ami nekem nem jó (és megvan a lehetőségem, hogy mondjam, ha valami nem jó).
Nagyon egyetértek veled abban, hogy ennek nincs köze az akarathoz. Ezt nem lehet akarni vagy igyekezni, mert onnantól fogva megfelelni akarnék, az pedig köszönő viszonyban sincs az ösztönösséggel. Vagy képes képes vagyok erre vagy nem.
Ehhez kapcsolódik a másik kérdésedre a válaszom: én sajnos nem vagyok képes erre bárkivel. Ez persze csak az én tapasztalatom. Nem azért, mert ne lenne jelentkező, hanem mert eddigi életem folyamán nem találkoztam még másik emberrel, akivel ennyire egy húron tudnék pendülni, ennyire a másik felemnek érezném, mint azt, akivel most ezt megélem.
Hogy miért nem házasságban élem ezt meg? A válasz egyszerű: mert sajnos nem ő a férjem és nem vesz feleségül.

BC330 2015.10.18. 17:06:06

@Víz Ivó: És még egy kiegészítés erre: "Erre kérdeztem rá @BC330: -tól is, hogy így hiszi-e egy épp bezsongott állapotú Nő is tudja-e ezt? "
Nem arról van szó, hogy "épp bezsongott állapotú nő" lennék. Évek óta ugyanazzal a férfivel művelem ugyanazt. Vagyis nem is ugyanazt, hanem egyre-egyre jobbat. Nem hiszem, hogy az állandóság feltétlen a romlást hozná magával. Az állandóságban is fejlődési lehetőség. Ez kettőnkön áll. És a magam részéről én képesnek érzem magamat arra, hogy egyre-egyre többet tudjak adni és kapni is. Ezt mutatja a minap szerzett tapasztalatom is.

BC330 2015.10.18. 19:07:04

@Víz Ivó: Az jutott még eszembe, hogy miért is nem mernek a nők irányítani egyértelműen kimutatni, mit is szeretnének? Ehhez ugyanolyan bizalom kell, amiről fentebb beszéltem. Hogy ne az agyuk kérje, hanem az ösztönük fejezze ki - mindegy, hogyan. Minden gond nélkül kimondom, megmutatom neki, mit szeretnék, egyszerűen azért, mert vele lehet.
Néha úgy érzem, kissé össze van mosva a csúnya beszéd és a "mocskosság". Szerintem ez egyáltalán nem függ össze. Obszcén szavak nélkül is bele lehet pirulni ebbe-abba, ha igazán jól esik. Számomra ez abszolút pozitv jelző.

nairof · http://erotikusrahangolttortenetek.blog.hu 2015.10.18. 19:15:41

@keroll: ez nem mocskos, inkább továbbgondolandó :D

2015.10.18. 19:37:52

@nairof:"ez nem mocskos, inkább továbbgondolandó :D"

kérlek, pontosítsd, hogy mire gondolsz. Annyi minden van már itt leírva :)

2015.10.18. 19:54:13

@skarlát betű:"ugyanaz a szöveg vajon más hatást kelt-e attól függően, h ffi vagy nő mondja/írja.
Sztem teljesen más a hatás."

Nálam is így működik, attól függően, hogy nőt vagy férfit képzelek a textus mögé, változik a mondanivaló.
Az első dolog, amit egy másik emberre rápillantva megállapítunk az a szexus.

2015.10.18. 19:58:48

@Ingeborg: "és miért 0 a megvalósulás valószínűsége?"

Nagyon összetett a helyzet. A legfőbb talán az, hogy foglalt a szíve.

2015.10.18. 20:44:16

@BC330: a női szexualitás egyéni fejlődéstörténete sajnos még napjainban is eléggé rögös úton halad. A nők nagy részének tele a puttonya kis cédulákkal, amit éltük során beledobálnak jószándékú fontoskodók, innen-onnan, szűkebb-tágabb környezetből, nagyi, anyu, tanárok, a sor szinte végtelen.
A cédulákon meg jórészt tiltások, előítéletek állnak, arról, hogy egy rendes lánynak mit nem illik, nem szabad tenni, gondolni se magával sem mással.( Azt még csak véletlenül sem mondja el senki, hogy nyugodtan érints meg magad ott is, ahol neked a legjobb. Mert akkor a lányból biztos, hogy kurva lesz.)
A cédulák/tiltások nagyon sok kárt okoznak a női testben és lélekben, de egy hasznuk biztosan van.
Megteremtik a későbbi "mocskos szex" érzés lehetőségét, ha adódik helyzet, lehetőség és megfelelő partner, akivel kiélheted "bűnösnek" érzett vágyaidat, amiről addig le voltál tiltva.

BC330 2015.10.18. 21:23:58

@keroll: Persze, nyilván ez létező dolog. De nekem egyszerűen csak nem volt szerencsém. A képesség és a vágy bennem volt, egyszerűen nem volt kivel megélnem.

2015.10.18. 21:40:35

@BC330: Tök jó, hogy már van kivel.. :)

2015.10.19. 01:31:28

Jól elvagytok, de nagyon érdekes.

2015.10.19. 01:35:57

@BC330:
" A képesség és a vágy bennem volt, egyszerűen nem volt kivel megélnem."
Lehet, hogy ez a kulcsmondat.
Van aki hamar rátalál a másik felére, van aki sok-sok év és keresés után, van aki meg soha.

Víz Ivó 2015.10.19. 09:37:23

@BC330:

"...A képesség és a vágy bennem volt, egyszerűen nem volt kivel megélnem....de nekem egyszerűen csak nem volt szerencsém..."

A kötekedés látszatát úgy sem tudom elkerülni, ezért nem is köntörfalazok:

Én (földhözragadt ffiként) ezt sosem hittem el. Mármint, hogy olyan mérvű (ritka nagy) szerencse kellene ahhoz, hogy amikor vkiben (egészséges, normális, természetes, mindennapi módon) benne van ez a vágy és ez a képesség, akkor az ennek ki/megéléséhez szükséges partnert meglelje, ha a ffiak (szerintem) Ugyanilyen vágyakkal, késztetésekkel, képességekkel születnek a világra.... :-)))))

Ennek okát (hogy a nők ezt mégsem tudják egy ffival sem kiélni/megélni, vagy csak egyetlen ffival tudják, de akkor már csak rosszkor, rossz körülmények között) az önszuggesztióban látom (Mindennek az okát abban látom :-))))). és már szemem előtt látom Inge, SB, Neverand vigyorgó jeleit, amint kiröhögnek emiatt, de mindegy már....)

Értem ez alatt azt, hogy önszuggesztió akkor áll elő, amikor valaki sem a realitásokkal, sem önmagával nincs tisztában, és egy "virtuális világot" tart életben magában, aminek a középpontja, forgástengelye önnön maga. Aztán átlép egy másik önszuggesztiv állapotba, a "megélt egyetlen szerelem" vadiúj virtualitásába..... :-)))))

Remélem, Te kivétel vagy! De ha nem, nekem az is mindegy..... A fő, hogy Te ettől maradéktalanul boldog vagy. Vagy legalább boldogabb, mint a több maradékot hiányként felhalmozó eddigi kapcsolataidban...

2015.10.19. 10:08:33

@Víz Ivó: Ha a nőnek sikerül mennyiségileg elegendően sok és minőségileg elegendően sokféle (jó, rossz, mindenféle, stb)szexuális tapasztalatot, önismeretet és saját testében-lelkében való jártasságot elsajátítania, akkor nagy esély van arra, hogy a partner személye egy idő után elhanyagolhatóvá válik, természetesen a szükséges alap paraméterek megléte mellet (vonzódás, vágy, külalak, stb.) A nők is képesek használni a férfiakat, hasonlóan ahhoz, ahogy a férfiak használják a nőket, saját "önző" vágyik kiélésére, he rendelkeznek az ehhez szükséges rutinnal.

Víz Ivó 2015.10.19. 10:20:13

@keroll:

Szó szerint így tudom/hiszem/gondolom/érzem én is. A mítosz, szerencse, müllerpéter, popperpéter, Coelho faktor létezésen nem hiszek. Ezek (szerintem) csak a nők önszuggesztiv hozzáállására reagálnak. Azt erősítik......

2015.10.19. 10:20:15

@keroll: Nem kell ahhoz olyan nagy rutin. :D

Víz Ivó 2015.10.19. 10:22:14

@Víz Ivó:

létezésen=létezésében

Víz Ivó 2015.10.19. 10:23:18

@Aleksandros:

Te vagy rá a legjobb példa (a szememben), hogy kéne ..... :-)))))

2015.10.19. 10:30:44

@Víz Ivó: Köszönöm Dr Csernus. :(
(Lehet, hogy ezt már itt elsütöttem? Ha igen, akkor bocs.)

Víz Ivó 2015.10.19. 10:42:25

@Aleksandros:

Jobb vagyok Imikénél.....:-))))

Kérdezd csak nyugodtan Neverand-ot!

Egyébként Superman, Nagy Sándor, Napoleon, stb már túlmutat a "hétköznapi" eseteken. Ezekhez már szakképzett ápoló személyzetre, zárt (biztonságos) területre, komoly eszközökre (pl elektrosokkoló) és erős pszichotrop anyagokra is szükség lehet....

Szájtépéssel, okoskodással semmire nem megy az emberfia, akárhány fasza (?) könyvet is összeírogatott életében.... :-)))))))

Víz Ivó 2015.10.19. 11:02:21

@skarlát betű:

"...sztem egyértelműen fiú. (mármint Lobster)

Olyan zavarosan, mint ő, csak egy ffi tud írni. :))) ..."

Amig csak 1-2 posztját olvastam (poliamoria, házasság és gyerek "ellenesség", már-már feminista "kiáltványok" a párkapcsolatról, szexről) addig meg voltam győződve arról, hogy egy zakkant Nő, vagy egy olyan "gyenge" faszi, aki a nők önszuggesztiói által kirajzolódó világba helyezkedett bele...

Azóta elolvastam mást is tőle. És mára totál nem tudom mire vélni :-)))) fura fazon. Férfiatlan célokkal. Nőies érvrendszerrel (tehát egyetlen jó összefüggésből szereteágazó összefüggéstelenséget alkotni szerető/csak azt tudó(?) )női "fantáziával", férfiasan zavaros stílusban ír......

És, h igaz, hogy "a stílus az ember maga", akkor lehet, hogy igazad van... :-))))))

BC330 2015.10.19. 11:12:45

@Víz Ivó:Nyugodtan kötekedhetsz, nem zavar, nyilván máshogy látod Te és máshogy én.
Ahogy életem folyamán találkoztam emberekkel, akik rövidebb-hosszabb időre a társamul szegődtek, úgy gyűltek a tapasztalataim. Mindig egyre többet tudtam (tudok), jó esetben mind magamról, mind a világról.
Nem tudnék hosszú-hosszú listát felsorolni, hogy milyen rengeteg tapasztalatot gyűjtöttem, de ami volt, arról azt éreztem, nekem elég. Egy fejlődési folyamat volt ez, úgy érzem, egyre feljebb jutottam. Nem képzeltem el sose magamnak egy álom férfit, tökéletes lelki-, testi- képességekkel, meg tudtam (tudom) találni a jót az életemben, úgy, ahogy éppen volt.
Aztán találkoztam vele és valahogy miden összejött. Amiről te írsz (egészséges, normális, természetes, mindennapi módon) az az átlag - nekem. Ahogy éltem. De aztán volt ez a találkozás és hirtelen nagyon magasra került a léc. Nekem - hiszen mindenkinek máshol, van a határ. Mert úgy működik, ahogy nekem a legjobb (és ezáltan azt remélem, neki is, mert persze, ez kétoldalú dolog).
Nem önmagam vagyok a virtuális világom középpontja, hanem ketten vagyunk benne. Ez a dolog boldoggá tesz és sok mindent megtanulok magamról általa.
Ha nem lenne, persze akkor sem mennék a Dunának, de rettentően sajnálnám és abban nem vagyok biztos, hogy találnék-e valaha is olyat, akivel ez ugyanolyan jó lehetne. Tudom, hogy minden és mindenki egyedi és nem szabad egymáshoz hasonlítgatni, de ez óhatatlan. Szerintem nagy szerelemből nincs sok, megkockáztatom, talán csak egy, de ettől természetesen még lehetnek megélt kisebb örömök, de azt magamban akkor is tudnám, hogy ez nem ugyanaz. Van, akinek nincs szüksége ehhez a szerelemre, ami rendben is van, de az nem én vagyok.

2015.10.19. 11:50:35

@Víz Ivó: És hol marad a szexhez számodra elengedhetetlen szerelem-érzés meglétének az elvárása, ha most egyetértesz velem, abban, hogy a szexpartner személye a felsorolt feltételek teljesülése esetén jóformán elhanyagolhatóvá válik? Megtapasztaltam már én is, hogy a szerelem egy nagyon finom, különleges, egyedi ízt tesz hozzá a szexhez, de számomra ez nem jelent annyi "nyereséget", mint amennyi "veszteség" képződik a másik oldalon, a szerelem halálával.
Szerintem a szex tök jól működik önmagában is.
A szerelem csak egy, az utódok felnevelésének sikeréhez hozzá tévő evolúciós termék,"hordalék".
A gyerkőc jobb, nagyobb eséllyel megkapja az életben maradásához, felnevelődéséhez szükséges feltételeket, ha egy szülőpár gondoskodik róla,úgymint saját génjeinek "túlélő gépezetéről"(by Dawkins).
Ezért érzünk szerelmet, hogy ez legyen az összekötő kapocs alapesetben férfi és nő között, ami összetartja őket az utódnevelés embert próbáló időszakára.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2015.10.19. 11:53:33

@keroll: Na de keroll - ha nálam a vonzalom olyan paraméterekhez társul, amelyek iszonyú kevés férfira illenek rá, ráadásul ezeknek a férfiaknak még elérhetőknek is kell lenniük, én is kell, hogy tetsszem nekik, stb, akkor ott tartunk, hogy az ilyen példány kva ritka, és mint ritkát, igazán meg kell becsülni, nem érdemes úgy használni, mint valami pzs-t.
Vagyis megint ott vagyok, ahol a part szakad, és nem tudom használni a pasikat. :)
Ami spéci nem is okoz fejfájást, mert sose szerettem volna embereket semmire használni.

2015.10.19. 11:54:32

@Aleksandros: Nagyról sehol nem is volt szó, azt csak behaluztad.
Azt írtam ELEGENDŐEN sok és ELEGENDŐEN sokféle. Mindenkinek annyi, amennyi neki elég. Óriási egyéni szórások lehetnek.:)

Ingeborg · http://ingeborg.blog.hu 2015.10.19. 11:54:33

@keroll: félreérted Vízivót, neki nem szerelem kell a kekszhez, hanem szent cél :-)!

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2015.10.19. 11:57:08

@Víz Ivó: Ó, igen. A legnagyobb gond a hülye nőkkel, h nem férfiak. És nem úgy működnek, mint a férfiak. Már a többségük.
Ez igen bosszantó, sajnos, de ténykérdés.
Esetleg, ha minden önszuggesztió kérdése, akkor szuggerálhatnád magadnak, h ne a nők tessenek... Lehet, h sokkal jobban járnál. De lehet, h a meleg férfiak ugyanolyan macerásak, mint a nők. Ők is mindenféle önszuggesztió áldozatai.
Sőt, mikor a nők igazolnak át a leszbikhez, ott is ugyanazokkal a hagyományosan férfiasnak tartott viselkedésmintákkal találkoznak, mint amilyeneket a heteró pasik adnak elő.
A francba. Tehát igazán jól a heteró pasik a leszbi nőkkel, a heteró nők meg a meleg pasikkal járnának lelkileg. Egy baj van ezzel, h pont nem érdeklik egymást szexuálisan.

2015.10.19. 11:59:28

@skarlát betű: Én eléggé egyszerűen látom a világot, mégpedig azért, mert nem is túl bonyolult, ha néhány működési elvet elfogadunk igaznak.
Az én fogalomkészletembe a használni egymást, teljesen belefér bármilyen pejoratív mellékíz nélkül. Szerintem csak őszinte vagyok.

2015.10.19. 12:00:39

@Ingeborg: csúnya, gonosz vagy ma. Javaslom az intravénás kávét :))

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2015.10.19. 12:04:33

@keroll: A szerelem kulturális konstrukció, és pont azok találták ki, akik a házasságbeli szerelemben sose hittek. (Trubadúrok) Sőt, ha már itt tartunk, a középkorban senki sem hitte, h szerelem és a házasság összeegyeztethető. Mitöbb, az volt a perverz, aki szerelmes lett a feleségébe.
Szóval az a sokak által hirdetett elmélet, h a szerelem arra van, h elég sokáig együtt legyenek a szülők, sztem fix hülyeség.
Egyrészt, mert az ember olyan emlősökkel rokon, amelyek nem külön párokban élnek, hanem csoportban, bandában, stb, nem a szülőpáros neveli a kölyköket, mint mondjuk a pingvineknél. Az emberiség történetének 99,9%-ban se emberpáros nevelte a gyerekeket, hanem nagycsalád. Az ősember korában nem is tudták, h ki az apa, ez egy későbbi felfedezés, h a szex és az apaság hogyan függ össze.
Ráadásul a szerelmet a leginkább a gyerekszületés tudja aláásni. De ez mellékszál.

2015.10.19. 12:05:09

@Víz Ivó:
Már megint félre vagyok értve.
Az Aleksandros a nevemből jön. Az avatar megint "S" mint Sanyi. (az SS, SzuperSanyi az félreérthetőbb lett volna.) :)
A Napóleont meg nem értem, mert se katona, se alacsony nem vagyok. Hatalomvágy sincs bennem. Bár, ha meghirdetik Mo-on a király választást, azon el fogok indulni. (Mint biztos befutó.)
Az egyedüli egészségi problémámra sincs szükség különleges gyógymódra.
A szexfüggőségre legjobb gyógyszer a SZEEEEXXXXXXX.
Összetévesztesz valakivel. :))

Víz Ivó 2015.10.19. 12:09:14

@keroll:

Pont így!!!! Ahogyan Írod :-))))))

A kérdésedre a válasz (mármint, hogy "...És hol marad a szexhez számodra elengedhetetlen szerelem-érzés meglétének az elvárása..." ) a lovon fordítva ülő megfordítása :-D

Nem a szexhez kell a szerelem. Hanem a szerelemhez (tartós, sokat kibíró, kölcsönösen sok sok örömöt (is) adni tudó kapcsolathoz) kell (KELL, SZERINTEM) a Mindkét fél részére jó szex... :-)))))

Szexelni muszály. Tizenéves koromban szinte már átok számba ment az ezirányú késztetettség..... és jött még hozzá egy szekérderékra való kiváncsiság is. Aztán egy két tucat jó/rossz tapasztalat (hogy mit tesz velem a jó(nak hitt/érzett) szex. Hogy tudatosuljon bennem, hogy mitől jobb az egyik szex a másiknál, ha orgazmus, meg vizuális ingercunami, meg egógyulladás, meg mifene mindegyikben volt?

És akkor megtudtam magamról, a barátaimról, testvéreimről, unokatesóimról, hogy mindenkinek akkor jó/attól jó, akkortól a szerelem kovásza a szex, amikortól a BENNE RÉSZTVEVŐ Nőnek jó.......

Csak orgazmusért nem kefélünk. Orgazmus nélkül viszont nemsokáig húzható a próbálkozások sora....

Tehát: Az orgazmus (ahogy Te szereted az ilyet leírni) szükséges , de nem elégséges a jó szexhez, és az egyik fokmérője is annak.

Eddig érthető vagyok?

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2015.10.19. 12:11:14

@keroll: Én is őszinte vagyok, és még mindig nem akarok senkit használni. Meg azt se szeretem, ha használnak.
Kivéve, ha kifejezetten ez a játék lényege, de csakis játék szinten.

Sztem a nők 90%-a nem tud úgy viszonyulni a szexhez, ahogy leírod, és soha nem lesz neki mindegy a partner személye. Nem is hiszem, h erre törekedni kéne, miért kéne utánoznunk a férfiakat? Miért akkor leszünk szted szabadok, ha úgy viselkedünk, érzünk, mint a férfiak többsége? (Ha egyáltalán igaz, h ők így működnek, mert nagyon sok esetben nem is igaz.)

Ha most kihagyom a lelki mindenféléket, pusztán anatómiai okokból sem lehetünk nagy százalékban annyira közömbösek a partner személye iránt, mert kb 20% az olyan nő, aki szimpla dugástól elélvez pl. A többinek ehhez jóval több kell, olyan képességek, hajlandóság a férfi részéről, ami már azt jelenti, h nem mindegy, ki az, még ha a vonzalom, a bizsergés jelen is van. És ezt a példát csakis azért hozom fel, mert annyian tartjátok az orgazmust a jó szexhez kellő, kötelező elemnek. :)

2015.10.19. 12:16:04

@skarlát betű: Bocs, de nekem meg ez nem jön össze. Szerintem az emberi faj női egyedei valamikor réges régen, még a trubadúrok megjelenése előtt, előnyben részesítették az olyan mutációkat hordozó hímeket, akik képesek voltak a tartós, érzelemdús, hosszútávú kötődésre, ami a különböző viselkedés mintákban manifesztálódott. Pl. lehet, hogy dalra is fakadtak. :) A házasságnak ehhez semmi köze,én még az emberi történelem hajnalán járok.

Víz Ivó 2015.10.19. 12:16:38

@skarlát betű:

A szerelem : Szexuális vágy (alap), + jó szex (hogy mitől jó, lásd fentebb) = Kötődés/elkötelezettség kialakulása két ember közt.

Hogy miért csak a "szép és okos" nőkbe szeret bele valaki jó szex mellett...hát erre is van magyarázat, ha érdekel. De az vegytiszta Darwinizmus lenne....

A Te szerelem felfogásod tényleg kultúr"szemét".... :-)))))

Víz Ivó 2015.10.19. 12:19:35

@skarlát betű:

De! Használsz Mindenkit...:-)))

Téged is használnak!.... :-))))))

Ez nem rossz, ha kölcsönösen "előnyös", kölcsönösen "másként/egyedül nem megoldható" dolgokra használjátok egymást, és az emiatti kiszolgltatottságot egymás iránt pozitív módon élitek (élhetitek) meg....

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2015.10.19. 12:23:29

@keroll: Akkor miért kevered a gyereknevelést a szerelemhez?
Többé-kevésbé minden ffi képes tartósan vonzódni, de ehhez nem kell szerelmesnek lenni. Sőt, a férfiak sokkal hajlamosabbak az igazán tartós vonzalomra, mint a nők.

Az, h a szerelem kult. konstrukció persze nem az én ötletem, hanem tanultam róla. :)

Valójában, mivel nincsen egyetlen definíció a szerelemre, valójában csakis kult. konstrukció lehet, bár lehet, h nem a trubadúrok találták ki, hanem Catullus, vagy Homérosz, vagy bárki más. Illetve lehet, h egy nő találta ki. :P

Tökmindegy, mert egyikünk se azt gondolja a szerelemről, mint a másik, kinek-kinek a saját kult. konstrukciója az érvényes, ezért nem is ugyanarról beszélünk.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2015.10.19. 12:24:39

@Víz Ivó: A használat számomra annyit jelent, h lelketlenül csinálok valamit vele, mondjuk dugok. Ezt nem szoktam.
Akkor neked mit jelent, h használok valakit?

2015.10.19. 12:26:11

@skarlát betű:
"Az ősember korában nem is tudták, h ki az apa, ez egy későbbi felfedezés, h a szex és az apaság hogyan függ össze."
Szerinted nem látták, hogy kire hasonlít a gyerkőc?
"Szenvedély, szerelem, mámor, megszállottság, vágy, viszketegség – ezen szavakkal írjuk le azt az önkívületet, eufóriát, révületet, gyönyört, amelyet így vagy úgy, szinte mindenki átélt valamikor. Együtt jár velük a bánat, a keserűség, a fájdalom és a gyötrelem. Ám a szerelmet mindkét nem másképpen éli meg.
A szakértők sok ezer éve próbálják meghatározni a szerelmet, nem sok sikerrel, és többnyire arra a következtetésre jutottak, hogy rajtunk kívül álló erők irányíthatják. Holott más emberi érzelmeket – például a depressziót, a szorongást, a rögeszmét és a félelmet – minden gond nélkül képesek vagyunk meghatározni. A férfiak és nők szexszel, szerelemmel kapcsolatos indítékai és elvárásai nagyon eltérőek. Mindezek mélyen gyökereznek az emberiség múltjában. Rövidre fogva, a mai férfi a vizuális ingereket, a nő egészségének, termékenységének, fiatalságának jeleit, a nő a férfi hatalmának, társadalmi helyzetének, elkötelezettségének, vagyonának külső jeleit találja izgatónak – ugyanúgy, mint őseink."

2015.10.19. 12:32:21

@skarlát betű: Különböző emberi érdekek vannak. Ezek mentén használjuk egymást. Még anyai szeretet is "csak" egy érdek. Ez így természetes. Nem rossz, nem gonosz csak így van. magátol. Így alakult.De hogy ezt el tudd fogadni, ahhez a dolgokat a végletekig le kell mezteleníteni magadban.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2015.10.19. 12:35:59

@Aleksandros: Ha az ősközösségben együtt élt mondjuk egy 30-40 fős csoport, ahol mindenki mindenkinek a rokona volt keresztül-kasul, a gyerek kb mindenkire hasonlított.
Szóval nem, nem tudták, kié.
Ezt csak attól fogva tudták, h kialakult a kizárólagosság, ami persze sose 100%-, mert a nők szeretnek félrelépni. A nőstény állatok is, nem csak a nők.

Nemcsak mindkét nem, de minden egyes ember másképp éli meg a szerelmet, de mindig vannak okostojások meg művészek, akik a saját tapasztalatukat általánossá akarják tenni, és verseket írnak róla, meg énekelnek, aztán, aki nem pont azt érzi, ami a versben van, az se tudja szebben elmondani, szóval kölcsönfogalmakkal írja körül...

Meg jönnek a szép ideológiák, a filozófia, mert az mindig mindenbe belekontárkodik, így születnek az olyan, aztán a populáris kultúra mélységeibe leszivárgó örök igazságok, mint hogy a szerelem vak, a szerelem sötét verem, a féltékenység a szerelem szükséges velejárója, csak egy igazi szerelem van az életben, és még folytathatnám.

2015.10.19. 12:39:27

@skarlát betű:
"Sztem a nők 90%-a nem tud úgy viszonyulni a szexhez, ahogy leírod, és soha nem lesz neki mindegy a partner személye."
Ezt rendszeresen megkapom a szeretőmtől olyan formában:
- "Te férfi vagy, te másképp működsz"
Én simán el tudnám képzelni, hogy mással is dugjak. Azért nem teszem, mert tekintettel vagyok rá. Mert őt szeretem.
De az is igaz, hogy előtte majdnem beleszerettem egy nőbe akinek fizettem a szexért. Ez a kapcsolat ezért is ért véget. Mert már kapcsolat lett, több lett mit a másik "használása". Mert veszélyes beleszeretni egy prostituáltba. Ez is sokkal bonyolultabb mint elsőre látszik.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2015.10.19. 12:40:06

@keroll: Az, h örömemet lelem valamiben, vagy valakiben, nem használat. Ha érzelemmentesen, az ő érdekeit/örömét nem nézve csinálok vele valamit, h nekem abból hasznom legyen, akár lélektani értelemben, sztem az a használat, emberi viszonylatban.

Ha szted minden használat, akkor mit kéne megtanulnia a nőnek, h használni tudja a ffit szexuálisan? Hiszen szted kezdettől használja.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2015.10.19. 12:44:19

@Aleksandros: Én nem itt látom a törésvonalat.
Én is simán el tudom képzelni, h mással dugjak, meg nem csak elképzeltem, csináltam is. De az nem ment, ami kerollnak, h úgy élvezzem a szexet valakivel, h az illető nem izgat érzelmileg, intellektuálisan. Nem kell, h szerelmes legyek, ó, az nem. De hogy felkavaró legyen, az kell. Ha nem az, akkor sajna kicsit se élvezem.
A férfiak is többfélék, csak tendenciózusan alkalmasabbak arra, h úgy is élvezzék a szexet, h csak a fizikai része izgalmas Vagy még az se nagyon.
Ezt a tulajdonságukat lehet irigyelni, persze. Olykor én is szerettem volna ilyen lenni, de sose akart összejönni. :) Most már nem is szeretnék.

2015.10.19. 12:51:54

@skarlát betű: Egyrészt nincs olyan, hogy érzelemmentesen. A limbikus rendszerünk annyira ősi, hogy nem kikapcsolható.
Az ember nagyon sok mindent a saját önképének a javítása, fenntartása miatt tesz. Pl. Jó szerető sem "azért akarok lenni", mert a pasimnak egy jó szeretőt akarok ajándékozni saját magam képében. Saját magamról alkotott önképnek szeretnék megfelelni azzal, hogy jó szeretőségre törekszem. Ő meg éppen jó helyen jókor van. Deba saját kutyámnak is azért vagyok, jó gazdija, mert nem szeretném magam rossz, hanyag állattartónak látni. És akkor a kutya is jókor van jó helyen.

2015.10.19. 13:03:50

@keroll:
Akkor van nagy baj ha valakinek torz önképe van.
És az esik igazán szarul amikor ezt tudatosítják benned.
Ez nem csak a szexre igaz.
De pl. a színlelt orgazmus is ebből eredhet. Csak semmi értelme.

Víz Ivó 2015.10.19. 13:09:42

@skarlát betű:

"...Az, h örömemet lelem valamiben, vagy valakiben, nem használat..."

Na! Ez a kulturszemét, ami az önszuggesztió alapja (többek közt)

:-(

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2015.10.19. 13:31:06

@Víz Ivó: Ja, csak az az igazi, ha utálom, akkor tuti nem használom, mi?
Ehhez innen is gratulálok. :P

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2015.10.19. 13:33:31

@keroll: Érzelem az undor is, ebben igazad van, de nem pont erre gondoltam.

Nem tudom, mit akarsz ezzel bizonyítani? Hogy nincs önzetlenség? Miért, én mondtam, h van?
Nem is várja el senki (bár lehet, h VI elvárja), h önzetlenül élvezzük a szexet, akkor jó, ha az önzésünk a másiknak is jólesik.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2015.10.19. 13:34:10

@Neverand: Végre! Már nagyon egyedül éreztem magam. :D

Víz Ivó 2015.10.19. 13:36:17

@skarlát betű:

Na, akkor vissza az elejére:

"...Ó, igen. A legnagyobb gond a hülye nőkkel, h nem férfiak. És nem úgy működnek, mint a férfiak. Már a többségük..."

Mit tesz azon, hogy nem úgy működnek? Milyen téren?

Én is óriási különbségeket látok pl a szexus terén. Ezek egy részét "biológiai/evolúciós" indokokkal tudom magyarázni (emiatt tudom elfogadni, emiatt próbálok ezekhez igazodni), egy másik részét viszont "kulturszemétnek" gondolom.

Amit itt sok Nő vetít, hogy milyen kurva ritka egyetlen olyan ffi, aki jó lenne neki....jó lehet neki.... (de IRL csak egy darabig a legjobb neki :-D ) , na az jó nagy kjlturszemét. Egyszerűen nem igaz.

Azok az ösztönök, igények, stb-ok, amik miatt párra vágyunk (nem csupán párosodásra!) akkor alakultak ki, váltak a fajunk jellemzőivé, amikor kicsi népsűrűség, némi belterjesség, stb volt a jellemző. Sosem alakulhatott ki olyan , amig csak internettel, embermilliók kipróbálásával lehet csak kielégíteni.... :-)))))) bennetek sincs ilyen :-))))))?

Ez a rinya, hogy évtizedekig kellett várni/keresni vki ffit, miközben egy százezres/milliós embermassza hömpölyög körülöttünk, mind mind Női hülyeség. A kulturálisan elhülyített nők önszuggesztiója.....

Az önszuggesztió pedig nem akaratlagos! Azt a realitás nem ismerete, és az önmaga nemisnerete hívja elő.

Ebben a nők verhetetlenek. De ffiként is kézenfekvő "megoldás" hülyék számára.... :-)))))

Víz Ivó 2015.10.19. 13:37:39

@skarlát betű:

"...Ja, csak az az igazi, ha utálom, akkor tuti nem használom, mi?
Ehhez innen is gratulálok. :P..."

Ez most hogy jött ki neked?

2015.10.19. 13:49:50

@Víz Ivó:
Szerinted az a nő aki érzi, hogy nem működik a házassága és nem boldog, de egyéb külső körülmények miatt meg sem próbálja keresni a számára ideális (érzelmi, szexuális stb.) társat, az önszuggesztió áldozata?
És amikor megcsalták és elvált akkor hogyan tört ki belőle?
Nem tört ki. Nem is volt benne. Aki keres az talál. Nyilván nem mindenkinek jön szembe a szőke herceg, de akinek van valós önképe és kompromisszumkészsége, az előbb, vagy utóbb nem marad egyedül.

Víz Ivó 2015.10.19. 13:56:15

@skarlát betű:

Azt hiszem (mint mindig), most is félreértettél.... De olyan nagyon, hogy már követni sem tudlak a tévutadra, hogy vissza tudjalak vezetni az én irányomba... (nem a jó irányba! csak az enyémbe! hogy azt (is) lásd, amit én)

A vitatott kijelentésed;

"...Az, h örömemet lelem valamiben, vagy valakiben, nem használat.." Ezt írtad.

Na erre mondom én, hogy ez kulturszemét....az, hogy az, hogy vmi jó nekem, ami csak mással élhető ki/meg, az nem lehet használat.....csak mert Te azt tanultad, hogy ha emberek egymást használják, akkor az pfujjj... :-))))

Ne olvass több coelhót!!!!! Árt neked :-))))))

A használat nem pejoratív szó. Szövegkörnyezete válogatja, illetve toldalékok/előtagog, stb-ok finom distinkcióra képesek, ha mindenképpen negatív konnitáció a cél (pl kihasznál, felhasznál, elhasznál, stb) de a tény, hogy ha vmit egyedül nem tudok elérni, valaki mással , valami mással meg igen, (akár jó nekem, vagy a másik vkinek, akár nem) az használat.

Kívánatos és elvárt, hogy ha emberek használják egymást, akkor az lehetőleg Mindkét félnek jó legyen. Pl a csecsemő (mint egy kis élősködő parazita) KIhasználja az anya Testét. Benne fejlődik, a tejét szívja, a testmelegét követeli ki, ha fázik. Gondozást követel ki sírással, ordítással , Mindezt ÖSZTÖNÖSEN.
Az anya viszont a gondozási ösztönét ÉLI KI rajta. Egy ösztön az egyik térfélen (amit csak másik emberen lehet kiélni), és egy másik ösztön a másik oldalon (amit szintén csak egy másik emberen lehet kiélni)

A szex is ilyen.....levezessem? :-))))))

Aleksandros (törölt) 2015.10.19. 13:58:51

A kompromisszumot a külső körülményekre értettem nem a vonzalomra. (kinézet, családi állapot, farok méret, autó méret stb.) :)))

Víz Ivó 2015.10.19. 14:02:36

@Aleksandros:

A rosszul gombolg kabát esete a kettőig sem számolni tudó juhásszal....

Most mit magyarázzak meg neked? Egy egy ember sorsa (jelen esetben) csak bizonyíték arra amig én mondok. Akár azén sorsom, akár y tiéd, akár Szexi Vulkáné....

Mind azt mutatja SZÁMOMRA hogy a nők önszuggesztiója többnyire rosszra vezet, ritkábban jóra.

De sehogyan sem jó minta.
Nem jó megoldás.
Kukturszemét mérgezte torzulás.

Egyszer egy KV mellett elmesélem neked, ha érdekel.... De bepötyögni telefonba a "kevezetést" nem fogom.....genetikailag lusta vagyok :-)))))

Víz Ivó 2015.10.19. 14:23:02

@keroll:

"....az emberi faj női egyedei valamikor réges régen, még a trubadúrok megjelenése előtt, előnyben részesítették az olyan mutációkat hordozó hímeket, akik képesek voltak a tartós, érzelemdús, hosszútávú kötődésre, ami a különböző viselkedés mintákban manifesztálódott. Pl. lehet, hogy dalra is fakadtak. :) ..."

Ma ez volt a legjobb/legszórakoztatóbb hsz-od! :-))))

Nem véletlen, hisz' a "sóbiznisz"-ből jöttél.... :-)))))

2015.10.19. 14:32:35

@skarlát betű: "De az nem ment, ami kerollnak, h úgy élvezzem a szexet valakivel, h az illető nem izgat érzelmileg, intellektuálisan."

Amiről fent írsz az nekem sem megy :).

Az állításom nem úgy szólt, ahogy írod, hanem így:

"...a partner személye egy idő után elhanyagolhatóvá válik, természetesen a szükséges alap paraméterek megléte mellet (vonzódás, vágy, külalak, stb.)"

Az alap paramétereken értem azokat a feltételeket, amelyek kellenek a vágy megszületéséhez bennem is csakúgy mint másban.
Ezek eléggé összetett dolgok is lehetnek, ezért egyszerűbb felsorolni azt a néhányat a teljesség igénye nélkül és nem fontossági sorrendben, ami abszolút vágykizáró az én esetemben.
-mentális zavarok, "kóros" személyiségzavarok és pszichiátriai kórképek, látható genetikai terheltség
-természetes intelligencia hiánya
-"butaság"
-túlsúly (jelentős)
-rossz fogak
-ápolatlanság
-humortalanság

A "partner személye elhanyagolhatóvá válik" pedig annyit tesz:
a jó szex lényegében bárkivel(saját akaratról és felnőtt emberekről beszélek) művelhető, aki megfelel azoknak a kritériumoknak, ami a vágykeltős, izgalmas, kívánatos érzés megszületéséhez szükséges, amennyiben (a férfi vagy nő) elegendő tapasztalattal, gyakorlattal, elengedettséggel, motiváltsággal rendelkezik saját szexualitásában.

Elnézést, ha először félreérthetően fogalmaztam. :)

2015.10.19. 14:35:30

@Víz Ivó: "Nem véletlen, hisz' a "sóbiznisz"-ből jöttél.... :-)))))"

Igen! Arra születtem, hogy szórakoztassalak!! :)

Víz Ivó 2015.10.19. 14:35:32

@keroll:

Ja! Igen!! Szerintem is!!!!!

Víz Ivó 2015.10.19. 14:37:14

@keroll: A válaszom az előző posztra íródott :-))))

Ez utóbbiara is jól rímel, de mégsem erre írtam :-))))

keroll (törölt) 2015.10.19. 14:39:13

@Víz Ivó: tudom

Aleksandros (törölt) 2015.10.19. 18:42:50

Visszatérve az eredeti témára.
Talán nem esett még róla szó.
A menstruáció ideje alatti szex az szerintetek mocskos?
:)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2015.10.19. 19:36:37

@keroll: Hát, akkor nem állunk messze egymástól, amennyiben a vágykeltés megvan, nekem is megy... De ettől még sose érzem vagy éreztem úgy, h használtam a férfiakat.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2015.10.19. 19:38:35

@Aleksandros: Jaj, ez egy külön téma lesz majd valamikor!
Ne lődd le teljesen. :)

Egyébként persze, mocskos olyan értelemben, h a szennyeződéseket ki kell mosni utána, de egyébként sztem nem mocskos. :)
Én mindig ahhoz igazodom, h a partnert zavarja-e, ha nem, akkor semmi bajom vele. Persze, ha nem görcsölök, vagy ilyesmi.

Aleksandros (törölt) 2015.10.19. 20:21:55

@skarlát betű: OK akkor most nem téma.

keroll (törölt) 2015.10.19. 23:46:37

@skarlát betű: Úgy látom, hogy alapvető gondolkodási különbségek vannak közöttünk, ami egyáltalán nem baj, sőt így van jól.:) A változatosság gyönyörködtet.
Minden embernek csak rá jellemző, egyéni "érzelmi stílusa" van, melyhez sajátos, jellegzetes, agyi mintázat feleltethető meg.(R.J. Davidson)
Olyan ez mint az ujjlenyomat, ahány ember annyiféle, nincs két azonos. Az érzelmi stílus genetikailag erősen meghatározott, de végleges arculata abból alakul ki, ahogyan életünk tapasztalataira reagálunk. A reakciókat jól meghatározható, objektív, laboratóriumi eszközökkel mérhető, agyi kapcsolatrendszerek vezérlik. Az agy plaszticitása bizonyos fokig lehetővé teszi érzelmi stílusunk újrahuzalozását, de igazán nagy változásokra nem számíthatunk. Próbálkozni azért lehet.:)
Én tiszteletben tartom a te "más" véleményedet, de úgy érzem, hogy meggyőzni nem fogjuk tudni egymást.

Víz Ivó 2015.10.20. 11:55:22

@BC330:

Az este elolvasta újra a nekem írt válaszodat. És (hiszed, vagy sem) nekem ez pont arról szól (pont azt bizonyítja) amiről mindig is hadováltam:

Nálad is tettenérhető az, amit én a "női önszuggesztió"-nak hívok.

Persze, van ffi önszuggesztió is (mivel ki a fene ismeri ki teljesen magát, és a ránk reagáló világot????), de az egy kicsit más (nem rosszabb, és nem jobb!) , mint ami a nőkre jellemző. Ezt azért nem fejtem ki, mert mivel senki nem fogadja el, hogy a nemtudás -realitások nemismerete, önmagunk nemismerete- miatti világkép az önszuggesztió manifesztációja, ezért aztán nem is kiváncsi rá :-)))))

Mindenesetre idecitálom a Te (itt-ott önellentmondásos) válaszod több mondatát (hozzáfűzve néhány észrevételt) , hátha elgondolkodtat Téged is.....ha már engem "nem hagy nyugodni" amit Te írtál, neked se legyen "jobb", mint nekem... :-))))))

Ezt Írod;

"...életem folyamán találkoztam emberekkel, akik rövidebb-hosszabb időre a társamul szegődtek, így gyűltek a tapasztalataim. Mindig egyre többet tudtam (tudok), jó esetben mind magamról, mind a világról...."

Ez eddig pont arról szól, amit Keroll vagy én bizonygattunk. Tehát, hogy bizonyos mennyiségű és minőségű tapasztalatmennyiségnek mérhető hatása van a tudásunkra/önismeretünkre .....ezt csak én nevezem az önszuggesztió csökkenésének, ilyen tudományos magyarázat nincs :-)))))

Aztán folytatod:

".... Nem tudnék hosszú-hosszú listát felsorolni, hogy milyen rengeteg tapasztalatot gyűjtöttem, de ami volt, arról azt éreztem, nekem elég. Egy fejlődési folyamat volt ez, úgy érzem, egyre feljebb jutottam...."

Tehát Te is így látod! (Te is így látod?) Kb mint én. És én emiatt gondolom, hogy ilyen tudással magáról egy nő, és tapasztalatokkal a férfiakról, kevésbé az önszuggesztiója "áldozata", mint ezek előtt volt. Hogy a sok tapasztalat tudássa áll-e össze, vagy csak egyszerűen beépül az önszuggesztiv világképbe, az pont a Te soraidból látszik, hogy kétesélyes dolog.... :-))))

Az önszuggesztió akaratlan voltát mutatják az olyan "elszólások", "önellentmondások", amik egy külső szemlélőnek (itt, most nekem) szemetszúrnak ugyan, de nemigen törődik vele az átlagember (ha zavarja is valami a "logikai érzékét", hát legyint, hogy "..ááá....ez nem számít, hisz' szerelmes..."

"...Nem képzeltem el sose magamnak egy álom férfit, tökéletes lelki-, testi- képességekkel, ....(DE IGEN! :-)))))....meg tudtam (tudom) találni a jót az életemben, úgy, ahogy éppen volt.
Aztán találkoztam vele és valahogy miden összejött. ....(MERT HÁT MI IS JÖTT ÖSSZE, HA NEM VOLT BENNED EGYFAJTA KÉP, ELVÁRÁS, STB????) .... Amiről te írsz (egészséges, normális, természetes, mindennapi módon) az az átlag - nekem. Ahogy éltem. De aztán volt ez a találkozás és hirtelen nagyon magasra került a léc....."

Számomra Te vagy a legtipikusabb példa arra, amit úgy írtam le másutt, hogy az önszuggesztió alakította világképből átlép egy másik virtualitásba, a szerelem önszuggesztiójába... :-))))) ami persze azt jelenti, hogy nem okosabb lettél a tapasztalataid okán, hanem a tapasztalataid MEGERŐSÍTETTÉK BENNED A "VILÁGKÉPEDET"....aminek a legfőbb pontokon semmi köze a valósághoz. És nekem nem is tisztem visszarángatni Téged oda!!!!

"...... Mert úgy működik, ahogy nekem a legjobb (és ezáltan azt remélem, neki is, mert persze, ez kétoldalú dolog).
Nem önmagam vagyok a virtuális világom középpontja, hanem ketten vagyunk benne......."

Ez számomra olyan (így elolvasva többedszerre), mintha a Te példádból találtam volna ki az egészet.... :-))))), annyira egyezik avval, amit én "magyarázok be" itt mindenkinek...... :-D

"....Ez a dolog boldoggá tesz és sok mindent megtanulok magamról általa.....". Úgy legyen!!!!

".... nem vagyok biztos, hogy találnék-e valaha is olyat, akivel ez ugyanolyan jó lehetne. Tudom, hogy minden és mindenki egyedi és nem szabad egymáshoz hasonlítgatni, de ez óhatatlan. Szerintem nagy szerelemből nincs sok, megkockáztatom, talán csak egy, de ettől természetesen még lehetnek megélt kisebb örömök, de azt magamban akkor is tudnám, hogy ez nem ugyanaz...."

Legyen úgy, ahogy Neked a legjobb!!!!! Tiszta szívemből kívánom!!!!

Víz Ivó 2015.10.20. 12:29:52

@keroll:

A korrábbi kommentjeid egyikében hoztál példát az "énképünk fejlesztésének kényszeréről", ami nagyon betalált nálam.... :-)

Ez a dolog (énképem jobbításának kényszere) valahol egy alternatívája , más megközelítése (de nagyon hasonló irányból) annak, amit én tapasztaltam, láttam, tudtam meg arról, ahogyan mi emberek alkalmazkodni próbálunk egy olyan "elvárásrendszerhez", amit folyton a világ velünk szembeni elvárásának szeretünk gondolni (felmentve magunkat az "önző vágymegvalósítás" vádja alól). Ezt a katyvaszt én önszuggesztiv világképnek neveztem el. A működését viszonylag jól leírja a Te példád is a "jószerető", "jókutyatartó" esetek ismertetése is.

Ami szívenütött belőle (a kurva életbe!!!!!!), az a fatalizmus HIMNUSZA, a szerencse "demokratikus" (hülyéknek azért jut több belőle, mert többen vannak, mint az okosok :-D ) voltának statisztikai átlagot mutató (és a Matematikai modellezést is csak a nagy számok törvénye alapján megengedő) definíciója:

JÓ IDŐBEN JÓ HELYEN LEVÉS.... Ami az evolúció folyamatában is teljesen OK. Csak egy egy magamfajta hülye egyed számára demotiváló ..... engem per pill' épp deprimáló.... :-(

keroll (törölt) 2015.10.20. 13:17:42

@Víz Ivó: a két példát csak illusztrációnak szántam. Folytatni meg nem volt időm, erőm, de valóban befejezetlen a gondolatmenet.
Igen van amikor (és lehet, hogy többnyire ez van ) szívás van a köbön, mert rossz helyen vagyunk rossz időben, mert az önképerősítés ideális esetben szimmetrikus tulajdonságokkal bír. Ha nem így van és csak az egyik fél látja szebbnek magát abban a tükörben, amit a másik tart elé ("...hiába fürösztöd önmagadban, csak másban moshatod mag arcodat." J.A.) a másik meg csak kapkodja a fejét, hogy most mi a fasz van? tényleg ekkora szar alak vagyok? és nem indulnak be az egészséges önvédő mechanizmusai, akkor a negatív önszuggesztió esete forog fenn, hagy a te terminus technicusodat használjam.

A szívedet (ami éppen maradt belőle) óv, védd, és rejtsd el, én is azon vagyok az enyémmel. Isten hozott az elveszettek klubjában :).

LLi (törölt) 2015.12.01. 09:02:58

@Víz Ivó: Osztom keroll mondanivalóját. Szerintem is izgató tud lenni a trágárság szex közben....! De tudod mit??? Nem minden pasitól tudom ezt elfogadni... egyszerűen a "finomlelkűek", akik számomra kapcsolatban is elképzeléhetőek, na ők pont finomlelkűségük okán nem képesek ilyesmire, az ő szájukból ez erőltetett is...
A kevésbé finomlelkűek, a spontánabb, az un. "ösztönlények" (akikkel viszont pk.-ban nem tudnék gondolkodni), a "domináns hímek " pedig izgatóak, ha verbálisan durvák tudnak lenni....
Hogy miért van ez, fogalmam sincs...

LLi (törölt) 2015.12.01. 09:42:26

"Mert én ffiként csak egyetlen fokozást (szexjobbító értelemben) ismerek: A Nő belefeledkezni tudását, a (vissza)jelzései keltette plussz-t.
Hogy mi segíti ilyen állapot a a nőket.....hát....erre lettem volna kiváncsi."

Részemről:
-totálisan nyugodt körülmények (ha ott van a két gyerek a lakásban, vagy egy megcsörrenő telefon - ez máris ugrott. )
- gondok kikapcsolása, magam mögött hagyása,
- már napközben folyamatosan megtörténő közös ráhangolódás (finom érintések, leheletfinom utalások stb)
- Szeretővel pl a helyszín függetlensége is befolyásoló tényező - egy olyan helyszíné, ami csak a pásztoróráké, nincs köze sem az ő, sem az én privát életem helyszíneihez. Ezt mi pl jól megoldottuk az ő hétvégi házában, távol a várostól. Tökéletes helyszín volt, hogy el tudjam engedni magam, és csak a szexre és rá tudjak koncentrálni...

Egyelőre ennyi jutott eszembe.

LLi (törölt) 2015.12.01. 10:47:49

@Víz Ivó:
"De a nők nem mindig így (többnyire épp nem így) mennek bele a szexbe....pedig ez minden ffi vágya volna. Szerintem. "
Hát persze, hogy nem. Mert (szigorúan csak szerintem) az önfeledt szexhez nagyon kellene a spontaneitás , a gondtalanség, a nyugodt körülmények,szóval mindaz, ami segít a nőnek, hogy képes legyen egyáltalán önfeledten játszani.
És már mondtam h ez egy családban élve, gyerekekkel körülvéve gyakorlatilag lehetetlen - engem ez mindig is nagyon zavart.
Aztán ha netán véletlenül úgy adódik, hogy pár órányi gyerekmentes övezet adódik otthon, akkor sincs spontaneitás... szex van, csak én a magam részéről nem nevezném spontánnak ezt a lehetőséget.
azt hiszem, a legjobb szexeim még megboldogult lánykoromban voltak, amikor csak magammal kellett törődnöm, és egyedül éltem.
De hát abból főzünk, amink van... meg amiből muszáj.