Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Szexről szabadon

Mi a szex? És mi nem az? Mire jó és mire nem? Élvezzük vagy csak eltűrjük? Tiltjuk vagy támogatjuk? Tudunk szabadon beszélni róla? Néhány szó a kommentelésről: előzetes moderációt alkalmazok, mert a trollkodás tönkreteszi a párbeszédet és rosszat tesz az idegeimnek, nem pedig a szabad világ vívmánya. Aki civilizáltan szól hozzá, az idővel fehér listára kerül, attól fogva nem kell várnia a moderálásra. Mi az, amit biztosan nem engedek be? A gyűlölet mindenféle megnyilvánulási formáját tartalmazó kommenteket, úgy mint homofób, idegengyűlölő, bármely kisebbség ellen uszító, valamint a durva sértegetést tartalmazó hozzászólásokat. Lehet, hogy szerinted nem durva, amit írsz, én meg annak tartom, de mindenkinek úgysem tudok megfelelni, és nem is akarok.

Adomány

Fácsé

Ennyien olvastok most

Friss topikok

  • Kiskasza Zoltan: @skarlát betű: jolmondod (2018.01.01. 20:00) Érintés nélkül: netes szex
  • El Amante: @Az Intéző!: Őszinte tud lenni veled a feleséged? mit hiányol a szexből? Mi a nem elég? Mit deríte... (2017.11.23. 08:41) Hogy tanulunk szeretkezni?
  • hegyi1944: Szerintem a PORNÓ nézése nem bűn sőt vannak ismerőseim kik a pornó nézése közben elégítik ki egymá... (2017.09.08. 17:45) Rombolja-e a pornó a magabiztosságot?
  • kegmájer: @skarlát betű: "... ne tudnám értékelni a szex sok egyéb részletét, ami itt egyesek kétségbe von... (2017.03.03. 18:03) Ki hányszor képes elélvezni?
  • HansJoachim: Nem tartom lehetetlennek. De, hogy minkét félnek teljesen kielégítő legyen, ahhoz eléggé felspanno... (2017.02.22. 14:06) Legalább 237 okból szexelünk

Címkék

237 ok a szexre (1) 55+ (1) Agatha Christie (1) Alfred Kinsey (1) alibi (1) alkalmi kapcsolat (1) Allan Pease (1) alternatív kapcsolati formák (1) antropológia (1) anyagi függetlenség (1) anyaság (1) áthangolódás (1) átirányítás (3) A szerelem eltitkolt története (1) barátnő (1) barátság (1) Barbara Pease (1) belenyugvás (1) beleszeretés (1) beszélgetés (2) bevezetés (1) bigámia (1) bikini (1) biszexuális nő (1) biszexualitás (3) bizalmas (1) bizalom (1) bizalomhiány (1) biztonság (1) blog (1) borítás (1) bosszú (1) búcsú (1) búcsúszex (1) burkini (1) catcalling (1) cici (1) Cindy Meston (1) cinkos (1) cliteracy (1) coaching (1) coitus interruptus (1) csábítás (2) család (1) családalapítás (1) családi dráma (1) családi nyaralás (1) csikló (1) csoportos szex (1) csupaszság (1) cuckolding (1) cunnilingus (1) cyberszex (1) David Buss (1) Deborah Sundahl (1) diploma (1) duogámia (1) Durex (1) édeshármas (2) egyéni csúcs (1) egy év (1) elcsábulás (1) elégedettség (1) elélvezés (1) elhajlási engedély (1) elhidegülés (1) elköltözés (1) elkötelezettség (2) elköteleződés (2) első hűtlen szex (1) első szex (2) elszeretés (2) eltartás (1) elvárások (1) emberi agy (1) engedélyköteles hűtlenség (1) érett szex (1) erkölcs (2) erőltetés (1) erotikus fantázia (1) érzelem (1) érzelemmentes szex (1) érzelmi poligáma (1) esküvő (1) esztétika (1) ex-szex (1) excel tábla (1) exek (1) fantáziálás (2) fejlődés (1) felelősség (1) felfedezés (1) felhívás (1) felmérés (3) félrelépési engedély (1) felszabadultság (1) felszarvazás (1) féltékenység (1) feminizmus (1) fétis (1) fiatalság (1) figyelemelterelés (1) film (1) fogamzásgátlás (2) fogdosás (1) forgatókönyv (1) fotózás (1) francia (1) franciák (1) Franciaország (1) francia törvény (1) Freud (1) friss kapcsolat (1) frusztráció (1) fürdőruha (1) g-pont (1) geci (1) genetika (1) gumi (1) gyerekkor (1) gyerekszülés (1) gyönyörszerzés (1) gyors numera (1) hármas (1) házasság (2) házasságon kívüli szerelem (1) házasságtörés (1) házinyúl (2) Helen Fisher (2) heteró férfiak (1) higiénia (1) homoerotikus szexjelenet (1) homoerotikus tapasztalatok (1) hotwife (1) hubby (1) hűség (1) hűtlenség (14) hűtlenségbe kergetés (1) hűtlenséges társkereső (1) hűtlen gén (1) hűtlen gondolatok (1) ideálok (1) ideológia (1) időskori szex (1) időtartam (1) időutazás (1) igazság (1) igazság kiderítése (1) illatok (1) illedelmes szex (1) Indonézia (1) információgyűjtés (1) intelligencia (1) interjú (1) irodai szex (1) iszlám (1) izgalom (1) izgatás (1) játékok (1) Jáva (1) kapcsolati anarchia (1) karácsony (1) Karezza (1) kényszer (1) képalkotás (1) képzelet (1) kérés (1) kétségek (2) kettős hűtlenség (1) kevés szex (1) kifogások (1) kisebbségi érzés (1) kisgyerekes szülő (1) kliensek büntetése (1) klitorisz (1) kommunikáció (2) koncentrációs nehézségek (1) konkubinátus (1) könyv (1) korai magömlés (1) korai szex (1) korlátozás (1) Kőszeg Ferenc (1) közös nyelv (1) kudarc (1) különbségek (1) különleges szexuális élmény (1) külső kapcsolat (1) lassúzás (1) látvány (2) lebukás (1) leszbikus (1) levél (1) libidó (3) lista (1) maszti (3) maszturbálás (4) megalázás (1) megbánás (2) megbízhatatlanság (1) megbízhatóság (1) megcsalás (1) megelőzés (1) megfigyelés (1) megjátszás (1) megszakításos módszer (1) mell (1) mellfejés (1) mell izgatása (1) méltóság (1) ménage à trois (1) menstruáció (1) menstruációs szex (1) menyasszony (1) mérgező mondatok (1) meztelenség (1) mocskos szex (1) molesztálás (1) monogámia (4) monogámulás (1) munkahelyi flört (1) munkahelyi viszony (1) muszájszex (1) műszaki hiba (1) nagy libidó (1) naivitás (1) nem-gámia (1) nem-monogámia (1) Németország (1) nemi betegségek (1) nemi erőszak (1) netes szex (1) Nigéria (1) női ejakuláció (1) női libidó (2) női mell (2) női orgazmus (1) nők (1) nyalás (1) nyaralás (1) nyaralás szeretővel (1) nyelvi prüdéria (1) nyilvános gyónás (1) nyilvános szoptatás (1) nyitott házasság (2) nyitott kapcsolat (1) okostelefon (1) Onán (1) önbizalom (1) önbizalomhiány (1) ondó (1) önfényképezés (1) önismeret (1) önkielégítés (1) önmegtartóztatás (3) önrendelkezés (1) orális szex (3) orgazmus (6) orgazmusképesség (1) orgazmustilalom (1) örömszex (1) országlista (1) országrangsor (1) őszinteség (3) Outlander (1) óvszer (1) parancs (1) pixel (1) poliamória (2) poliamoria (1) poliandria (1) poligámia (4) poligünandria (1) poligünia (1) politika (1) pornó (3) pornónézési szokások (1) pozitív üzenetek (1) problémamegoldás (1) promiszkuitás (1) prostitúció (3) prüdéria (1) punci (1) quickie (1) rajtakapás (2) randizás (2) rejtények (1) Ridikül (1) rivalizálás (1) silány szex (1) sorozat (4) spanyol (1) sperma (1) squirting (1) statisztika (1) status quo (2) Stockham (1) strand (1) szabadság (3) szakítás (2) szatírok tánca (1) szavazás (1) szégyen (1) szégyenérzet (2) szemérem (1) szépség (1) szerelem (3) szerelmi háromszög (2) szerelmi házasság (1) szeretkezés (2) szerető (2) szeretők (1) szeretőkeresés (1) szeretőzés (1) szeretőzés abbahagyása (1) szeriális monogámia (1) szex (2) szexbeszéd (2) szexchat (1) szexedukáció (1) szexfantáziák (1) szexfelesleg (1) szexfülke (1) szexhegy (1) szexhiány (1) szexi fehérnemű (1) szexi képek (1) szexjátékok (1) szexképek (1) szexkutatás (1) szexmánia (1) szexmasszázs (1) szexmegvonás (2) szexmentes kapcsolat (1) szexting (1) szexuális élet a családban (1) szexuális élet megreformálása (1) szexuális felvilágosítás (1) szexuális hűtlenség (1) szexuális kizárólagosság (1) szexuális önrendelkezés (1) szexuális zaklatás (1) szex alkalmazottal (1) szex egy napon több partnerrel (1) szex fiatalkorúval (1) szex gyakorisága (1) szex mennyisége (1) szex nélkül (1) szex nyilvános helyen (1) szex otthon (1) színlelés (1) szokatlan módszerek (1) szolgálati közlemény (1) szopás (1) szoptatás (2) szőrös (1) szőrtelen (1) szőrtelenítés (1) születésnap (1) szülő-gyerek kapcsolat (1) szvinger életmód (1) tabu (1) tagadás (1) tanácsadás (2) tanácskérés (1) tanulás (1) tanulmány (1) tapasztalatok (1) tapizás (1) testkép (2) testvérek közti rivalizálás (1) the slap (1) threesome (1) tiltás (2) többes házasság (1) többszörös orgazmus (1) több szerető (1) topless (1) unalomszex (1) undor (1) ünnepek (1) ürügyek (1) utazás (1) vagina (1) vágy hiánya (1) válás (2) vallás (2) vallomás (1) vendégposzt (2) vér (1) vetkőzés (1) videó (1) Virginia Johnson (1) virtuális szex (1) visszaesés (1) visszafogadás (1) visszahódítás (1) visszajelzés (1) visszatérés (1) visszautasítás (2) viszony (1) viszony legalizálása (1) William Masters (1) zaklatás (3) zene (1) Címkefelhő

Naptár

május 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Innen érkeztek a blogra

A napokban szavazta meg a francia Parlament, hogy skandináv példát követve a jövőben ők is a prostituáltak fizető vendégeit fogják büntetni, nem a hivatásos szexmunkásokat. A svédek már 1999 óta így tesznek, a prostitúció csökkent is, de persze attól messze van, hogy megszűnt volna.

euros_prosti.jpg

Amíg a világ világ és nem promiszkuis törzsközösségekben fogunk élni újra, amíg a monogámia az uralkodó szokás, és léteznek olyan emberek, akik nem akarnak vagy nem képesek párkapcsolaton vagy alkalmi kalandokon keresztül szexhez jutni, addig lesz prostitúció.

Noha általában a női prostituáltak vannak fókuszban, azért ne feledjük, hogy léteznek férfi prostituáltak is, mindkét nem számára, bár a munkájuk jellege egészen más, ha a klientúra meleg férfiakból áll, mint ha heteró nőkből. És biztos létezik leszbikusokat kiszolgáló prostitúció is, bár erről még nem olvastam sehol...

Őszintén szólva nem vagyok oda azért, hogy emberek, legyenek nők vagy férfiak, abból élnek, hogy a testüket áruba bocsájtják - és itt akkor nem csak a prostitúcióról beszélhetünk, de akár a profi pornóról is. De annyira naiv se vagyok, hogy azt higgyem, a legősibb mesterség meg fog szűnni azért, mert bizonyos helyeken a prostikat büntetik, másutt a klienseket (elvileg a striciket mindenütt, de az ilyesmit rohadt nehéz bizonyítani). Személy szerint nekem az a szimpatikus, hogy a prostitúció legális és ellenőrzött keretek között folyhat, bordélyházakban, ahol kötelező orvosi vizsgálat van mondjuk kéthetenként... Ez persze ugyancsak nem jelenti azt, hogy nem lesz a "piacnak" illegális szegmense is. 

De azt nonszensznek érzem, hogy prostiként dolgozni legális, a szolgáltatásért fizetni meg illegális. Ezek szerint, ha a kliens nem fizet, csak a szolgáltatást veszi igénybe, ingyen, az oké? És ez kinek lesz jó? Vagy mi van, ha nem pénzben fizet, hanem valahogy másképp? 

2prostitution_copy.jpg

Igen, léteznek szexmunkások, akik nem önszántukból csinálják, amit csinálnak. Vannak fiatalkorúak, sőt gyerekek is ebben a történetben, létezik embercsempészet - ezek azok a dolgok, amelyek ellen mindenképpen fel kell lépni. De a prostitúció egésze mégsem kényszerítésből, emberkereskedelemből és szervezett bűnözésből áll. Miért ne dolgozhatnának felnőtt nők és férfiak saját elhatározásukból szexmunkásként? És miért ne vehetnék igénybe a szolgáltatásaikat más felnőttek? Ha senkinek a jogai nem sérülnek, ha mindkét (vagy akár három) fél beleegyezésével történik az aktus, akkor kinek mi köze hozzá, hogy van-e cserében pénzforgalom vagy sem?

Legfeljebb az adóhatóságnak, de hát akkor tessék számlaképessé tenni a prostituáltakat, ahogy a németek csinálják. 

Kíváncsi vagyok rá, mi történik azokkal, akik eddig rendszeresen látogatták a francia örömlányokat. És mi történik az örömlányokkal, ha nem lesz kliensük? Vajon valóban tud-e alternatívát kínálni az állam azoknak, akik elesnek jövedelmi forrásuktól (ha olyan klienseik vannak, akik ezután nem akarnak kockáztatni, vagy inkább más országba ruccannak át, ha mégse tudnának ellenállni a kísértésnek)? 

Mi lesz azokkal, akiknek eddig csakis profik voltak hajlandóak kielégíteni különleges vágyaikat? Közülük nem válnak-e erőszakossá néhányan? Megnövekszik-e a hűtlenséges társkeresők és a szexpartnerkeresők forgalma? Vajon a félénkebb kliensek megpróbálnak-e átnyergelni a fizetős szexről a nemfizetősre (noha a kéglit azért továbbra is fizetni kell)? Mennyien fognak kockáztatni, hány férfit fognak jóakarói megzsarolni, mert tudják, hogy ehhez vagy ahhoz a lányhoz jár? 

Ti mit gondoltok erről a lépésről? Az, hogy csökkenteni fogja a prostitúciót, persze előre látható, de az is nyilvánvaló, hogy megszünteti nem fogja. És tényleg: szerintetek az-e a kívánatos cél, hogy ne legyen többé fizetős szex? Még masszázsszalonok se? Vagy az még simán belefér?  

Ha van köztetek olyan, aki rendszeres vendég, mit lépne, ha Magyarországon is bevezetnék ezt a szabályozást? És ha van hivatásos lány vagy fiú, ő mit lépne? 

Címkék: francia prostitúció francia törvény kliensek büntetése

458 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szexrolszabadon.blog.hu/api/trackback/id/tr598583044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2016.04.22. 13:49:48

@The Game: "az egyik legnagyobb hírdető oldalon futó lányok egy része nem maga bérel lakást (mert pl. erre nem volt énze), nem maga hirdet, stb"
"ezek 100%ban ki vannak szolgáltatva"

Anno így kezdtem, mert nekem sem volt pénzem, de ez azért nem olyan különösebben nagy kiszolgáltatottság. Ez egyszerűen azt jelenti, hogy a lakás tulajdonosa vagy a bérlője (aki aztán továbbadja a használatot) fektet be pénzt, a lány meg bejár dolgozni (általában fix időtartamra), és százalékot ad a bevételből. Az én időmben ez az alapdíj fele volt, úgy hallom, mostanában kevesebb. Nálam a legkínosabb az volt, hogy a főnök rendszeresen "elfelejtette" feladni a hirdetést, aztán meg nem volt meló. De még így is meg tudtam csinálni, hogy az első pénzemből feladtam hirdetést magamnak, akkor már volt meló, aztán rövid idő alatt összegyűlt pénz albira és leléptem.

Egész Budapest tele van lakásokkal ahol lehet leadóért dolgozni, ha a főnök hülye akkor egyszerűen elmegy az ember máshova, a főnök semmit nem tehet, és mivel nem fektetek be pénzt, nem is veszítek semmit. Persze megteheti hogy nem enged többé odajönni ha hiányzom, és akkor muszáj máshova menni, de ha az ember nem költi el azonnal minden pénzét akkor egy betegszabit azért ki tud venni. Később meg lehet önállóan lakást bérelni, vagy összeállni másokkal, saját feltételekkel.

"de bizony vannak olyanok is aki teljesen maguk urai, maguk bérelik a lakást, rendben tartják, megválogatják a vendégeiket, stb. (ok, ezek nem is a feljebb említett 15e-res kategóriában vannak)
jól beszélnek angolul, eljárnak személyi edzőhöz, stb."

Bocs, de nincs összefüggés. Éveken keresztül voltam a 15ezres kategóriában (konkrétan annyi volt egy óra), önálló voltam, és megválogattam a klienseket. Bárki megválogathatja a klienseit, ez nem árkategória kérdése.
Az viszont számít, hogy valakinek van főnöke vagy nincs, az utcai csajoknál azt hiszem nehéz elkerülni, bár erről nincs közvetlen tapasztalatom, középkategóriában viszont nem szükségszerű a főnök.

(személyi edző?! Minek?)

Most tudok angolul és egy drágább kategóriában vagyok, meg van néhány barátnőm akik még drágább kategóriában vannak, de ez inkább csak azon múlik, hogy az ember beszéljen valami nyelvet és külföldieknek hirdessen, ennek megfelelő oldalakon. Nagyon csinos lányok vannak az olcsóbb kategóriában is meg a külföldi oldalakon is, meg vannak egészen átlagos lányok, nők mindkét helyen.

@skarlát betű: "Nem tudom, tényleg minden luxuskurva olyan-e, mint a photoshoppolt képeken, mert pl sztem vannak olyan alkatok, amelyeket igényelnek, de én még képen nem láttam. :P"

Nem olyanok :D Akiket ismerek azok pont úgy néznek ki mint bárki más. Mondjuk mint egy csinosabb huszonéves, vagy egy csinosabb harmincas. Vagy mint egy átlagos huszonéves és egy átlagos harmincas. Általában különösebben megcsinálva sincsenek, nem kiabál róluk hogy idesüss, húdejónővagyok. Meg persze olyan is van, aki nagyon meg van csinálva egyébként is, egyéni stílus kérdése.

Hutyutyuty 2016.04.22. 16:40:35

@noname.blogger: Ezek szerint neked elég jó ráltásod van a szakmának legalább egy szeletére. Érdekelne nagyon a saját meglátásod, tapasztalatod, illetve hogy az általad ismert szakmabeliek mit gondolnak (már amennyiben tudsz erről).

Például mennyire érzed/érzitek úgy, hogy ez kényszerpálya?
Csinálnátok-e mást helyette, ha lenne alternatívája, vagy ez így alapvetően jó nektek? Ha igen, mi lenne ez a más?
Egyáltalán miért döntöttetek úgy, hogy prostitúcióval kerestek pénzt? Milyen életkörülmények illetve döntések vezettek ide?
Jobban járnátok-e bármilyen szempontból, ha az ipar teljesen legálisan, ellenőrzöttebben működne, vagy aki ügyes, az tud úgy lavírozni, hogy jobban jön ki ebben a rendszerben?
Volt-e már valami komolyabb nehézség (akár érzelmi, vagy más dimenziójú bonyodalom) ami miatt fontolóra vetted, hogy abbahagyod a kurválkodást?

Azt írtad már valahol, hogy a prostinak ez nem szex, hanem munka. Azért - mindamellett, hogy egy pici rálátásom hasonló történetre van - nehezen tudom ezt elképzelni. Azért a szex egy nagyon intim dolog, még akkor is, ha tök idegen a partner. Hogyan tudod ezt ennyire függetleníteni? Neked ez nem okoz nehézséget? Mármint természetesen nem erkölcsileg értem, hanem úgy lelkileg. Az elején sem jelentett ez problémát?

Tudom, ez így elég sok kérdés egyszerre, és talán egyik másk indiszkrét is. De ha van pár közülük, amit nem jelent gondot válaszolni, nagyon kíváncsi lennék az álláspontodra!

fq 2016.04.22. 17:10:58

@noname.blogger: "Most tudok angolul és egy drágább kategóriában vagyok, meg van néhány barátnőm akik még drágább kategóriában vannak"

Az milyen? Milyen pluszt jelent ez mondjuk a vendégnek?

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2016.04.22. 17:12:57

@Hutyutyuty: Mint Nonameblogger egyik kollégája, én is válaszolnék a kérdésekre, bár én szerintem eléggé nem vagyok tipikus a tekintetben, hogy megtehetném, hogy egyáltalán nem dolgozom semmit, de semmit, amíg tanulok. Igaz, akkor nem is költhetnék olyan dolgokra, amik nekem fontosak (a legnagyobb költségem abból ered, hogy én egyszerűen gyűlölök főzni, a főtt ételt viszont szeretem), ami meg ennél is fontosabb, hogy nem tehetnék félre pénzt.
Hogy ez-e az a munka, amit a világon a legszívesebben csinálnék? Nem. Mondjuk ez is sokfelé ágazik, mert valamikor, valamennyi ideig és időközönként ezt is szívesen csinálom, de el bírnám képzelni, hogy ritkábban, mint most. Ebből a szempontból nincs alternatíva, mert egyszerűen nincs olyan munka, amivel ilyen kevés szabadidővel ennyit lehetne keresni. Na, kivéve ha mondjuk felkapott modell vagy színésznő lennék, de egyiket se csinálnám szívesen akkor sem, ha képes lennék rá (nincs modellalkatom és színészkedni sem tudok).
Ha befejezem a sulit, nem ez lesz a fő pénzkereseti forrásom, de akkor is megtartom, mert így megengedhetem magamnak, hogy ne feltétlenül a legjobban fizető állásba menjek, hanem oda, amit a legjobban élvezem. Most is dolgozom egyébként abban a szakmában, amit tanulok, de csak project-jelleggel, nevetségesen kevés pénzért, amit szintén nem tehetnék meg, ha nem lenne a szexmunka.

"Jobban járnátok-e bármilyen szempontból, ha az ipar teljesen legálisan, ellenőrzöttebben működne, vagy aki ügyes, az tud úgy lavírozni, hogy jobban jön ki ebben a rendszerben?"

Minket szerintem annyira nem érintenek a szabályozások, egyrészt azért, mert (főként) nem lakáson dolgozunk, illetve mert ezt a területet nem igazán ellenőrzik. Ami ngyon negatív, hogy titkolni kell, egyrészt zavar, hogy nem tudom mondjuk akármelyik ismerőssel megosztani. Ha ez kiderülne a munkahelyemen, nem hinném, hogy jó szemmel néznék. Ez a része engem borzasztóan zavar.

"Volt-e már valami komolyabb nehézség (akár érzelmi, vagy más dimenziójú bonyodalom) ami miatt fontolóra vetted, hogy abbahagyod a kurválkodást?"

Használjuk a szexmunka szót, ha lehet:). Nem, nem igazán volt. Olyan igen, hogy úgy éreztem, muszáj dolgoznom, akkor is, ha nincs kedvem, de ez részben azért a saját hülyeségem, mert egyszerűen nem szeretek több pénzt költeni, mint amennyit keresek.
Párkapcsolatot esetleg nehezebb így találni, de mivel számomra ez a dolog teljesen normális, nem is tudnék olyan emberrel együtt lenni, aki mondjuk elítéli a szexmunkát. Persze lehet olyan is, aki mondjuk nem ítéli el, csak monogám kapcsolatban szeretne élni, azt viszont eleve ott buktam, hogy számomra a nyitott kapcsolat a vonzó, akkor is, ha nem dolgozom szexmunkásként.

"Azt írtad már valahol, hogy a prostinak ez nem szex, hanem munka. Azért - mindamellett, hogy egy pici rálátásom hasonló történetre van - nehezen tudom ezt elképzelni. Azért a szex egy nagyon intim dolog, még akkor is, ha tök idegen a partner. Hogyan tudod ezt ennyire függetleníteni? Neked ez nem okoz nehézséget? Mármint természetesen nem erkölcsileg értem, hanem úgy lelkileg. Az elején sem jelentett ez problémát?"

Nekem nem igazán, valahogy fekszik nekem a dolog, és kifejezetten tetszik az, hogy a szex valamennyire közelebb hoz két embert, még ha csak arra az időre is, amíg találkoznak.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2016.04.22. 17:12:58

@skarlát betű: "Persze a prostik klienseinek büntetése nem olyan vészes, nem zárják őket be, nem végzik őket ki... Szóval annyira nem aggódom értük."

Bocsi, lehet, hogy csak én vagyok ennyire érzékeny az értelmetlen szabályokra, de engem annyira nem vigasztalna, ha mondjuk bevezetnék,hogy mostantól tilos a metrón keresztbe tett lábbal ülni, hogy legalább nem zárnak be/végeznek ki:D

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2016.04.22. 17:12:58

@The Game: Én sem járok személyi edzőhöz:), soha nem is jártam, sőt, konditeremre se költök, otthon tornázom (igaz, vettem hozzá súlyzókat), bár ja, elvileg megtehetném. (mondjuk én sem dolgozom halálra magam, egy rendes középosztálybeli fizetésem van) Igazából nem nagyon költök pluszban a munkám miatt semmire, mondjuk esetleg "dolgozós" ruhákra kéne, mert a stílusom alapvetően nem a csinosabb fajta.
Nem tudom, mit értesz "lélektelen" alatt, és azt sem tudom, hogy másokhoz képest mennyire tehetem meg, hogy visszautasítok egy-egy munkát, illetve nagyjából tudom, csak azt nem, hogy ez mennyiben függ attól, hogy a szexmunka mely szegmensében dolgozom. Ugyanis valóban magasabbak az átlag áraim, mivel külföldiekkel találkozom és beszélek angolul, de nincs egy nap több megkeresésem is, mint amikor magyar vendégekkel találkoztam. Amit tudok, hogy nekem jobban fekszik így, mert nem tudnék olyan sokat dolgozni, és nincs olyan sok időm sem. Viszont aki bír sokat dolgozni egy nap, és van ideje is, lehet, hogy jobban jár a magyar vendégekkel, lakáson. Oké,azért esélyesen tényleg jobban jövedelmező külföldiekkel találkozni.
Általában az ember inkább a maga ura, mint mindenhol máshol, ha önállóan dolgozik, az előnye a lakáson, főnökkel dolgozó szexmunkának tényleg az lehet, hogy nem kell befektetnie.

Hutyutyuty 2016.04.22. 17:47:03

@Ivonn88: Köszönöm a válaszaid, segít jobban összerakni a képet! :)

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2016.04.22. 17:54:55

@Hutyutyuty: Van egy barátnőm, szóltam neki hogy itt lehet kommentelni, a saját nevében majd válaszol ő.

"mennyire érzed/érzitek úgy, hogy ez kényszerpálya?"
Nem érzem annak, igazából nem is értem pontosan, hogy mit értesz alatta. Részleteznéd kicsit?

"Csinálnátok-e mást helyette, ha lenne alternatívája"
Van alternatívája, csak az nem annyira jó. Mármint semmi extra, olyan alternatívái vannak, amelyek a legtöbb embernek vannak. Ha helyesen feltételezem, neked is van munkád, meg az emberek többségének azért van. Ilyenem nekem is lehetne.
Lassan befejezek egy egyetemet, amikor végzek, több lesz a kellemes alternatíva.
"Ha igen, mi lenne ez a más?"
Műszaki jellegű pálya.

"Egyáltalán miért döntöttetek úgy, hogy prostitúcióval kerestek pénzt? "
Én pont pénzhiány miatt, nappali suliba jártam és úgy alakult hogy nem tudtam megoldani a munkát mellette, mert ingáznom kellett és nem maradt elég időm. Épp véget ért egy kapcsolatom, úgyhogy ez sem tartott vissza. Kb besokalltam.

"Jobban járnátok-e bármilyen szempontból, ha az ipar teljesen legálisan, ellenőrzöttebben működne"
Alapvetően más most is legális, csak a szabályozás teljesen idióta. Az állami ellenőrzést a hátam közepére nem kívánom, akárhogy próbálom elképzelni, csak olyan szabályok jutnak az eszembe amelyektől kiráz a hideg. Már eddig is sokat "segített" az állami ellenőrzés, szegény utcai lányokat szanaszét szívatják a rendőrök, csak mert megtehetik. Milliós bírságok, kákán is csomót keresés. Nem jó elképzelni ahogy még ennél is ellenőrzöttebbé válik. Elvileg jó lenne, de nehezen tudom elképzelni, hogy tényleg jó lesz.

"Volt-e már valami komolyabb nehézség (akár érzelmi, vagy más dimenziójú bonyodalom) ami miatt fontolóra vetted, hogy abbahagyod a kurválkodást?"
(de igen, dehonesztálónak tekintem a kifejezést, nem nagyon tudok azonosulni egy olyan szóval amivel a nőket szidni szokták, még olyankor is, ha nem szexuális szolgáltatásból élnek. Magyar nyelven ez a szó minden káromkodás főszereplője, az Ultimate Csúnyaszó, szóval igen, dehonesztáló)
Nem volt. Talán annyi a nehézség, hogy túl kényelmes, és emiatt túl könnyű nem belekezdeni más munkába, viszont így túl öregen leszek pályakezdő. Kezd lassan para lenni a dolog.

"Azt írtad már valahol, hogy a prostinak ez nem szex, hanem munka."
Nem pont úgy értettem, ahogy te. Előzőleg arról volt szó, hogy szerinted ha egy prosti besokall, akkor a szexből lesz elege, en bloc. Én úgy gondolom, hogy nem a szexből, hanem ebből, amit csinál, azaz hogy a saját igényei nem is merülnek fel, mert ő az akinek fizetnek, és azért fizetnek neki hogy az ő igényei ne merüljenek fel. (egyszerűsítve). Azaz az még simán lehet, hogy privátilag élvezni fogja a szexet, mert ahhoz egészen máshogy áll hozzá. De attól megutálhatja a melót.

Igen, ez szerintem is eléggé intim valami, és akkor is az, ha idegen a partner, ez szerintem teljesen független. De ez nem azt jelenti, hogy az ember ugyanúgy érzi magát melóban, amikor egy idegennel fekszik le, meg egy egyéjszakás kapcsolatnál, amikor szintén idegennel fekszik le. A te olvasatodban ez a kettő ugyanaz lenne, szerintem meg teljesen más, és nem azért, mert az egyéjszakás idegent én választottam és jóképű is. Hanem mert tök más a felállás, egy privát viszonynál cél, hogy felszabadult legyek, hogy az (is) legyen amit szeretek, és ha a partnernek ez nem tetszik akkor sztornó az egész. Melóban előfordulhat véletlenül hogy a pasi pont azt szereti csinálni amit én szeretek kapni, ennek ellenére nem érdemes felszabadultnak lenni, mert bármikor úgy dönthet hogy oké csináljunk valami mást, és nem mondhatom hogy de ezt folytasd még negyed órát, mert ő az aki fizet. Persze melóban is mondhatom hogy valamit ne, mert ne és kész (nem arról van szó hogy félek ellentmondani, nem félek), de melóban csak akkor mondom ezt, ha rossz amit csinál, akkor nem, ha mást jobban szeretek. És az ilyesmi még kellemetlenebb, mintha az elejétől kezdve nem éltem volna bele magam, nagyon frusztráló tud lenni.

Valószínűleg máshogy lenne, ha könnyű lenne nekem örömet okozni, a legtöbb pasi szereti, ha a nőnek jó, még akkor is, ha közben fizet érte. De azt nem szereti, ha emiatt kényelmetlen neki. Esetleg egy kicsit, de akkor viszont már legyen garantált a végeredmény, a nő orgazmusa. Ez meg nálam nincs.

A meló-fíling fejben sajnos hajlamos belekeveredni a privát szexbe és ez nem jó. De azért ez olyasmi, amit nagyobb részt meg lehet oldani, ha jó a partner. (ha nem jó akkor meg tökmindegy)

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2016.04.22. 18:02:04

@fq: "Az milyen? Milyen pluszt jelent ez mondjuk a vendégnek?"
Az angoltudáson kívül szerintem semmilyet. Pont olyan vagyok, mint amikor magyar hirdetőoldalon voltam, és ha visszamennék magyar hirdetőoldalra akkor most sem kérhetnék több pénzt. Egyszerűen úgy tűnik, a külföldi hirdetőoldalakon alapból duplaakkorák az árak, mindenki többet kér, a férfiak kifizetik, és nem érzik átverésnek. Talán mert angolul nem tudó magyar lányokkal elég nehéz megszervezni egy találkozót, illetve mert ők is többet kérnek, ha külföldi a vendég.

Hutyutyuty 2016.04.22. 18:34:56

@noname.blogger: Neked is nagyon köszönöm az őszinte választ, nagyon tanulságos! :)

A "kurválkodást" kérlek nézzétek el nekem, és ne vegyétek sértésnek. Nem pejortíve használom, és kifejezetten ellenzem a poitikai korrektséget. Sosem egy adott szó a sértő, hanem a gondolat mögötte (már ha van - és nálam nincs). Persze ezzel lehet vitatkozni, de lényeg, hogy nem célom, és ezután sem lesz senkit sértegetni.

De tényleg szuper, hogy ketten is válaszoltatok!

"mennyire érzed/érzitek úgy, hogy ez kényszerpálya?"
Nem érzem annak, igazából nem is értem pontosan, hogy mit értesz alatta. Részleteznéd kicsit?"

Persze: a blogon az volt nemrég az egyik fő vitatéma, hogy mennyire értelmezhető, illetve elfogadható az ember egyéni döntéseként, amikor prostinak megy? Szerintem helytelen keverni a prostitúciót a szexrabszolgaság fogalmával, de az ellentábor szerint nincs igazán nagy különbség, mert minden kurva bele van knyszerítve a szakmába a körülmények, rossz gyerekkor, eltanult minták által. Ezért ez egy megoldandó probléma, és ha ezeket a tényezőket valahogy kezelni lehetne, akkor létezhetne világ szexipar nélkül is, és akkor mennyivel jobb lenne.

Arra lettem volna kíváncsi ezzel kapcsolatban (bár már gyanítom, és részben meg is kaptam a választ), hogy ti mint szexmunkások ezt hogyan látjátok. Releváns-e ez a különbség? Mennyire érzitek ezt saját döntésnek? Problémának tartjátok-e azt a helyzetet, hogy ezzek kell(?) foglalkoznotok, és gondoljátok-e, hogy ezt a társadalomnak meg kéne oldania?

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2016.04.22. 19:11:45

@Hutyutyuty: "minden kurva bele van knyszerítve a szakmába a körülmények, rossz gyerekkor, eltanult minták által"

Ja hogy ez..
Ez most az én véleményem, de szerintem ez annyira saját döntés, amennyire valami az lehet. Ha valami mást csinálnék, az sem lenne kevésbé, vagy jobban kényszer. Nyilván az ember döntéseit egy csomó minden befolyásolja, például azok a dolgok is amelyeket felsoroltál (meg az is befolyásolhatja ha jó a gyerekkora, és nem feltétlen abba az irányba, ahogy sokan gondolják).
A kérdésben magában benne van az, hogy a szexmunka úgy egészében egy rossz dolog, és azt keressük hogy az emberek maguk felelősek azért hogy elcseszik az életüket, vagy pedig a társadalom, meg a gyerekkoruk, meg a minták, stb felelősek érte. De ezen már csak akkor érdemes vitatkozni, ha abban megegyeztünk, hogy a szexmunka egyenlő szexrabszolgaság és elcseszés, és szerintem ez egyszerűen nincs így. Azt hiszem, sok szexmunkás van, aki közben önsorsrontó módon viselkedik, folyton belemegy megalázó helyzetekbe, vagy egyszerűen mások körülötte erősebbek nála és ő maga nem uralja az életét, lehetősége sincs rá. Vannak ilyenek, de úgy gondolom, hogy ez nem kötelező elem a szexmunkával kapcsolatban. Az ember csinálhatja rosszul, de lehet jól és pozitív szaldóval is csinálni. Nem vagyok biztos abban, hogy én jól csinálom, az viszont biztos, hogy csinálhatnám jól. Innentől kezdve viszont nem arról van szó, hogy van egy rossz dolog, ami nélkül jobb lenne a világ, hanem hogy van egy semleges dolog, és a tiltáshoz nem elegendő erkölcsi alap az, hogy ellenszenves.

Szexrabszolgaság: nem vagyok rabszolga. Nem azért nem vagyok rabszolga, mert mázlim van (ahhoz túl rég vagyok a szakmában, ennyi mázli már nincs is), hacsak azt nem vesszük, hogy relatív jók a kiinduló körülményeim. Akkor viszont inkább a körülményeimet kellene reprodukálni, az nem lenne annyira nehéz. Szóval ha van probléma, azt tiltással nem lehet megoldani, de szociális intézkedésekkel esetleg meg lehet. A szexmunka szerintem maradni fog, akármit csinálunk a társadalommal, a jellege viszont megváltozhat.

Hutyutyuty 2016.04.22. 20:03:32

@noname.blogger: Köszönöm! Szerintem mindent leírtál, amire ezzel kapcsolatban igazán kíváncsi voltam. Azt hiszem nagyon hasonló vleményen vagyunk. Én sem tekintem rossz dolognak a prostitúciót (bás még sosem éltem vele, nem ellenzem egyáltalán), egyszerűen egy jelenségnek tartom, ami a társadalom velejárója ha tetszik, ha nem. És szerintem sem magávala jelenséggel van a baj, hanem azzal, ahogy kezelik.

Skarláttal oda jutottunk az eszmecsere során, hogy nem is a prostitúciót vetik meg igazán az emberek, hanem a nyomort, a kiszoldáltatottságot. Ezért van, hogy az útszéli és a luxuskurva/dzsigoló megítélése egészen más, pedig a szakmájuk elvileg ugyanaz. Utóbbiak jobban inyányítják a sorsukat. Úgyhogy azért szerintem vehetjük mázlinak, hogy jók voltak a kiinduló körülményeid. :) De ez minden más aspektusból is mázli.

És ebből következőleg pedig nem a prostitúció kérdését kéne igazából kezelni, ha segíteni akarunk (mint társadalom), hanem a kiszolgáltatottságét. Hogy az emberek nagyobb arányban dönthessenek a sorsuk felől, hogy csak az menjen prostinak, akinek ez a sok lehetősége közül tényleg megéri. Szerintem, ahogy a ti példátok is mutatja, ettől még így is megmaradna az ipar.

The Game 2016.04.22. 20:46:32

@Ivonn88: @noname.blogger:

látom nagyon ráugrottatok erre a személyi edző kérdésre, én ezt csak mint példát hoztam fel arra, h itt olyan emberről van szó aki az átlagnál jobban odafigyel magára

"Bárki megválogathatja a klienseit, ez nem árkategória kérdése."

nekem nincs akkora tapasztalatom mint nektek, de olyat már hallottam, h a lány fel volt fázva de nem küldhette el a vendégét

"Nem tudom, mit értesz "lélektelen" alatt, "

kb azt amit leírtam, h nem mindegy, h elküldhetsz egy vendéget v nem, sztem az vhol az alap
h, pl írnak rólad egy rossz beszámolót és kapsz a fejedre (pedig nem te voltál a hibás, hanem a vendég volt a hülye)

na most az árak, tudnék ide linket rakni, amiből ti is megértenétek, h mire gondoltam (ettől még lehet, h tévedek)

fq 2016.04.22. 20:46:43

@noname.blogger: értem, akkor tehát külföld. Csak azért kérdeztem, mert én a 15 ezres "kategóriával" voltam, és szépek, aranyosak, jól csinálják, és még érdekesek is, így elsőre nem tudtam, hogy mi az a plusz ezekhez a lányokhoz képest. De nyilván nyugatabbra ugyanezért is többet kell fizetni

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2016.04.22. 21:29:06

@The Game: de épp ez az, hogy tudtommal egyikünk sem költ többet, és nem is "figyel oda jobban magára", mintha nem ezt dolgozná:).

Gondolom, "bárki" nem válogathatja meg a vendégét, ha mondjuk kvára pang minden, vagy ha netán a főnökség részéről van nyomás (itt most elsősorban a szimpla kirúgás lehetőségére gondolok). Az előbbi viszont kb bárkivel megtörténhet, a luxuskategóriással is. Nekem szerintem azzal van szerencsém (amellett, hogy megengedhetem anyagilag, hogy ne dolgozzak), hogy ha nagyon nincs kedvem, akkor nagyon nincs, és akkor tuti nem fogok dolgozni. Ha nem így lenne, valószínűleg sokkal többször melóztam volna úgy, hogy a francba kívánom, pusztán azért, mert kitaláltam, hogy nekem ennyit meg ennyit kell dolgoznom.

De ez tulajdonképpen megintcsak nem szexmunka-specifikus. Most kapásból a Terápia c. sorozat ugrott be, ott a főszereplő eléggé érezte a kiégést, mégis újabb meg újabb pácienseket vállalt.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2016.04.22. 21:29:55

@fq: nem, Magyarországon dolgozunk, és itt találkozunk külföldiekkel.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2016.04.23. 00:07:58

@Hutyutyuty: Oké, megegyezhetünk hogy egyetértünk :)

@The Game: Éppenséggel küldtem már el vendéget, még lakásos koromban, aztán ő írt rólam egy nagyon rossz beszámolót és kaptam a fejemre. (máskor is küldtem el vendéget, de ez megmaradt bennem, a durva reakció miatt.) Történik néha ilyesmi, voltaképpen törvényszerű is. Annyit tudok tenni, hogy igyekszem hogy a jó beszámolók sokkal többen legyenek mint a rosszak. Például úgy szövegezem a hirdetést hogy azoknak tetsszen akiknek majd én is tetszeni fogok, meg a képeket is igyekszem olyanra. Aztán lehet szűrni előre, a telefonos stílusa alapján. Később pedig lehet igyekezni hogy ne sértsem vérig azt, akit elküldök, aztán meg néha nem lehetséges. Nyilván bárkit elküldhetek, de azért ennek nem nulla a következménye.

"na most az árak, tudnék ide linket rakni, amiből ti is megértenétek, h mire gondoltam"
Én azt hittem értem hogy mire gondolsz, de kezdem azt hinni hogy nem.

The Game 2016.04.23. 08:09:20

@noname.blogger:

arra gondoltam, h az árakban azért megmutatkozik az "ár-érték arány"
nem is a lányok szépségére gondolok mert ez nagyon szubjektív, de pl arra, h milyen lakásban rendel, mit vállal be
de azért akad kirívó példa is, mert pl a playboyos csaj elkér 45e-ret

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2016.04.23. 08:13:22

@noname.blogger: Tényleg jó, h leírtátok, mert ez érzékelteti, h mennyire nem kéne egyoldalúan állni a kérdéshez.
Annyit kérdeznék még, az itt idézett cikk kapcsán, h benned is van-e ez a kliensmegvetés, ami a csajban, aki hosszasan írt arról, h mennyire nem érdekli, ki miért kereste őt fel, és hogy milyen, szerinte kamu dumákkal jönnek a pasik.
Egyáltalán: szoktak mentegetőzni, vagy ez egy prűd társadalom velejárója, és ezzel nem is találkozol?

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2016.04.23. 08:14:45

@Ivonn88: Ha 4-5 nyelvet tud az ember, az többet ér, mint az egy angol, vagy az angol a lényeg, a többiért már nem jár nyelvpótlék? :) Csak kíváncsiság.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2016.04.23. 09:44:16

@The Game: Hm, eddig én amikor nem szállodába mentem akkor otthon fogadtam a vendégeket, ami olyan alsó-közepes kategória lehet. Összesen három helyen laktam az évek során, és nagyjából egyformák voltak. Ezek szerint ha egy belvárosi luxuslakásba költöztem volna akkor többet kérhettem volna... érdekes....
Az akkori vendégeimről nem tudom elképzelni hogy többet fizettek volna csak azért, mert szebb a lakás, de könnyen lehet hogy már alapból azokkal találkoztam, akiknek ez nem nagyon számít. Azt hiszem úgy általában nem buknak rám azok, akiknek a luxus-fíling kell, akár nőben, akár lakásban.

De egyébként ezzel mit akarsz mondani?

@skarlát betű: " benned is van-e ez a kliensmegvetés, ami a csajban"
Szerintem nincs. Privátban sokkal kevésbé állok pozitívan az emberekhez, mint melóban, szerintem ez egy önkéntelen pszichológiai mechanizmus. Ha megvetném azt, akivel lefekszem, az olyan érzés lenne, mintha megerőszakolnának. Mindenesetre vagy ez az oka vagy nem, de az biztos hogy amikor melózok akkor olyanokat is megkedvelek, akik amúgy nem lennének rokonszenvesek. Úgy általában nagyon igyekszem barátkozni, ez azért is jó, mert viszonozzák. El tudom képzelni, hogy ha flegma vagy barátságtalan lennék, az egy csomó pasiban azt váltaná ki hogy ők is azok lennének, és innentől kezdve megutálhatnám az egészet és érezhetném, hogy mennyire szemét mindenki.

Nem engem kérdeztél, de a nyelvekkel kapcsolatban: én csak angolul tudok jól, de szinte mindenki akivel találkozom, jól beszél angolul, úgyhogy szerintem nem lenne komoly előny, ha több nyelven beszélnék. Egy kivétellel: valamiért a francia üzletemberek alig beszélnek idegen nyelveket, és úgy általában a lányok sem. Szerintem jól járnék anyagilag, ha megtanulnék franciául. Nemrég beiratkoztam egy francia tanfolyamra, de végül félbehagytam, az egyetem miatt nem maradt időm. Lehet, hogy megpróbálom újra.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2016.04.23. 09:51:59

@skarlát betű: idézett cikk?
Mentegetőzni nem szoktak. Amúgy öö mivel kapcsolatban gondolod, hogy esetleg mentegetőznek?

Ami esetleg ilyen lehet: van olyan, hogy szóba kerül, hogy ő miért jár csajokhoz annak ellenére, hogy nős. Csak a szokásos, amit el tudsz képzelni, de ez nem mentegetőzés szokott lenni, max magyarázat, vagy magyarázkodás.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2016.04.23. 10:51:42

@skarlát betű: érdekes, hogy bennem ugyan olyankor nincs, amikor találkozom valakivel, de mostanában jobban kiakadok, ha valaki szerintem "hülyén" viselkedik, és a határ is alacsonyabban van. Szerintem ennek inkább az az oka, hogy több olyan csatornán találkozom vendéget szidó szexmunkásokkal, mint korábban, és ez valamennyire rám is hatással van. Egyszer olvastam egy elég jó cikket egy antropológustól, aki az utcán dolgozó szexmunkások beszédét tanulmányozta, és ott kvázi megalkotta, hogy hogyan viselkedik szerintük a "jó prosti", amiben benne volt a vendéggel való távolságtartás is, mint norma. Na, én ugyanezt érzem néhány olyan helyen, amit olvasgatok.
Szerintem ez egyébként inkább valamiféle felvett viselkedés náluk is, mint valódi attitűd, legalábbis biztos nem teljes mértékben a sajátjuk.

Én életemben egyszer dolgoztam úgy, hogy egy másik nyelven hm, kellett beszélnem:), ugyanis már nagyon elfelejtettem azt a nyelvet, de általában abból az országból is tudnak angolul. Mostanában találkoztam egy csomó francia anyanyelvűvel (francia, belga, svájci francia...), mindegyik meglepően jól tudott angolul, bár az egyik folyton francia szavakat kevert bele, és mintha várta volna, hogy érteni fogom:D :P. Szóval szerintem annyira nem fontos, mondjuk németül talán nem lenne rossz tudni, van néhány német, aki mindig németül ír, bár sokszor azért kiderül, hogy tudnak angolul.

The Game 2016.04.23. 12:29:01

@noname.blogger:

az ár dolgot nem neked írtam még pár napja, csak te reagáltál rá, szal, neked semmit nem akartam vele mondani :D

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2016.04.23. 12:37:20

@noname.blogger: Ebben a cikkben volt ilyen mentegetőzés:

www.dailymail.co.uk/femail/article-3547556/An-ex-prostitute-shares-scathing-open-letter-former-clients.html

Vagy magyarázkodás...

Hát, igen, ezek a csajok, akik itt írtak (vagy beszéltek) a cikkben, sztem épp, h azt érezték, h őket megerőszakolják. De hogy honnan indul a dolog, vagyis, h ez az ő attitűdjükből fakad-e, vagy tényleg ilyen élményekkel kezdődött... Nyilván a nagyon szerencsétlen utcai, megvert nőnél, aki a cikkben szerepel, nem kérdés. De mégsem kell, h kötelezően ezt érezze az ember.

@Ivonn88: Színvonalban, már úgy értem, kulturált hozzáállásban, normális viselkedés szintjén érzékelhető különbség magyar és nyugati kliens között? Vagy ez teljesen egyéni, és semmi köze az országhoz, ahonnan jöttek?

2016.04.24. 08:47:39

@Ivonn88: mondd csak ilyen munka mellett van szerelmen alapuló párkapcsolatod, illetve lenne-e iényed rá, vagy az élet ilyen oldalát eleve kizárod magadból ?

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2016.04.24. 12:29:18

@Kulics: most épp nincs, volt egyébként meló mellett is. Sosem voltam nagy párkapcsolatos, már a meló előtt sem, az, hogy szexmunkásként dolgozom, nem igazán van hatással arra, hogy épp keresek-e párkapcsolatot, vagy sem.

2016.04.24. 12:59:11

@Ivonn88: értelek. Akivel én találkoztam szexmunkás, azt mondta, hogy neki kellene párkapcsolat, de azt a pasit nem tudná becsülni, aki elfogadja az ő mindennapi tevékenységét. Ezzel jól ki is zárta magát.
Mint Woody Allen, aki azt mondta, hogy olyan klubba sose lépne be, amelyik akár őt is felvenné :-)

Hutyutyuty 2016.04.24. 20:27:19

@Kulics: Ha nem írtad volna ide Woody Allent, én teszem meg. :)

2016.04.24. 21:25:06

@Hutyutyuty: még így is megteheted :-)

Hutyutyuty 2016.04.24. 21:57:30

@Kulics: Igen? Erről most Woody Allen egyik klasszikus mondata jutott eszembe: Nem akarok olyan klubnak a tagja lenni, ahova akár engem is befogadnának.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2016.04.25. 10:23:54

@skarlát betű: Nekem ez a hozzáállás alapból ilyen volt, már a legelső vendégtől. A lányok akikkel együtt dolgoztam azoknak meg nem. Aztán Ivonnak meg megintcsak olyasmi mint az enyém. Alap attitűd kérdésének látszik, de nem tudom, hogy a társadalmi hozzáállás mennyire játszik be. Aki prostinak áll, az általában már alapból haragszik a világra és megalázónak érzi azt a tényt hogy erre rászorul, szóval nem egy pozitív a kiindulási alap. Ha valaki már előre utálja az egészet, ha a köztudatban (aminek ő is a része) az van benne, hogy ő már bukott nő.

" I had zero interest in your excuses. I did not care that your wife had pelvic pain, and that you just could not go without sex. Or when you offered any other pathetic excuse for coming to buy sex with me. "
Ja hogy ez. Meg hogy a nőnek ilyenkor az jut az eszébe hogy vajon minden férfi ilyen hűtlen szemétláda-e.

Nekem nem lenne bajom azzal, ha a párom fizetős csajhoz járna, azzal viszont lenne, ha eltitkolná. De a vendégeim többségükben úgy gondolják, hogy nem mondhatnák el a párjuknak, én meg nem ismerem a másik oldalt szóval elfogadom hogy így van.
Amúgy meg úgy tűnik, emberből vagyunk, és a dolgok nem feketék meg fehérek.

Nem olvastam el alaposan, de ez a cikk baromira durva. Mármint a nő alapból gyűlöli a vendégeit, de eljátssza hogy nem, és ez (gondolom) még jobban erősíti benne a gyűlöletet. A pasik arra reagálnak, amit eljátszik, ő meg gyűlöli őket ezért is, akkor is, ha erre pozitívan reagálnak. Eljátssza, hogy az ő lényege az, hogy szexi, és hogy imádja a szexet, a pasik mondják hogy ez milyen jó, erre a nő meg utálja őket ezért. Meg azért is, mert esetleg beszélgetni is akarnak meg megértésre vágynak, nem csak fogják és dugják. Basszus. Kemény.

"'When a sex buyer rents your body he often demands more of you than agreed. If you reject him, more often than not, violence ensues,' she recalled. "

Ez simán nem igaz. A többség felfogja hogy mit igen és mit nem, aki meg próbál többet, az megérti, ha nemet mondok. A külföldiek is, meg a hétköznapi magyar pasik is. Elhiszem hogy vannak néhányan akik nem, mert hallani ilyen sztorikat, de annyira tömegesen azért nem lehetnek, ha éveken keresztül egy sem jött szembe.

"'They live out their fantasies through renting your body. Fantasies they wouldn’t think of asking their loved ones for, are requested of you. "
Ezzel meg nem értem, mi a baj. Már azt leszámítva, hogy elég szar, ha valaki pont a "loved one" irányában nem fejezi ki, hogy mire vágyik.

" kulturált hozzáállásban, normális viselkedés szintjén érzékelhető különbség magyar és nyugati kliens között?"
Nem tőlem kérdezted, de gondolom azért válaszolhatok. Amúgy azt hiszem, Ivonnak nincs nagy mennyiségű tapasztalata magyar kliensekkel, soha nem dolgozott lakáson, hirdetőoldallal, sok vendéggel, hanem félamatőr volt, hosszasabb levelezés után találkozott magyar pasikkal, aztán meg elkezdett külföldiekkel találkozgatni. Ha jól tudom. Majd cáfol, ha tévedek.

A különböző nyugati országok között van halvány különbség, de a magyarok teljesen elférnek köztük.
A nem nyugatiak már jobban kilógnak, én például nem szeretem az indiaiakat, arabokat, vietnámiakat, de a törököket sem annyira. Náluk valahogy több a bunkó. A japánok okésak, a kínaiak is. Amerikaiak, ausztrálok, délafrikaiak szintén.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2016.04.25. 10:25:47

@Kulics: Nekem volt egy kb 10 évig tartó párkapcsolatom, szerelemmel, aztán vége lett :( Most csak egy lazább viszonyom van.

2016.04.25. 10:49:20

@noname.blogger: és hadd intimpistáskodjak :-) Amikor szerelmes voltál és amúgy egész nap más pasikkal szexeltél, akkor a pároddal volt libidód? Tudtad élvezni vele a szexet ? Szét tudtad választani a munka-magánéletet ?

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2016.04.25. 12:18:46

@Kulics: Még nem volt olyan, hogy _egész nap_ más pasikkal lettem volna*. Az durván sok lenne, de ennyi kereslet nincs is. Biztos van akire lenne ennyi kereslet, rám nem volt. Az is számít, hogy én mindig egyedül voltam (a legelejét kivéve), azaz például nem egy bordélyban, és a találkozókat le kell beszélni, meg kell szervezni, a telefont fel kell venni, vagy válaszolni kell az e-mailekre, és nincs telefonos kisasszony vagy adminisztrátor.
Amikor még hirdetőoldalas-telefonos rendszer volt akkor egy idő után kikapcsoltam a telefont mielőtt túl sok lett volna, később meg, amikor e-mailben szerveztem a dolgokat, akkor úgy szerveztem. Előre szervezésnél is hajlamosak összelógni a javasolt időpontok, például a külföldi üzletembereknek szinte csak este jó, mert előtte dolgoznak. Egyszerre nem tudok két helyen lenni.

Ezzel együtt valóban negatívan befolyásolta a libidómat Mondjuk havi 15 találkozó, átlag 3 óra hosszúsággal, az egy jó kompromisszum, érezhető a hatása de még nem erős.

"Tudtad élvezni vele a szexet ? "
Igen. Mondjuk ez szerintem nem szerelemfüggő.

"Szét tudtad választani a munka-magánéletet ? "
Gondolom tudnék válaszolni, ha érteném a kérdést. Volt, hogy fáradt voltam, de nyilván máshogy érzek a párom iránt mint mások iránt és meg tudom különböztetni őt másoktól, és ezzel szerintem mindenki így van. Amúgy itt írtam hasonlókról: @noname.blogger:

*mínusz egész napos találka, de úgy meg a többesszám nem stimmel, meg nyilván nem szexeltünk egész nap.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2016.04.25. 17:39:52

@noname.blogger: hát volt az az időszak, amikor nálad laktam, akkor lakáson, hirdetőoldalról dolgoztam, igaz, az tényleg csak két hónap volt. Aztán az első albérletemben is hirdettem, kb féléves időtartam volt. Akkor ráadásul még többet dolgoztam, mint most, igaz, nem ANNYIRA sokat, nekem az átlag havi 10 vendég rémlik (ebben voltak elmenősek is, de azért általában otthoni volt). Amúgy én se nagyon érzékeltem különbséget, viszont nekem eddig mindig nagyon jó törökök jutottak, bár úgy rémlik, csak négy volt összesen. Ebből egy nem volt különösebben okés, de a legrosszabb, ami róla elmondható, az max a passzivitása, és khm, a rémesen büdös szája volt (nem szoktam ilyet csinálni, de vele nem csókolóztam emiatt).

2016.04.25. 22:42:10

@noname.blogger: köszi a részletes választ.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2016.04.26. 06:52:44

@Ivonn88: Jatényleg. Oké, romlik a memóriám. Mondjuk nem tudom, miért pont ez nem ugrott be. Pff.
Törökök:végülis annyira sokkal úgy nem találkoztam, kevés az általánosításhoz. De az indiaiak meg a vietnamiak maradnak :)

@Kulics: @skarlát betű: Szívesen.

fq 2016.04.26. 19:39:24

@noname.blogger: a nem hirdetőoldalas, nem telefonos rendszer hogy megy? Hogy találnak meg a vendégek?

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2016.04.27. 09:05:31

@fq: de, hirdetőoldalas, de nem magyar, hanem nemzetközi. Telefon helyett e-mail :)

fq 2016.04.27. 21:30:14

@Ivonn88: az érdekes. A magyar(vagy inkább vegyes) vendégekre váró lányok erősen előnyben részesítik a telefont az írással szemben, mert szeretik hallani ki készül hozzájuk. És érthető is, telefonon sokkal többet lehet megtudni egymásról mint írásban.

2016.04.27. 21:48:25

@skarlát betű: visszatérve a pornó témára most találtam ezt:
player.hu/eletmod/porno-kulisszak-mogott/

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2016.04.27. 22:02:56

@Kulics: Ezért is szavazok az amatőr pornóra, ez így borzasztó... Mondjuk a cukormáz nem jutott eszembe.

Az viszont szar lehet, h 1 napig koplalni kell anális előtt, sőt, hallottam, h beöntést is szokás alkalmazni, sztem ez az egész nem éri meg... Mármint a nőnek. Kevés libidólohasztóbb dolog van, mint a beöntés - számomra legalábbis.

2016.04.27. 22:35:44

@skarlát betű: hát ez ugyebár egyénfüggő. Akivel nekem volt ilyen tapasztalatom ott semmiféle előkészület meg rákészülés nem volt, spontán alakult a dolog ebbe az irányba és semmi "zavaró" momentum nem volt. hogy finoman fogalmazzak. Ha erre ilyen módon készülni kell az lelohasztó bizony.

fq 2016.04.27. 23:15:53

@skarlát betű: azért ez erősen sarkított, ez inkább a "rohadtul művészien szuperprodukciós pornót csinálunk" típusra jellemző.

Az egyjeleneteknél annyira nincs ilyesmi.

Remeteee 2016.04.28. 11:02:31

@skarlát betű: "sztem ez az egész nem éri meg... Mármint a nőnek."

Gondolom van az a pénz... Különben nem csinálná. :-)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2016.04.28. 19:57:03

@Remeteee: Itt inkább arra gondoltam, h ha civilben csinálja valaki (feltéve, h még csak nem is élvezi), de biztos van az a pénz, a profiknak. Mondjuk a gátszakadást már nem nagyon lehet pénzzel kompenzálni, asszem.

@Kulics: OK, nem volt lohasztó momentum, szerencsére. De mi van, ha ez mégis bekövetkezik? Eddig még nem olvastam olyat, aki bevallotta volna, h gond volt ebből. Annyira kínos, h be se vallja senki?

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2016.04.28. 21:39:04

@fq: én mindig jobban szerettem a telefont, mondjuk ennek részben praktikus okai voltak-vannak. Egyrészt az idő nagy részében nem vagyok otthon, így nem nagyon tudnék nyugodtan beszélni. Másrészt nagyobb részt olyanokkal laktam együtt, akik nem tudnak a munkámról, szóval tulajdonképpen a lakásban telefonálás is kiesik.
Másrészről meg egyszerűen jobban szeretem a telefont, mert pl. ha valaki úgy ír, hogy vele nem találkoznék, elég nem válaszolni, telefont lecsapni meg mégsem szép dolog:). Eleve nem szeretek egyébként telefonon beszélni kb senkivel, idegen nyelven meg aztán végképp nem.
Azon kívül nincs olyan, amitől jobban megnőne a kedvem melózni, mint egy szépen megírt levéltől.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2016.04.28. 23:37:12

@fq: A telefon tökéletes akkor, ha valaki műszakban van, bekapcsolj, és ha épp nem dolgozik, reagál rá. A kliensek fél-egy órán belül feltűnnek, semmi hosszú távú, részletekben bővelkedő egyeztetés.
Nekem nincs műszakom, egy csomó más dolgot csinálok és rendszeresen nem vagyok olyan helyzetben, hogy meg tudnék beszélni egy szextalit. Aztán, a hang elszáll, rosszkor hív nem tudom felírni, megmondja hogy három nap múlva este 8, xxx szoba az yyy hotelben, találkozunk a lobbynál, rajta fekete zakó és kék pulcsi lesz. Ezt már sokkal jobb, ha írásban kapom meg,mert az mindig visszanézhető. Ráadásul mielőtt beleegyezek, meg kell néznem a calendaromat, hogy tényleg oké-e az időpont.
Úgy tűnik, az ilyen vendégeknél kevesebbet számít a telefonhang, aki időpontot kér az már komolyan gondolja, nem kell benyomásokból kitalálnom. A totális kretének sem jellemzőek.

2016.04.29. 15:05:44

@skarlát betű: simán lehet kellemetlen... nekem csak egy hölggyel volt ilyen élményem, de ő nagyon higiénikus és tiszta alapból. Szerintem sem vallják be olyna kényelmetlen lehet.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2016.04.29. 15:30:18

@Kulics: Hogyan tudod kontrollálni, h belül milyen vagy? Akármilyen tiszta is lehet valaki kívül... A hüvely is olyan terület, aminek a tisztítása elég macerás, bár vannak rá módszerek, de alapjában öntisztító. Lehet kapni ugyan hüvelypumpát, egyszer próbáltam, nagyon szar érzés volt.
De a végbél azért más, és a beöntés is nagyon szar érzés, meg az se garantálja, h nem marad ott semmi.
Ráadásul ott a finoman szellentésnek nevezett jelenség, ugyebár. Még a szorgos hüvelypumpálás után is jön ki levegő, és annak is megvan a kellemetlen hangja. Na most ugyanez fenékből...
Hol az a pont, ahol már nem annyira kívánatos az egész?

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2016.04.29. 15:31:36

@Ivonn88: Ezek szerint akkor nem jobban, hanem kevésbé szereted a telefont. :)
Ezt mondjuk meg tudom érteni, én is - bár nem ilyen kontextusban. De még társkeresős randizás előtt se akartam soha, h a pasik felhívjanak. Ismeretlen emberekkel beszélni egyszerűen kínos.

2016.04.29. 19:02:55

@skarlát betű: nem tudatos kontrollról beszélek.. angyali jelenségről :-) ennyire nem akarnék naturáliákba bocsátkozni, csak annyit akartam elmondani, hogy nekem jó élmény volt az a pár alkalom amikor ilyenben résztvettem és nem volt semmi megelőző hadművelet meg beöntés. Mások másmilyenek :-)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2016.04.29. 19:07:55

@Kulics: Hát, látod, azt szokták mondani, h az angyaloknak nincs nemük, de arról még nem hallottam, h emésztésük sincs. :P

Nem kétlem, h jó élmény volt, csak elméláztam azon, h hányszor nem jó élmény, és hogy erről vajon miért nem beszél senki.

2016.04.30. 20:05:12

@skarlát betű: egész biztos vannak nem jó élmények. erről viszont senki nem szeretne beszélni.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2016.04.30. 20:47:22

@Kulics: Szóval nem at anális szex a tabu, hanem az anális szex kapcsán tapasztalt pocsék élmények...
Úgy látszik, tabuknak márpedig lenniük kell.

2016.05.01. 08:46:32

@skarlát betű: Bizony. A tabu lényeges dolog. Igazodási pont.

fq 2016.05.01. 15:08:30

Én azt nem értettem soha, hogy mire ez az anál mánia. Engem férfiként soha sem érdekelt, még pornóban sem, élesben meg főleg nem.

2016.05.01. 17:13:25

@skarlát betű: ez kb olyan kerdes h lenyelem-e a spermat vagy sem. Van amikor igen van, es amikor nem kivanom. Az analsex is ilyen, ami mar valoban a kaka-pisi szexszel hataros (en ez utobbit amugy nem preferalom). Ha ket ember igazan (meg)kivanja egymast nem jelenik meg az undor barmit megtehetnek mert nincs tabu kivanjak egymast az utolso izzadsagcseppig teljesen es egeszen.

2016.05.01. 17:23:58

@Kulics: nem csak az anal az ahol lehetnek rossz elmenyek, hanem a szexben ugy enbloc es ezekrol ritkabban beszelnek pedig tok jo lenne ha nem lenne tabu semmi. Az undor az egy zsigeri dolog reszben tanult reszben hozott. Nem regen egy 60as pasival beszelgettem vegigdugta a vilagot gatlastalanul de az analsextol undorodik. Itt vszinu a fekalia > buz > betegseg riadolanc aktivalodik az analszkeptikusok koreben. Valoban vigyazni kell odafigyelni van egy par szabaly de uez igaz az elet minden teruletere is na meg a szaplant is feltalaltak mar ... ;)

Hutyutyuty 2016.05.01. 17:55:04

@fq: Régen én sem értettem, mit szeretnek rajta. Az első partneremnél, akivel volt alkalmam kipróbálni, kb. azt éreztem, hogy luk-luk... semmi különös. (Jó, análszex pipa a bakancslistán, de ennyi.) Nemrég viszont egy másik partnerem szintén bevállalta. Pontosabban először ő lepett meg azzal, hogy aktus közben egyszer csak átrakta magának. És itt sem maga az anatómiai különbség nyújtott igazán más élményt, hanem az a kedvesség, odaadás és bizalom, amit ez abban a pillanatban pluszban jelentett. És ez fantasztikus élmény tud lenni!

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2016.05.01. 18:07:57

@VivienChristin: Nem hiszem, h a sperma és a kaka azonos súlycsoport lenne. :P
És ez nem szappan kérdése.
Ami a testen belül van, arra nem orvosság a szappan.
Én nem mondom, h undorodom tőle, inkább attól tartanék, h mivel én vagyok, akinek a testébe belenyúlnak, én okoznék csalódást.
Nem, mintha olyan sok partnerem lett volna, akit ez izgatott volna - nagyjából mind kipróbálták mással, és csak azért, mert az adott nő szerette. De nem kattantak rá.
Senkit nem lebeszélni akarok róla, csak kíváncsiskodom.

2016.05.01. 19:15:49

@skarlát betű: az oralsexet azzal utasitjak vissza sokan h "dehat ott pisil!" es innen vettem a parhuzamit hisz az anal is sztem kb uez az analogia ... en nem ertem mi a gond az anallal en nokent van h kivanom van h nem legtobbszor pasik kezdemenyeztek ezt mindig es eddig soha senkinek gondja nem volt vele, sot. Mindig mindenkivel elveztuk, de nem ez a kozponti verzio nalam, inkabb amolyan variacok egy temara tipus. Igazabol nem is ertem min rugoztok most, de ha van konkret kerdes, probalok valaszolni.

2016.05.01. 19:21:42

@Hutyutyuty: na de akkor most megvaltozott a hozzaallasod az analhoz? Nagyobb elvezet most, mint eddig volt? Vagy hogy kell ezt elkepzelni.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2016.05.01. 19:38:46

@VivienChristin: Nem ugyanaz a pisi és a kaki, se szagra, se állagra, se fertőzésveszélyt tekintve. De teljesen mindegy, én arra lettem volna kíváncsi, hogy valakinek volt-e negatív tapasztalata, mivel ezt mindenki tagadja, vagy elhiszem, h nincs negatív tapasztalat, vagy csak szerencsétek volt, vagy nem akartok róla beszélni.

2016.05.01. 19:52:24

@skarlát betű: ha nagyon megeroltetem magam az alabbi negativumokat tudom emliteni: nem mindig kivanom az analsexet, de ekkor abbahagyjuk v bele se kezdunk, masreszt ami bennem volt (farok ujj plug) elofordult - ritkan! - h kisse barnan kerult elo, de azzal a lendulettel irany a szappan.
Van aki imadja a pisi-kaka szexet, de ezek engem nem vonzanak, mondhatnam, h kb itt a hatar nalam. De mint mondtam, masnal mashol van, lasd egyeb testnedvek, umint ver ondo etc.

2016.05.01. 20:16:13

@VivienChristin: a vér és ondó nem kelt undort, mint a salakanyagok. a salakanyag: pisi kaki, azért vannak a testünknek a szájjal ellentétes végén hogy véletlenülse keveredjen az input az outputtal. Az undor ugyanis a fertőzésveszély félelemből ered. A salakanyagok inputba kerülése súlyos fertőzést, akár halált is okozhatnak.
Na de.
Az análszexnél nem kell hogy a barna dolog előkerüljön, ez megoldható.

2016.05.01. 20:24:18

@Hutyutyuty: "az a kedvesség, odaadás és bizalom, amit ez abban a pillanatban pluszban jelentett"
Ezt de szépen irtad !
Igen ez egy nagoyn intim dolog és aki odaenged az egy komoly beavatás, komoly mély intimitás sztem.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2016.05.01. 20:33:20

@VivienChristin: Persze, másnál másutt van... Mondjuk engem a pisi nem taszít annyira, h ebből gondot csinálnék, van ott egy minőségi ugrás. :)

@Kulics: Az egyetlen alkalommal, mikor kipróbáltam az anált, az egyáltalán nem volt mély intimitáshoz kötve. A pasi nagyon szerette volna, és hát a méretei miatt nem kellett aggódnom. :P De kb ennyi. Kezdeményezni nem kezdeményezném, mert ahhoz tudnom kéne, h igazán élvezem, és nem ez a helyzet.

2016.05.01. 20:39:21

@skarlát betű: hutyhuty leírta, hogy ez egy mély megnyilás és intim szituáció. Hogy ezt nem csak poénból akarja a nő és nem biztos hogy olyan élvezet, miont a vaginális szex. Ez egy beengedés.
Egyébként pasiként is inkább izgató, mintsem annyira nagy élvezetet jelentene.
Meg ott van a birtokló, nőt leigázó jellege, a nő meg alávetheti magát ennek és keveredhet a kéj és a fájdalom... érdekes ez.
A punci van kitalálva a szexre hisz ott van nedvesedés, G pont, stb.

2016.05.01. 20:43:49

@skarlát betű: sztem az anal elvezete is partnerfuggo ... eletem elso esete nem volt kulonosebben jo de rossz sem, de aztan osszejottem egy ferfival (neki is inkabb kisebb volt a farka mint nagyobb) es vele sokszor es igazan elveztem a dolgot (szinten az o kezdemenyezesere sot a plugot is egyutt vettuk).

VivienChristin (törölt) 2016.05.01. 21:03:10

@Kulics: analbol is elerni a g pontot es a beengedes a vaginalis is ... :) en ugy mondanam h variaciok egy temara, lehetoseg az elvezetek halmozasara az anal. Mas elmeny az anal es maskepp kell csinalni mint a vaginalis behatolast de mindketto tud eszveszto lenni. Sztem probalgatni kell, akinek nincs eleve undora a dologtol ;)

2016.05.01. 21:47:02

@VivienChristin: lehetséges.. van ismerős csaj, akinek orgazmusa tud lenni az análtól önmagában.

2016.05.01. 21:48:57

@VivienChristin: és ugye a deLuxe kategória, amikor mindkét lyukban egy egy farok tolakszik ki-be :-)

VivienChristin (törölt) 2016.05.01. 21:49:30

@Kulics: en is hallottam analmanias nokrol ... sztem en is el tudnek szallni tole csak komolyabban ki kene gyakorolni ;)

VivienChristin (törölt) 2016.05.01. 21:51:44

@Kulics: most huuzoool??!

2016.05.01. 22:01:28

@VivienChristin: háppersze :-)
igy kétezer km távolságból bármit megtehetek büntetlenül, nem tudnak a szavamon fogni :-P

Hutyutyuty 2016.05.01. 22:02:04

@VivienChristin: Inkább úgy fogalmaznék, hogy megtapasztaltam egy olyan helyzetet, amiben az anát többet jelentett, mint addig gondoltam volna. De azért, mert amellett, hogy egy izgató variáció a témára, az együttlét mélységének és bizalmi fokának a jele volt egyben. Egy ajándék. De ez nem mindig vagy mindenkinél van így. Csak ha tényleg együttvannak a felek.

Akivel először csináltam, pont ezért nem volt igazán különleges, mert nem volt mögötte ilyen intimitás, csak a variációjellege. És az úgy szerintem most sem jelentene nekem különösebb plusz élményt.

Hutyutyuty 2016.05.01. 22:12:21

@Kulics: Igen, lehet az análnak egy leigázó jellege is. Ez egy merőben más élmény, ezt is megtapadztaltam már, és ez is nagyon különleges, egy másfajta plusz, de csak ha 100%, hogy a nő bene van a játékban, és persze leigázás közbemn nagyon kell rá vogyázni! Az odaadás és bizalom mellé a teljes kiszolgáltatottság jön még ilyenkor a képbe, amihez másik pillanat kell. Nem lehet erőltetni, vagy akármikor megjátszani, de van az a helyzet, hogy közösen elszállnak tőle a felek.

2016.05.01. 22:16:53

@Hutyutyuty: hahhh, ön egy mindentmegtapasztalt vén sziú harcos :-) jelige: UFF vagy inkább muffff

Hutyutyuty 2016.05.01. 22:26:26

@Kulics: Én a hiú sziú fiú... :)

Hutyutyuty 2016.05.01. 22:30:52

Erről a témáról amúgy az jutott eszembe, hogy egy TV-sorozatban hallottam egyszer emígyen bölcselkedni az egyik férfi szereplőt: "A női anatómia bizonyítja, hogy nem isten teremtette az embert. Ha rajtad múlna, vajon te ilyen közel terveznéd a játszóteret a szennyvízcsatornához?" :)

2016.05.01. 22:54:42

@Hutyutyuty: ez a férfiak anatómiájára is pontosan ugyanúgy igaz, nem ?

Remeteee 2016.05.04. 10:42:11

@Kulics: "Az análszexnél nem kell hogy a barna dolog előkerüljön, ez megoldható."

Mire gondolsz? Beöntés? Elég lohasztó lehet.

Remeteee 2016.05.04. 10:46:40

@skarlát betű: "A pasi nagyon szerette volna, és hát a méretei miatt nem kellett aggódnom."

Hát igen, nálam meg pont a méret miatt nem igazán jött össze, illetve amennyire összejött, az sem volt túl kellemes. :-)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2016.05.04. 11:48:05

@Remeteee: Hát, úgy voltam vele, ekkorával biztos sikerülni fog, de ez sem volt olyan haj, de klassz érzés, ezért aztán úgy gondoltam, h nagyobbal se lenne jobb. :)

2016.05.04. 14:30:20

@Remeteee: dehogyis ! sok spenótot kell enni és akkor nem barna, hanem zöld dolog kerül elő :-))))

Amúgy nem beöntés, elég ha előtte elvégzi a nagydolgát.

Remeteee 2016.05.05. 08:17:16

@Kulics: A zöld tééényleg sokkal jobban néz ki. Végül is Mazsolának, a malacnak is zöld farka volt. :)

És ha pont nincs ingere? :)

Remeteee 2016.05.05. 08:19:44

@skarlát betű: Nekem meg ezek után eszembe se jutott újra próbálkozni a kisebb méretekkel. És nekik se.

2016.05.05. 09:17:27

@Remeteee: ingerszegény környezet ellen használjon fagifort vagy priznicet :-)

Remeteee 2016.05.05. 09:41:15

@Kulics: Az ember azt gondolná, hogy a dulcolax célravezetőbb. :-)
De hiszek a tapasztaltabbnak. :-)

CPH4 2016.05.05. 18:13:48

@Kulics @Remeteee: : Lehetőleg ne közvetlenül előtte, inkább az eseményt megelőzően több órával a napi szokásost ejtse meg a hölgy. Így normál esetben az érintett szakasz salakanyagmentes lesz.
Sokan nem tudják, de a beöntéssel nagyobb galibát lehet okozni.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2016.05.05. 20:24:06

@CPH4: Miért, napi szokásos szted 1x van? :)
Van, akinél napi több is befigyel. :P
Sztem nem véletlen, h a pornósok nem mernek enni 24 órával előtte, nehogy valami baj legyen, de a kávé se lehet igazán ajánlott...
Ezek szerint neked volt már rossz tapasztalatod? Jó, nem ragaszkodom a részletekhez. :)

2016.05.06. 13:47:53

@CPH4: szenvedélyes kapcsolatban nem tudni mikor lesz a következő dugás... akár bármikor és bármennyi.. szóval nehéz erre felkészülni előre azért.

@Remeteee: kern andrás belváros c. kabaréjelenetéből ferdítettem az idézetet

2016.05.06. 13:58:25

@skarlát betű: napi több ???
akkor csökkenteni kell a tápanyag bevitelt, több sport, mozgás és rostos étrend. Napi háromszori miatyánk és két üdvözlégy valamint meghajlás mekka felé :-)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2016.05.06. 15:10:47

@Kulics: Ami azt illeti, napi 1400 kalória alá nem kéne mennem, sztem.
Amúgy teljesen független attól, h mennyit eszem, mert a kávétól megyek többször. És engem spéci nem zavar, anális dugásra pedig nem vágyom, mindössze kíváncsiskodtam a téma kapcsán.

Mikor az első gyerek született, megkérdeztem, napi hány kaka normális, mire a doki azt mondta, a napi 5 és az 5 naponta egy is normális. Utána kéne elkezdeni aggódni. :P

"Az hogy mit fogadunk el normálisnak tág határok között mozog, A székletürítés normál gyakorisága még egészséges emberek körében is változó. A naponta többszöri (háromszori) székletürítés vagy a napi egyszeri ugyanúgy normális, mint a heti háromszori. Gyakorisága sok mindentől függ. Például függ az étkezésünktől, a napi mozgásmennyiségtől, leterheltségünktől, a bennünket ért stresszhatásoktól stb. A naponkénti egyszeri székletürítés nem feltétlen garanciája a megfelelő bélműködésnek."
www.hazipatika.com/taplalkozas/anyagcsere/cikkek/belrendszerunk_jelzi_ha_gond_van/20070207170400

Persze, ha valaki análisra vágyik, jobban teszi, ha beáll egy fix időpontra, napi egyszer, akkor biztosra mehet. Vagy mit tudom én. :)

zselice · http://egyejszaka.hu/ 2016.05.12. 19:48:08

nem sok értelme van a kriminalizálásának...