Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Szexről szabadon

Mi a szex? És mi nem az? Mire jó és mire nem? Élvezzük vagy csak eltűrjük? Tiltjuk vagy támogatjuk? Tudunk szabadon beszélni róla? Néhány szó a kommentelésről: előzetes moderációt alkalmazok, mert a trollkodás tönkreteszi a párbeszédet és rosszat tesz az idegeimnek, nem pedig a szabad világ vívmánya. Aki civilizáltan szól hozzá, az idővel fehér listára kerül, attól fogva nem kell várnia a moderálásra. Mi az, amit biztosan nem engedek be? A gyűlölet mindenféle megnyilvánulási formáját tartalmazó kommenteket, úgy mint homofób, idegengyűlölő, bármely kisebbség ellen uszító, valamint a durva sértegetést tartalmazó hozzászólásokat. Lehet, hogy szerinted nem durva, amit írsz, én meg annak tartom, de mindenkinek úgysem tudok megfelelni, és nem is akarok.

Adomány

Fácsé

Ennyien olvastok most

Friss topikok

  • Kiskasza Zoltan: @skarlát betű: jolmondod (2018.01.01. 20:00) Érintés nélkül: netes szex
  • El Amante: @Az Intéző!: Őszinte tud lenni veled a feleséged? mit hiányol a szexből? Mi a nem elég? Mit deríte... (2017.11.23. 08:41) Hogy tanulunk szeretkezni?
  • hegyi1944: Szerintem a PORNÓ nézése nem bűn sőt vannak ismerőseim kik a pornó nézése közben elégítik ki egymá... (2017.09.08. 17:45) Rombolja-e a pornó a magabiztosságot?
  • kegmájer: @skarlát betű: "... ne tudnám értékelni a szex sok egyéb részletét, ami itt egyesek kétségbe von... (2017.03.03. 18:03) Ki hányszor képes elélvezni?
  • HansJoachim: Nem tartom lehetetlennek. De, hogy minkét félnek teljesen kielégítő legyen, ahhoz eléggé felspanno... (2017.02.22. 14:06) Legalább 237 okból szexelünk

Címkék

237 ok a szexre (1) 55+ (1) Agatha Christie (1) Alfred Kinsey (1) alibi (1) alkalmi kapcsolat (1) Allan Pease (1) alternatív kapcsolati formák (1) antropológia (1) anyagi függetlenség (1) anyaság (1) áthangolódás (1) átirányítás (3) A szerelem eltitkolt története (1) barátnő (1) barátság (1) Barbara Pease (1) belenyugvás (1) beleszeretés (1) beszélgetés (2) bevezetés (1) bigámia (1) bikini (1) biszexuális nő (1) biszexualitás (3) bizalmas (1) bizalom (1) bizalomhiány (1) biztonság (1) blog (1) borítás (1) bosszú (1) búcsú (1) búcsúszex (1) burkini (1) catcalling (1) cici (1) Cindy Meston (1) cinkos (1) cliteracy (1) coaching (1) coitus interruptus (1) csábítás (2) család (1) családalapítás (1) családi dráma (1) családi nyaralás (1) csikló (1) csoportos szex (1) csupaszság (1) cuckolding (1) cunnilingus (1) cyberszex (1) David Buss (1) Deborah Sundahl (1) diploma (1) duogámia (1) Durex (1) édeshármas (2) egyéni csúcs (1) egy év (1) elcsábulás (1) elégedettség (1) elélvezés (1) elhajlási engedély (1) elhidegülés (1) elköltözés (1) elkötelezettség (2) elköteleződés (2) első hűtlen szex (1) első szex (2) elszeretés (2) eltartás (1) elvárások (1) emberi agy (1) engedélyköteles hűtlenség (1) érett szex (1) erkölcs (2) erőltetés (1) erotikus fantázia (1) érzelem (1) érzelemmentes szex (1) érzelmi poligáma (1) esküvő (1) esztétika (1) ex-szex (1) excel tábla (1) exek (1) fantáziálás (2) fejlődés (1) felelősség (1) felfedezés (1) felhívás (1) felmérés (3) félrelépési engedély (1) felszabadultság (1) felszarvazás (1) féltékenység (1) feminizmus (1) fétis (1) fiatalság (1) figyelemelterelés (1) film (1) fogamzásgátlás (2) fogdosás (1) forgatókönyv (1) fotózás (1) francia (1) franciák (1) Franciaország (1) francia törvény (1) Freud (1) friss kapcsolat (1) frusztráció (1) fürdőruha (1) g-pont (1) geci (1) genetika (1) gumi (1) gyerekkor (1) gyerekszülés (1) gyönyörszerzés (1) gyors numera (1) hármas (1) házasság (2) házasságon kívüli szerelem (1) házasságtörés (1) házinyúl (2) Helen Fisher (2) heteró férfiak (1) higiénia (1) homoerotikus szexjelenet (1) homoerotikus tapasztalatok (1) hotwife (1) hubby (1) hűség (1) hűtlenség (14) hűtlenségbe kergetés (1) hűtlenséges társkereső (1) hűtlen gén (1) hűtlen gondolatok (1) ideálok (1) ideológia (1) időskori szex (1) időtartam (1) időutazás (1) igazság (1) igazság kiderítése (1) illatok (1) illedelmes szex (1) Indonézia (1) információgyűjtés (1) intelligencia (1) interjú (1) irodai szex (1) iszlám (1) izgalom (1) izgatás (1) játékok (1) Jáva (1) kapcsolati anarchia (1) karácsony (1) Karezza (1) kényszer (1) képalkotás (1) képzelet (1) kérés (1) kétségek (2) kettős hűtlenség (1) kevés szex (1) kifogások (1) kisebbségi érzés (1) kisgyerekes szülő (1) kliensek büntetése (1) klitorisz (1) kommunikáció (2) koncentrációs nehézségek (1) konkubinátus (1) könyv (1) korai magömlés (1) korai szex (1) korlátozás (1) Kőszeg Ferenc (1) közös nyelv (1) kudarc (1) különbségek (1) különleges szexuális élmény (1) külső kapcsolat (1) lassúzás (1) látvány (2) lebukás (1) leszbikus (1) levél (1) libidó (3) lista (1) maszti (3) maszturbálás (4) megalázás (1) megbánás (2) megbízhatatlanság (1) megbízhatóság (1) megcsalás (1) megelőzés (1) megfigyelés (1) megjátszás (1) megszakításos módszer (1) mell (1) mellfejés (1) mell izgatása (1) méltóság (1) ménage à trois (1) menstruáció (1) menstruációs szex (1) menyasszony (1) mérgező mondatok (1) meztelenség (1) mocskos szex (1) molesztálás (1) monogámia (4) monogámulás (1) munkahelyi flört (1) munkahelyi viszony (1) muszájszex (1) műszaki hiba (1) nagy libidó (1) naivitás (1) nem-gámia (1) nem-monogámia (1) Németország (1) nemi betegségek (1) nemi erőszak (1) netes szex (1) Nigéria (1) női ejakuláció (1) női libidó (2) női mell (2) női orgazmus (1) nők (1) nyalás (1) nyaralás (1) nyaralás szeretővel (1) nyelvi prüdéria (1) nyilvános gyónás (1) nyilvános szoptatás (1) nyitott házasság (2) nyitott kapcsolat (1) okostelefon (1) Onán (1) önbizalom (1) önbizalomhiány (1) ondó (1) önfényképezés (1) önismeret (1) önkielégítés (1) önmegtartóztatás (3) önrendelkezés (1) orális szex (3) orgazmus (6) orgazmusképesség (1) orgazmustilalom (1) örömszex (1) országlista (1) országrangsor (1) őszinteség (3) Outlander (1) óvszer (1) parancs (1) pixel (1) poliamória (2) poliamoria (1) poliandria (1) poligámia (4) poligünandria (1) poligünia (1) politika (1) pornó (3) pornónézési szokások (1) pozitív üzenetek (1) problémamegoldás (1) promiszkuitás (1) prostitúció (3) prüdéria (1) punci (1) quickie (1) rajtakapás (2) randizás (2) rejtények (1) Ridikül (1) rivalizálás (1) silány szex (1) sorozat (4) spanyol (1) sperma (1) squirting (1) statisztika (1) status quo (2) Stockham (1) strand (1) szabadság (3) szakítás (2) szatírok tánca (1) szavazás (1) szégyen (1) szégyenérzet (2) szemérem (1) szépség (1) szerelem (3) szerelmi háromszög (2) szerelmi házasság (1) szeretkezés (2) szerető (2) szeretők (1) szeretőkeresés (1) szeretőzés (1) szeretőzés abbahagyása (1) szeriális monogámia (1) szex (2) szexbeszéd (2) szexchat (1) szexedukáció (1) szexfantáziák (1) szexfelesleg (1) szexfülke (1) szexhegy (1) szexhiány (1) szexi fehérnemű (1) szexi képek (1) szexjátékok (1) szexképek (1) szexkutatás (1) szexmánia (1) szexmasszázs (1) szexmegvonás (2) szexmentes kapcsolat (1) szexting (1) szexuális élet a családban (1) szexuális élet megreformálása (1) szexuális felvilágosítás (1) szexuális hűtlenség (1) szexuális kizárólagosság (1) szexuális önrendelkezés (1) szexuális zaklatás (1) szex alkalmazottal (1) szex egy napon több partnerrel (1) szex fiatalkorúval (1) szex gyakorisága (1) szex mennyisége (1) szex nélkül (1) szex nyilvános helyen (1) szex otthon (1) színlelés (1) szokatlan módszerek (1) szolgálati közlemény (1) szopás (1) szoptatás (2) szőrös (1) szőrtelen (1) szőrtelenítés (1) születésnap (1) szülő-gyerek kapcsolat (1) szvinger életmód (1) tabu (1) tagadás (1) tanácsadás (2) tanácskérés (1) tanulás (1) tanulmány (1) tapasztalatok (1) tapizás (1) testkép (2) testvérek közti rivalizálás (1) the slap (1) threesome (1) tiltás (2) többes házasság (1) többszörös orgazmus (1) több szerető (1) topless (1) unalomszex (1) undor (1) ünnepek (1) ürügyek (1) utazás (1) vagina (1) vágy hiánya (1) válás (2) vallás (2) vallomás (1) vendégposzt (2) vér (1) vetkőzés (1) videó (1) Virginia Johnson (1) virtuális szex (1) visszaesés (1) visszafogadás (1) visszahódítás (1) visszajelzés (1) visszatérés (1) visszautasítás (2) viszony (1) viszony legalizálása (1) William Masters (1) zaklatás (3) zene (1) Címkefelhő

Naptár

május 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Innen érkeztek a blogra

Több helyen olvastam már, hogy van, akit a pornó látványa elégedetlenebbé tesz önmagával vagy a partnerével, esetleg egyszerre történik mind a két hatás, ettől aztán a normális szex egyre ritkább lesz: a pornókedvelő félnek túlzottak, irreálisak az elvárásai, vagy, ha ez nincs is így, a pornót utáló fél veszíti el a magabiztosságát. 

porn-addiction.jpg

Olyan esetről is olvastam, amelynek főszereplője, egy pornófüggő férfi képtelen volt normális szexre, mert a valódi nők nem izgatták, a barátnőjével sem szeretkezett soha... Ez persze már nagyon is problémás, de attól, hogy léteznek függők, még nem kéne állandóan a pornót (meg a globalizációt és a kapitalizmust) vádolni minden rosszal, ami ezen a világon létezik. 

A szexről szóló mozgó ás állóképek fogyasztása automatice nem okoz súlyos tüneteket (ahogy a maszturbálás sem, pedig az ellen is hogy kikeltek régebben) - nagyon sok ember számára inkább vágykeltő hatású. Butaság lenne magát a műfajt kárhoztatni azért, amit az egyes ember személyiségében kivált. Ha valaki heti szinten lottózik, általában normálisnak tartjuk, pedig a lottó is csak egy szerencsejáték, abból a fajtából való, ami másokat függővé tesz.

De térjünk vissza a pornó okozta rossz érzésekhez, és az esetleges önbizalomhiányhoz.Valóban annyira szép emberek szerepelnek ezekben a filmekben, annyira tökéletes testek és annyira irigylésre méltó teljesítmények, hogy ettől rosszul kéne éreznünk magunkat? Ami a szép embereket illeti, hát, erről megoszlanak a vélemények, én nem látom a legtöbbjüket szépnek, de erről később.

Az irreális elvárások felkeltése lehet, hogy stimmel, főleg fiatalok esetében, akik valódi szexet még nem sokat tapasztalhattak. Érdemes lenne feliratozni egyes filmeket, vicces is volna, ha a közönséget ezzel visszahozhatnánk a földre: a humor segítségével csökkenteni lehetne a túlzások jelentőségét, tudatossá válhatna, hogy amit látunk, az a legritkább esetben valódi. Ezt nem arra értem, hogy csak színlelik a szexelést, természetesen, hanem arra, hogy ezek megrendezett, csinált, sokszor teljesen életszerűtlen jelenetek. És, hogy azok a hosszan tartó erekciók nem is tartottak olyan hosszan, esetleg megcserélték a történések időrendjét, és a többi.

Tény, hogy soha nem szembesültem a problémával, hogy egy partnerem inkább filmeket nézett volna ahelyett, hogy velem foglalkozott volna (vagy, ha ezt tette, nem jöttem rá), de ha a pornónézés nem a valódi szex pótléka, akkor szerintem nincs vele semmi gond. Sem a magányos, sem az együttes pornóélvezéssel. Lehet, hogy sok nő problémáját megoldaná, ha beleegyezne, hogy megnéz egy-két filmet a partnerével: egyrészt látná, hogy mi izgatja a partnert, beszélgethetne vele a jelenetekről, és nagy valószínűséggel valódi szexbe torkollana a dolog - ahelyett, hogy csak füstölögne és rosszul érezné magát, mert olyan férfi mellett él, aki szeret magában játszadozni. Persze elképzelhető ez fordítva is: lehet, hogy a nő szereti a pornót és titkolja ezt a partnere elől, mert fél az ítéletétől. 

Némely pszichológusokkal ellentétben én a maszturbálást is teljesen normálisnak tartom párkapcsolaton belül: más élmény, mint a partneres szex, miért kéne megfosztanunk magunkat tőle, vagy neheztelnünk a másikra, mert nem minden alkalommal akar (velünk) szeretkezni? Lehet, hogy mi sem akarunk vele mindig, amikor ő szeretné, visszautasítjuk, és csodálkozunk, hogy másképp pótolja? Ha minderről nyíltan tudnánk beszélni, mindkettőnknek jobb lenne, de a kapcsolatok nagy részéből oly mértékben hiányzik a bátorság, az elfogadás, olyan sok a félelem, az elfojtás, a hülye elvárások szerinti színlelés, hogy szinte reménytelennek tűnik a valódi őszinteség.

De térjünk vissza a pornóra: vajon rátok milyen hatással van? A pasikat zavarja, hogy a pornóban óriási farkakat lehet látni, amelyek be se férnek egy vaginába? Lehet, hogy látványnak érdekes, de ha belegondolok, hogy a pasi soha nem mehet annyira mélyre, amennyire szeretne, inkább nem irigyelném. Ahogy a partnert sem, aki nem érezheti teljesen magában a férfit. 

Vagy a végtelenített erekció zavaró? Esetleg a kigyúrt test? Mert az arcukat, gondolom, nem sokan irigylik. Szép arcú pornós lány még akad olykor, de vonzó arcú férfi... Lehet velem vitatkozni, én nagyon ritkán látok olyat, akivel szívesen beszélgetnék. Ha már itt tartunk, szexelni se szeretnék velük, na. 

Lányok, titeket zavar-e a pornós csajok kinézete? Kisebbségi érzéseket kelt a műmellük? Vagy a végtelen lábuk? (Jó, hogy nem mind ilyenek, de a fizetős pornóban elég gyakori az egyforma testalkat, ami szerintem unalmas.) Esetleg próbáltatok-e már olyan alkatú és korú nőkre keresni, akik hozzátok közelebb állnak? Én kifejezetten az érettebb (30-as, 40-es) és kerekebb nőket szeretem nézni, és férfiban sem a huszonéveseket. Annyiféle kulcsszóra lehet már rákeresni, hogy egyáltalán nem kötelező bennünk rossz érzéseket keltő jeleneteket néznünk. Sőt, ha amatőr pornót keresünk, akkor attól inkább növekedhet az önbizalmunk, szerintem. 

Sok nőt zavarhat a nők mainstream pornóban ábrázolt alávetettsége, az, hogy egy szeánsz szinte kötelezően szopással kezdődik, nem pedig azzal, hogy a férfi próbálja felizgatni a nőt, vagy, hogy a nyalás olyan ritka, az anális szex meg olyan gyakori, és mintha mindenki éjjel-nappal csak ezt csinálná. Zavarhatja az egész dolog hidegsége, érzelemmentessége, vagy akár a többes szex. De lehet, hogy a férfiak jönnek zavarba, ha kiderül, hogy a partnerük kifejezetten a leszbi jeleneteket szereti, és még biztos lesznek, akik más, számukra kellemetlen momentumokat is szóba hoznak.

Ti néztek pornót? Akár partnerrel együtt? Vagy csak a partneretek néz, és ez zavar benneteket? Tudjátok, hogy ő milyen pornót néz, egyáltalán kíváncsiak vagytok rá? Vagy elutasítjátok az egész műfajt? 

Címkék: pornó maszturbálás önbizalomhiány kisebbségi érzés pornónézési szokások

139 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szexrolszabadon.blog.hu/api/trackback/id/tr558689838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shoyu 2016.05.19. 11:58:35

@skarlát betű: Hát igen, én sem tudom, hogy miért fogtam ki ilyen férjet, főleg úgy, hogy én jobban kívánom a szexet, mint az átlagos nők és ezt a házasság előtt be kellett volna kalkulálnia a férjemnek. A karrierépítési láz nem kifogás, ő is szenved tőle és rossz nézni, ő nem vallja be, hogy túlzásba viszi a munkát, sőt normálisnak gondolja. Este is dolgozik, nagyjából éjjel 1-kor, vagy később leül a tv elé, ahol azonnal elalszik ruhástul. Reggel felkel és megy be dolgozni.

Mérnork 2016.05.19. 12:05:34

"Az egyértelmű, hogy a férjemet nem érdekli, hogy nekem bármi jó legyen a szexben"
Azért ez félelmetes, hogy ezt így leírod és ennek ellenére nem síkítva menekülsz ettől az önző fazontól.
Nálam gonoszabbak felvetnék, hogy nyilván a munkamániája jó sok pénzt jelent, ami kompenzálja az egyéb hiányosságait, de én inkább azt hiszem, hogy te a nők többségéhez hasonlóan hiszel abban, hogy szeretettet, türelemmel, akarattal meg lehet egy ilyen férfit változtatni. Aztán majd talán 10 év múlva rájössz, hogy nem.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2016.05.19. 12:08:26

@Shoyu: Két függőség, amitől szenved, és amit nem vall be? Biztos, h neked ez kell? Vagy, ha igen, miért nem keresel szeretőt? Hisz van jelentkező. Egy szót sem szólhatna a férjed, nincs rá erkölcsi alapja - amúgy észre se venné. :(

fq 2016.05.19. 12:08:57

@skarlát betű: az nyilván nem írja le, mert szégyelli :)

@Shoyu: a férjeddel valami komoly gond van. Én is nagyon sok pornót nézek, de ha igazi suna van a láthatáron, ész nélkül szaladok felé, kifulladásig, 30 évesen :)

Ha jól nézel ki, és jobban kívánod a szexet mint az átlagnő, akkor a férjed egy igazi hülye. A férfiak túlnyomó többsége örömmel fogadna egy ilyen nőt, mert sajnos az étvágy pont fordítva alakul általában.

Shoyu 2016.05.19. 12:09:11

@Mérnork: Én azt mondanám, hogy egyre több pénzt jelent, amit természetesen nem bánok, ezt simán felvállalom. És néha hiszek benne, hogy megváltozik (nyilván vannak jobb pillanatai), néha viszont nem.

Shoyu 2016.05.19. 12:13:18

@Mérges 1234: Pont ezt a dolgot nem szeretném, ami veled megtörtént. Mi 12 éve vagyunk együtt. A felhozatal a korosztályomban 30-40 közötti férfiak, borzalmas. Nincs szükségem egy kapcsolatra amiben baromi jó a szex pár hónapig, aztán vége és utána nem akarok belemenekülni egy következő kapcsolatba, ami meg nem valami jó, de hát azért mégis van mellettem valaki. Én ehhez fáradtnak érzem magam és nincs semmi kedvem még az ismerkedéshez sem. Nyilván sok más téren együtt tudunk működni a férjemmel, ráadásul nagy szerelemmel indult a kapcsolat, ami jó alapot ad. Azt nem tudom, hogy a szexuális problémára lesz-e megoldás.

Mérges 1234 2016.05.19. 12:20:39

@Shoyu:

Éltem olyan kapcsolatban sokáig, ahol csak a szex nagyon jó volt, de voltak más problémák.

Meg élek olyanba ahol, sok minden jó de a szex nem tökéletes.

Azt kell mondjam, hogy a szexualitás annyira alapető ösztön, és annyira kell, hogy működjön, hogy anélkül van jó baráti kapcsolat van jó társas kapcsolat, de egyik sem igazi. s úgyis felbomlik, anélkül nem működik.

És nem a levegőbe beszélek, mi is jártunk egy időbe párterápiára, idei óráig elfedi a dolgokat, de meg nem oldja.

Az, hogy szerelemmel indult, elvileg minden kapcsolat úgy kellene induljon.

fq 2016.05.19. 12:58:14

@Shoyu: az nem lehet, hogy a férjed munka fedősztori mellett megcsal?

Shoyu 2016.05.19. 13:04:50

@fq: Nem hinném, minden másodpercével el tud számolni, soha nem láttam semmi jelét a megcsalásnak, pedig valószínűleg észrevenném, ő nem tud hazudni kisebb dolgokban sem, nem tudna jól kivitelezni egy párhuzamos kapcsolatot a házasság mellett, ráadásul legtöbbször itthon dolgozik.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2016.05.19. 13:17:53

@Mérges 1234: Nem minden kapcsolat indul szerelemmel, de tényleg nem is fontos annyira, hogy indult, ha egyszer eljutott addig, h már nem működik.

Én se hiszek a semmilyen terápiában, max arra jók ezek, h kimondjuk, ami addig a szőnyeg alatt volt, de arra nem igazán, h bármit is megoldjunk. Sokszor persze már az is haladás, ha kimondjuk, amit gondolunk. De hogy ettől a szex nem jön rendbe, az szinte biztos.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2016.05.19. 13:19:35

@Shoyu: Nincs is az a szerető, akinek kéne egy így működő pasi. A szeretőzés időigényes, ő pedig emberre nem akar időt szánni, a leírásod alapján.

Mérges 1234 2016.05.19. 13:51:22

@Shoyu:

Akkor már csak az a kérdés, hogy ez 10 éve is ilyen volt, vagy csak most lett ilyen.

Mert ha eleinte sem volt jó akkor ez ilyen.

Ráadásul bár ezt csak félve mondom, aki ennyire nem reagál egy nő közeledésére, arról sokszor bebizonyosodik, hogy esetleg a saját neme felé vonzódik, vagy ő sem tudja mihez vonzódik.

Egyszerűen nem egészséges, hogy egy 30-as férfi nem érdeklődik egy nő közeledése iránt. Persze lehet a munkamánia fontosabb és felülír mindent, de ez ugyanúgy nem egészséges.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2016.05.19. 14:07:27

@Intimitás Gourmet: Nézd, én nem tudom, h miért unja meg egy nő 5 perc alatt, ha volt 10 orgazmusa, mert én nem ez az eset vagyok, de lehet, h neki annyi elég. És nem akar végtelenítettet. Miért akarna? Azt is meg lehet érteni, h neki ennyi elég.
Az a baj, ha a partnere meg még folytatná 45-60 percig. És fordítva: a gyorsélvező pasi és a lassabban élvező nő esete.

Azt se értem, h te mi alapján ítélsz meg embereket az utcán mutatott arckifejezésüket látva. Hát én se nézek ki valami vigyorinak a metrón, de attól még nagyon jó a szexuális életem, ebből ne következtess már... Nem kell, h folyton rám legyen írva a legintimebb dolog is.

A pornóról senki se állította, h bármire is megoldás lenne. A fantázia meg egy teljesen más műfaj, az a fejedben zajlik, nem a képernyőn. És nekem tetszik. Sokaknak segít, van, aki meg nem érti, mi benne a pláne. De ha valakinek nincs fantáziája, az sztem sokkal rosszabb, mint ha van.

Shoyu 2016.05.19. 14:19:24

@Mérges 1234: 10 évvel ezelőtt természetesen nem volt ilyen, sőt teljesen jó volt az ágyban a férjem, én azt szeretem ha egy férfi odaadó és van fantáziája és nem azt ha hónapokig kell könyörögnöm valamelyik szexi rucimban, hogy hozzám érjen. Valahogy ez a verzió baromira nem izgat fel, és mivel évek óta fennálló problémáról van szó, már teljesen belefáradtam, az sem érdekel milyen ruha van rajtam itthon, igazából nem is érzem magam nőnek, egyáltalán nem érdekel már semmi külsőség. Tudom, hogy ezzel csak rontom a helyzetet, de ennyi év után, már nincs kedvem csinoskodni, minek ha úgysem kellek semmire. Úgyhogy ha együtt maradunk (márpedig én nem hiszek abban, hogy mással jobb lenne az első két szerelmes év után) akkor marad nekünk a pornónézés külön-külön és a vibrátorgyűjteményem. Köszi mindenkinek a válaszokat!

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2016.05.19. 14:31:55

@Shoyu: Ezek szerint te sem akarod megoldani. Hát így már más. Ha neked így megfelel, akkor sok boldogságot.

Mérges 1234 2016.05.19. 14:37:59

@Shoyu:

De te is tudod, hogy ez nem így van, mert vagy megoldjátok ezt. ( Ez nem nagyon fog menni, ha a pali nem akar változtatni. )

Vagy nem és akkor ennek vége szakad. Mert godnolom kellene gyerköc is, meg boldog család és így tovább.

Amúgy meg ha 2x évesen jöttetek össze és közben eltelt 12 év, és ez évek óta így van akkor ott nagyobb a baj, mint sima munka mánia.

Persze lehet így élni, csak nem egy teljes életet. Mondom nálunk is vanak bajok, nem ennyire súlyosak, és nálunk van gyerek. Tehát ha a szex nem is tökéletes, ettől még tudunk teljes életet élni.

Shoyu 2016.05.19. 14:42:40

@skarlát betű: Bocs, de azért azt ne mondd már, hogy nem akarok megoldást találni. Hiszen már mindent kipróbáltam amit csak lehetett, mindenre teljes mértékben nyitott voltam, ha valami perverziója lenne, oké, azt is bevállalnám, de az sincs neki. Nincs mindenre megoldás. Erre nincs. És persze, elválhatok és élhetem a szingli ismerőseim életét, akik nem találnak párt és örülnek ha egy kósza szex összejön nekik bárkivel és emiatt full hisztérikusak és kétségbeesettek. Szerintem ez még annál is rosszabb, mint ami most van.

VivienChristin (törölt) 2016.05.19. 15:59:58

@Shoyu: na de mit erdekel teged h a tobbi szingli mit csinal? Azok ok, ez meg te vagy. Az a kerdes, h te jol vagy-e boldog vagy-e ebben a kapcs ban. ha nem akkor meg az h ezen akarsz-e valtoztatni. ha igen, akkor meg cselekedni kell. Nem bonyi. En pl biztos nem szaradnek el emellett a szerencsetlen ff mellett...

fq 2016.05.19. 16:59:17

@Shoyu: most is szingli vagy, csak van egy lakótársad. Szex nélkül nincs párkapcsolat, csak együtt élés.
A pár nem találós nők pedig általában:
-elviselhetetlen személyiségűek
-vagy senki sem elég jó nekik
-maguk se tudják mit akarnak

vampirbella 2016.05.19. 17:00:01

en nagyon szeretem a pornot es ha tehetem minden nap nezem, mert arra nagyon jot lehet maszturbalni.nekem tetszenek a szep testek, erot adnak ahhoz, hogy gondozzam a sajat testemet es ezert mindent megteszek, hogy jol nezzek ki meg jo sokaig. rettenetesen felek az oregsegtol, mind a külalak megvaltozasa, mind az eszbeli lehetosegek leromlasa miatt. ahogy az idosebb csaladtagjaimat latom, szornyu dolgokat kovetnek el sex teren. oreg nagybacsik istenitenek olyan csunya noket, akik a tehen kategoriaba tartoznak, elkepzelni sem tudom, hogy birjak megdugni oket. rettenetesen csunyak!hogy abban mi az elvezet, hat fogalmam sincs. szules utan kotelezo rehabilitacio lenne szukseges minden nonek, igy sok lelki fajdalomtol szabadulhatnanak meg a kesobbikben. es akkor elhetnenek izgalmas sexualis eletet 40 eves korukig is. utana mar ugyis csak a sajat fiatalsagukat kergetik az emberek. addig kell sokat szeretkezni, amig megfelelo adottsagokkal rendelkezik a test.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2016.05.19. 17:02:27

@vampirbella: Csak azért engedtem be a rendkívül sértő kommentedet (nem engem sért, bár negyven fölött vagyok, és soha nem élveztem ennyire a szexet, mint most, hanem az emberek nagy részét), mert nagyszerű példája vagy annak az embernek, akire tényleg nagyon rossz hatást tett a pornó. További hasonló megnyilvánulásaidat már nem engedem be. És kívánom neked, h 100 éves korodig élj.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2016.05.19. 17:11:18

@Shoyu: Lehet, h akartál, de most már nem akarsz. Mert a férjed mellett nem fogsz, szeretőt nem keresel - erre egyszer sem reagáltál, pedig jó megoldás, se a bili nem borul, se szinglinek nem kell lenni - de persze csak annak a számára, aki el tudja fogadni az ezzel járó korlátokat.

Marad a vibrátor, ami sztem rendkívül szomorú, de ha neked megéri, ehhez is csak boldogságot tudok kívánni. Én is olyan helyzetben vagyok, nem szex terén, más téren, amiből nem látok kiutat, de tudom, hogy lenne (pontosan ismerem a lehetőségeket), de korlátoznának bizonyos erkölcsi megfontolások. Tudom, h milyen úgy érezni, h se előre, se hátra. De azért ennél a lemondásnál, ahová te eljutottál, sokkal jobb a helyzetem.

Ötperces Nickregisztráció 2016.05.19. 17:49:19

@Intimitás Gourmet: "80-as évek pronói, pl Traci Lord. Teljesen mások voltak."

Szerintem ne reklámozd hogy láttad a nyolcvanas évekbeli filmjeit és mennyire jók voltak, mivel 14 éves kora körül kezdte az ipart:

en.wikipedia.org/wiki/Traci_Lords#1984.E2.80.9386:_Pornography_career

Shoyu 2016.05.19. 19:04:20

@vampirbella: Te hány éves vagy? Szerinted csak 40 éves korukig szexelnek az emberek? Elárulom simán van aki 80 évesen is élvezi a szexet, főleg a nők és ha van kivel, mert az ő esetükben nincs olyan akadály, mint a férfiaknál, hogy esetleg nem áll fel.

vampirbella 2016.05.19. 20:16:26

@skarlát betű: elnezest kerek, nem tudtam, hogy nem szabad kimondanom a gondolataimat egy anonimitast orzo internwtes feluleten. jelenleg nem erzem a porno rossz hatasat sem magamra, sem a kapcsolataimra nezve sem. inkabb latom ugy, hogy a 2 fiu baratomnak elegendo izgalmat adok, aminek ok orulnek.amit a masik kommentben leirtam dolgokat, sajnos a kornyezetemben lathatoak es hallhatoak, nem tehetek rola.@Shoyu: 19 eves vagyok, augusztusban leszek 20. hat en itt ahol elek meg nem hallottam arrol, hogy 80 evesen szexelnenek. kivel? a legtobb idos emberhez gondozo jar, mert a gyerekeik elmentek a jobb elet remenyeben. itt 40 evesbol is alig van. en is el fogok menni a fiukkal.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2016.05.19. 20:24:49

@vampirbella: A gondolataid tartalmával van elsősorban gond, hogy szted mindenki undorító, aki idősebb. És a pornó talán abban tett rád rossz hatást, hogy a tested vélt tökéletességét isteníted, miközben ez egy múlandó, és másodlagos fontosságú dolog. Ajánlom a Dorian Gray arcképe c. regényt, de van belőle filmváltozat is, nagyon neked való lenne, a fiatalság és a szépség istenítéséről szól, többek között.
19 évesen még úgy tűnik, hogy sose leszel 40, de még 30 se. Persze remélhetőleg mégis eléred ezeket az életkorokat, és rájössz, h mekkora marhaságokat gondoltál fiatal korodban.
Ezért kívánom neked, h jó sokáig élj, és revideáld az álláspontodat, de addig is javaslom, h gondold át, milyen sértő dolgokat gondolsz, mitöbb, írsz le emberekről, csak mert már hosszabb ideje élnek a földön, mint te. (És rájöttek, h nem a feszes segg a minden.)
Az meg, hogy ki kivel szexel, mindenkinek a magánügye, én se osztanám meg 20 éves ismerősömmel/rokonommal a szexuális életem titkait. Történetesen van egy veled egykorú rokonom, és lehet, hogy azt gondolja, eszembe se jut a szex. :P

MélaTonin (törölt) 2016.05.19. 21:29:05

@skarlát betű: nagyon sértődős napod van ma! :-))

vampirbella 2016.05.20. 06:53:24

@skarlát betű: ismetelten elnezest kerek, minden erommel azon leszek, hogy ne legyek serto a tovabbiakban. meg az is lehet, hogy nem veletlen, hogy eppen most ratalaltam erre a blogra, talan meg a sors is igy latta jonak. a dedimamam is szokta mondani, hogy tul nagy a szam es azt is, hogy meggondolatlanul beszelek, indulatbol. egyebkent a csaladban 2 rokon 101 evig elt, tehat nekem is van ra eselyem, hogy megelem, mar csak a jo kivansagod vegett is, de azert en mar akkor nem szeretnek sexelni, inkabb csak a madarakat nezni a faagon. tobbek kozott az is bajom, hogy nagyon szeretnek minel hamarabb kisbabat, de olyan rossz peldakat latok magam elott, hogy azt se tudom mi lenne a jobb. a szomszed lany 3 evvel idosebb nalam, 6 honapos a babaja, de a lanynak minden nap ki van sirva a szeme, a ferje nem nyult hozza miota megszuletett a kisfia. lehet, hogy azert mert lenyegesen idosebb a lanynal es ferfi baja lehet? emlited, hogy neked 40 felett is kedvedre van a sex. hat peldaul az anyukam 42 eves, es borzasztoan tud orulni, ha a papa nem akar ramaszni. szokta mondani, na ezt is megusztam. en azt gondolom, hogy a korulottem levo peldak nagyon rosszak, biztos kihat ram. koszonom a konyvajanlatot, majd utananezek a konyvtarban.es nem csak velem a tokeletes testemet, hanem az is. anyukam is gyonyoru, mindenki a noveremnek hiszi.tole orokoltem.

Hutyutyuty 2016.05.20. 09:59:06

@vampirbella: Valószínűleg elég szélsőséges példákkal vagy körülvéve, amit szintén szélsőséges ellenkezéssel (pl. testfetisizálással) próbálsz ellensúlyozni. Tök jó, hogy őszíntén bevallod, mennyire félsz az öregségtől (19 évesen én is sokkal jobban féltem tőle, mint most, 30 fölött), ez szerintem nagyon is befolyásolja ez irányú gondolataidat. Ha szépen megtanulsz kibékülni az élet természetes velejáróival, és elfogadod, hogy semmi sem hibátlan vagy tökéletes, valószínűleg érettebben fogsz gondolkodni ezekről a dolgokról. (Ez idővel jönni fog majdnem biztosan. Ha nem, akkor érdemes rá törekedni, mert kevés visszataszítóbb és bizonyos értelemben ijesztőbb dolog van, mint egy olyan lény, aki értetlen marad és nem képes elfogadni a világ ezen dolgait. Na az ilyenekből lesz a depressziós, agyonplasztikázott szájfeltöltött szilikonzombi, aki még mindig 20 éves pornósztár akar lenni és teljes kétségbeeséssel próbálja eltakarni a szeme elől a valóságot.

Elképzelhető, hogy agy randa negyvenes tehén az ötvenéves csúnya-gusztustalan nagybácsinak tisztább és mélyebb élvezetet tud adni, mint amire te most képes vagy a partnereid számára. Vagy nem. De nem tudhatod. És nem a külső a minden. Tudod hány olyan 20 éves, veszettül jól kinéző bula van, aki felé abban a pillanatban elvesztem a szexuális érdeklődésemet, ahogy megszólal? Hajaj! És fordítva. Mostanában kezdem úgy érezni, a milfek értenek igazán a szexhez! És le nem cserélném a velük való gyönyört egy 20 éves pornókisasszonnyal való kufircra. 20 évesen én is inkább a 18 évest kerestem, és hozzád hasonlóan én sem értettem, mi is lehet harmincon-negyvenen túl. Hát már így harmincon túl elárulhatom: sokkal többminden, mint húszévesen. A szexet is beleértve. Persze ez csak az én esetem, egyáltalán nem biztos, hogy rád is igaz, de a gondolkodásmódod nagyon hasonló éretlenségre, félelmekre, és önismereti hiányosságokra utal, mint ami visszatekintve nálam is jelen volt. Nem kioktatni akarlak, én sem vagyok ezektől mentes, most sem, minden korosztálynak megvannak a maga képzavarai a világgal kapcsolatban, de azért sokmindent árnyaltabban látok, ami akkor egyértelműnek tűnt. Vélhetőleg 10 év múlva ehhez képest is mást fogok majd látni. Szóval csak annyit modanék, inkább tanuld meg elfogadni a természetes dolgokat, és ne parázz tőlük ennyire, hiszen te érzed magad rosszabbul tőle, ha félsz a világtól dolgaitól, és nem fordítva. Duglas Adams valahogy nagyon ráérzett, amikor ezt találta ki a Galaxis Útikalauz címlapjára: Ne ess pánikba!

@skarlát betű: Általában egyet szoktunk érteni, most valamiben nagyon nem: Gondolni mindent szabad, és egy ilyen blognak valahol tényleg az a lényege, hogy az emberek őszintén leírhassák ezeket, és következmény nélkül lehessenek őszinték. Most akkor szexről szabadon, vagy nem szabadon? Amíg nem gyűlöletkeltésre vagy uszításra használják ezt az emberek, addig szerintem semmi kivetnivaló nincs akár egy olyan véleményben, miszerint az 40 fölötti "öregek" csúnyák. Ha valaki 40-50 évesen képes megsértődni egy tini ilyesfajta gondolkodásmódján, akkor szerintem kb. annyira éretlen a maga korszakában, mint ők. Vámpirbella kommentje több, mint tanulságos. (Amúgy csak remélem, hogy ez a név irónia akar lenni, kevés rettenetesebb gagyit láttam a tvájlájtnál, fel is adtam.) És most akkor engem is megszólhatnál, hogy megsértettem rengeteg tinit, mert éretlennek neveztem őket és leszaroztam sokak kedvenc, de szerintem égetnivaló filmeposzát. Sosem szerettem és értettem, amikor valaki mások helyett sértődik meg. Most akkor te találod sértőnek, vagy nem? Ha nem, akkor milyen alapon előlegezed meg másoknak a megsértődést, főleg ilyen általánosságban?

Nagyon örülök, hogy beengedted végül VB kommentjét, szerintem az egyik eddigi legérdekesebb hozzászólás lett - pont ahogy írtad, a pornó által IS megtámogatott tökéletességhajhászó torz világkép egyik fiatal eredménye szerintem is. (Ebben meg egyetértünk.) Egyébknt szerintem itt a pornó kevesebbet nyom a latba, mint a reklámok, de ugyanazt a lovat üli meg.

Shoyu 2016.05.20. 10:53:50

@vampirbella: Nézd, én 35 éves vagyok, de sokat bulizunk és nem egyszer észreveszem, hogy a mai 20 évesek iszonyat szarul néznek ki, sokkal rosszabbul, mint én, a visszajelzések is ezt mutatják, szóval nem értem annyira miről beszélsz. Ha mást nem látsz magad körül, akkor nézegess celebeket a neten. 40 évesen szarul néznek ki? Nem. Oké, megvan a pénzük hozzá, de azért az átlag negyvenes nők között is akad jó nő. A pornóban is vannak amúgy 65 éves nénik, ha már csak innen informálódsz, mondjuk én ilyet nem szoktam nézni, de sokan mások nézik. És hidd el 60 fölött is kívánják az emberek a szexet. Igazából azért döbbentem le a válaszaidon, mert 20 évesen számomra egy 40 éves egyáltalán nem volt öreg, voltak ennyi idős haverjaim, is feküdtem is le ennyi idős pasival, aztán szépen észrevettem, hogy jó esetben, ha valakinek fiatalos a teste nincs semmi különbség, legfeljebb annyi, hogy egy 40 éves pasi tapasztaltabb és általában jobb az ágyban.

Shoyu 2016.05.20. 10:57:17

@skarlát betű: Szeretném majd megmutatni a kommenteket a férjemnek, mert jó válaszok érkeztek. Remélem ez válasz a kérdésedre.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2016.05.20. 11:47:40

@Hutyutyuty: Ha elolvasod figyelmesen vampirbella első kommentjét, akkor a testszégyenítés olyan szép példáját látod, ami sztem minden jó érzésű embert zavar. Nem személyesen engem sért meg, én nem vagyok még olyan idős, de amit ír, az sokak számára sértő, és erre mindenképp figyelmeztetnem kellett. Szerencsére vette a lapot, és tényleg érdemes volt beengedni a kommentjét, de fontos volt, hogy szóljak, ez így nincs rendben.

Nagyon sok ember gyakorolja a mások külsején való durva és ízléstelen viccelődést a közösségi portálokon, és ez nem olyasmi, amit szó nélkül kéne hagyni, sztem. Ugyanúgy nem, mint az erőszakra való uszítást, a rasszizmust, és még folytathatnám. Tudom, magyar közegben még nem divat erről beszélni.

A többiben meg egyetértünk.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2016.05.20. 11:48:24

@Shoyu: Arra a kérdésemre nem, de örülök, ha megmutatod neki. :)

Lars.Lares 2016.05.20. 11:48:27

@Shoyu: Miért nem veszed kicsit dominásra a figurát, amikor megmutatod neki? Lovaglópálca, csizma(comb :)), és parancsold oda olvasni. :) Hátha bejön neki, és folytathatjátok a te és mindkettőtök örömére? :) Szurkolok, hogy javuljanak a dolgaid! :)

Intimitás Gourmet · http://intimitasgourmet.blog.hu/ 2016.05.20. 11:53:12

@Ötperces Nickregisztráció:
Nézd, Traci Lord egy példa volt, és utána neki lett rendes színészi munkája is.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2016.05.20. 11:54:45

@Shoyu: Egyrészt miért olyan fontos, h ki hogy néz ki? Túl van ez spilázva, ráadásul az ízlések eltérők, teszemazt az egyik pasinak a csontváz kinézetű nők tetszenek, a másiknak meg a nagy mellű, kerek fenekű csajok - szerinted meg lehet, hogy mindkét fajta nő szarul néz ki.
Én igyekszem nem a kinézetük alapján megítélni az embereket, bár biztosan befolyásol engem is, h ki hogy néz ki, de elég tág határok között, azok az emberek, akiket kedvelek, ebben nagyon toleránsak, olyan üdítő velük lenni, hogy azt el nem tudom mondani.
Szóval akárhány évesek vagyunk, nem a kinézetünk határoz meg minket. És főleg a szexuális/érzelmi boldogságunk nem ettől függ.

Intimitás Gourmet · http://intimitasgourmet.blog.hu/ 2016.05.20. 11:56:13

@skarlát betű: ű
Fantázia, vagy fantáziálás?

Puncinyalás? azt találom ki, hogy miküözben nyalom, epreket görgetek végig rajta, majd minden szemet megmártok az ajkak között és úgy eszem meg. Mert van fantáziám a finom dolgokhoz.

Vagy nyalok, és közben azt képzelem, hogy még két nő simogat, és valami gyöynörű helyen történik. Most fantáziálok.

Kérdés az, akit nyalok, annak melyik a jobb? :)))

Hutyutyuty 2016.05.20. 11:56:49

@Shoyu: Mély egyetértésben több kommentelővel: nem a pornóban van a hiba, hanem a férjedben.

De mivel ez neked rosszabb, neked érdeked kezelni elsősorban.

Nagyon nem tartom egészségesnek azt az életvitelt, hogy az ember a karrierért feláldozza a magánélet szépségeit. Amíg egyedül van, addig nem sok vizet zavar, legfeljebb saját magával szúr ki. Viszont ha megosztja az életét mással, akkor ezzel szerintem kötelezettséget is vállal, hiszen nagyon közveten hatással van egymásra a magánéletetek. Így már nem csak magának árt ezzel.

Ezt vagy felfogja, és rájön, hogy ez a rendkívül önző hozzáállás alkalmatlanná teszi (jelenleg) a párkapcsolatra, és ezért változtat ezen. Vagy ha nem, akkor bizony neked kell lépned, mert úgy tűnik, ő elvan ezzel az életvitellel. És nem szexológus kell ide, hiszen nem a pornónézésen kell változtatni, ennek ahhoz nem sok köze van. A munkamánia és az ehhez fűződő életviteli szarságok okozzk a problémát! Ha azt megtanulná kezelni, máris nem lenne szükséses 3 perc alatt kielégülni, hanem ráérne egy rendeset szeretkezni.

Másfelől, ha ez az út nem járható, mert nem képes/akarja figyelembe venni a te igényeidet, akkor egy szava nem lehet, ha szeretőt keresel magadnak. (Mellesleg, ha tényleg ez a hozzáállása, miért vagy mellette?)

Szerintem amúgy a legjobb talán az lenne, ha mindkét szálon elindítanád a megoldást, ha még látsz némi reményt. Kezeltetni a férjed munkamániáját (ami szerintem simán lehetséges, de nem meg egyik napról a másikra), és addig pótolod "külsős munkatárssal".

Shoyu 2016.05.20. 12:12:35

@Lars.Lares: Az nem jön be neki (én tényleg mindent kipróbáltam). Köszi, hogy szurkolsz!

Shoyu 2016.05.20. 12:23:59

@skarlát betű: Én teljesen egyetértek veled, de most egy olyan oldalról közelítettem meg a dolgot,ami vamiprbellának fontos, a külsőségek felől. Mellesleg 20 évesen ez jóval fontosabb, mint 40 évesen és nem azért, mert a negyvenesek igénytelenek, hanem azért, mert jó esetben tapasztaltabbak és elfogadóbbak. Igazán nem tudom milyen helyen lakhat az, aki úgy gondolja, hogy maximum (!) 40 éves koráig tudja magát valamennyire elfogadható szinten tartani és utána nem lesz szexuális élete és teljesen ocsmány lesz a teste. Én ilyet 10 évesen sem gondoltam. Ijesztő.

Hutyutyuty 2016.05.20. 12:25:47

@skarlát betű: Újra elolvastam, és most sem értem, mire gondolsz. Nem állítom, hogy kedves, amit VB ír, de legalább őszinte. Emellett szerintem egyértelműen éretlen, és a félelem beszél belőle. De nem találom sértőnek. Persze nem baj tudatni vele, hogy ez így bizonyos embereknek esetleg nem esik jól, de könyörgöm, ez csak egy vélemény. Ő így látja a világot. Egyáltalán nem látom, hogy gúnyt űzne belőlük, vagy ártani akarna nekik. Ha mondjuk odaszól valakinek az utcán, hogy: Te egy ronda tehén vagy!, az más. Meg a többi célzott alázás, internetes zaklatás stb. Ezek szemétségek persze, én is elítélem. De itt sztem nem erről van szó. Amit írt az nem személyes, nem agresszív, nem gyűlölködő, nem akar vele rosszat.

És ezt szerintem pont nekünk, az idősebb generációnak a felelőssége megérteni, és megmutatni, hogy pusztán csak rosszul látja, nem pedig megsértődni az őszinteségén. Persze van egy pont, ahol már nem árt disztingválni, de minél inkább disztingválunk, annál jobban csorbul az őszinteség. És - különösen egy ilyen blogon - az őszinteség az egyik legfontosabb dolog, mert így tudjuk megérteni a másikat. Aki őszintén vállalja a véleményét, az ezzel a hibáit is őszintén megmutatja. Ez olyan érték, amit nem cenzúrával kell kezelni (amíg nem szándékosan rombol), hanem megértéssel és őszinte válasszal.

Szerintem csak annyiban látjuk ezt máshogy, hogy szeintem azzal amit VB írt, nem akart ő senkit bántani.

Lars.Lares 2016.05.20. 12:44:06

@Shoyu: Sajnálom. :( Arra gondoltam, ha mint melót, és magadat, mint főnököt jeleníted meg, hátha átmegy az üzeneted. Tényleg nem adtad fel! :)

vampirbella 2016.05.20. 15:53:46

@Shoyu: ez egy ellentetes komment egy ennel elobb irt kommenteddel.abban meg lehuzod a 30-40 eves ferfiakat, most pedig hiszel bennuk, hogy leteznek. hova lettek? meghaltak? szerintem te elkovettel egy butasagot es azert csinalja veled ezt a ferjed, hogy nem sexel meg teged. ha nem mondod el az igazsagot, akkor nem tudnak neked segiteni az emberek.

vampirbella 2016.05.20. 15:54:03

@Hutyutyuty: nehez ugy tudomasul venni az elet mulandosagat, ha a csapbol is az folyik, hogy nem szabad megorgedni es hogy az oregek nem ernek semmit sem. nagyon is jol lottem be a 40 eves korhatart, a magazinokban es teveben 40-tol felfele nem foglalkoznak senkivel, de meg az is lehet, hogy csak 30 evesek leteznek. 50 eves musorszerkeszto sem mer a sajat korosztalyabol valogatni, mondvan hogy veluk mar nem lehet becsapni az embereket. en ezt letom, es akkor nemhibaztam a velemenyemmel, meg akkor sem, ha szemtelennek tunt. eszem agaban sincs plasztikara gondolni, arra vigyazok ami van. es pornozni sem akarok, jelenleg eleg az a 2 fiú, aki van, jól el vagyunk harmasban. te mostanra erzed magad tapasztalt ferfinak hutyutyuty?

vampirbella 2016.05.20. 15:54:03

@Hutyutyuty: szerintem is ertektelen a twilight, nem onnan valo a nevem :-) de nagyon szeretem a vampiros torteneteket, a kedvencem az interju a vampirral cimu film. az neked is tetszik, remelem. :-)@skarlát betű: nem en csinalom a testszegyenitest!

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2016.05.20. 16:11:14

@vampirbella: Na. már az előző hsz-edre is akartam reagálni, csak kellemesebb elfoglaltságom volt. :)

Szóval, nem tudom, mennyire szerencsés, h anyukád így "avat" be a saját hálószobatitkaiba. Vagyis annyit látsz belőle, h neki nem kell a szex. Azt nem látod, h mióta, hogy miért, hogy azelőtt kellett-e, hogy mással kellene-e... Érted, ez csak egy töredék negatív infó, ami más töredék negatív infókkal egyetemben festett neked egy képet.

Mivel tudom, milyen, mikor egy szexet elutasító ember (nőrokon) rátukmálja a rossz tapasztalatait egy fiatalra, mert nekem is volt benne részem, azt kell mondjam, ez nagyon nem szerencsés. Bennem félelmet teremtett ez a fajta tálalás, sajna pozitív női példa meg egyáltalán nem volt körülöttem, asszem, aki élvezi a szexet, az inkább diszkréten hallgat róla.

De megnyugtathatlak, én 35 fölött kezdtem el igazán élvezni, mikor végre kitörtem a házasságom örömtelenségéből, szóval az nem jelent semmit, ha valaki egy házasságban nem leli örömét, attól még másutt sikerülhet.

Ami a reklámokat és a tévét illeti: évek óta nem nézek tévét és nem érdekelnek a reklámok, de a neten azért kapom a korosztályomra szabott reklámokat, ugyebár, és lévén 40 fölötti nő, nem kell úgy éreznem, h nem létezem. Ha te a neten nemlétezőnek érzed a 40 felettieket, ez azért van, mert te a te korosztályodra szabott cuccokat kapod, nem azért, mert más nem is létezik. Elég jól be tudják már lőni a célcsoportot a marketingesek.

Amúgy meg komolyan: miért nem valami értékes forrásból táplálkozol, miért gondolod, h a reklámok meg az egyre szarabb tévé a bölcsesség forrása? Az összes befolyásos ember 90%-a 40 fölött van, a fiatal start up-osokat és az élsportolókat kivéve, ha utóbbiak befolyásosak egyáltalán... Jó, h feltűnnek fiatalok is, de alapvetően azért a döntéshozók nem a legfiatalabbak. Vagyis nagyon is jelen vannak. Én látom őket, te mit nézel, ha nem látod őket?

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2016.05.20. 16:15:28

@Hutyutyuty: Fura ízlésed van, ha a leírtakban semmi sértőt nem találsz. De nem vagyunk egyformák. Lehet, h férfiként nagyobb a toleranciaszinted.

Az őszinteség szép dolog, de nem mindegy, hogy milyen csomagolásban érkezik. Mondjuk az a ronda vénasszony és az a ráncos idős hölgy között ugyebár érzed a különbséget? Az egyik sértő, a másik csak leírja a valóságot. Persze mondhatod, hogy a hölgy túlzás, eufemizmus, de senkinek nem fáj, ha finoman fogalmaz. Feltéve persze, ha nem egy GONOSZ vénasszonyról van szó, de akkor megvan az oka, hogy miért így mondjuk. Semleges helyzetben azonban ez felesleges sértegetés.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2016.05.20. 16:18:28

@Hutyutyuty: Nagyon pszichológus-ízű, de mind a pornózás, mind a munkamánia mögött az intimitástól van félelem sejlik föl szerintem.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2016.05.20. 16:19:52

@Shoyu: Azt írtad, h sokat jártok buliba. Ugye, nem a férjeddel, aki semmire nem ér rá?

Hutyutyuty 2016.05.20. 16:37:13

@vampirbella: Na ez fura! Nagyon jól leírtad, milyen aberrált, hamis képet tukmál ránk a sok reklám, meg műsor fiatal műsorvezetőstül, idézem: "nehez ugy tudomasul venni az elet mulandosagat, ha a csapbol is az folyik, hogy nem szabad megorgedni es hogy az oregek nem ernek semmit sem.",
de akkor mégis mi a ráknak akarsz ennek a sok baromságnak megfelelni???

Popper Pétertől olvastam valahol, hogy az egyik nagy baj a mai világgal, hogy nem hagyják az embereket tisztességben megöregedni. Erőszakold meg a tested, szedjél viagrát, mert hogy jössz te ahhoz, hogy öregen impotens vagy stb. Meg 50 évesen 20 évesnek kell kinézni, külömben leírnak.

A látszat ez. De ezzel akarsz hasonulni? Önelhatározásból erősíted ezt a tábort?

Szóval ha ezt te is látod, hogy ez a szar ömlik rád, és nem könnyű tudomásulvenni így a mulandóságot - amiben tökéletesen egyet értünk - akkor mégis miért hirdeted ezt a te életedet is megnehezítő idiotizmust? Vagy szerinted ez így rendben van? Húzza le az ember 40 évesen a rolót?

Hogy tapasztaltnek érzem-e magam? Nem. De jóval tapasztaltabbnak, mint 10-15 évvel ezelőtt. És remélem leszek én még ennél sokkal tapasztaltabb is. És mindemellett még sokáig akarom élvezni az életet, és szétfeszített farpofákkal telibef.sni ezt a csapból folyó deviáns világképet. És tudom, hogy nem könnyű dolog ez. Neked ilyen fiatalon főleg nem, de nekem se és másnak se, elhiheted.

Nehéz elhinni a valóságot, amikor az álomvilágot vetíti elém minden TV-újság-internetreklám. Hazudik minden: a filmek, a híradók, de még az emberek is, amikor nincsenek egyedül. Sokszor nekem is nehéz elhinnem, hogy az én életem az igazi, és nem ez a bullshit. Mert szembejön akaratlanul is. De legalább nem akarom telibe magambaszívni, csak azért mert ezt diktálják.

Nézz körül akár itt a blogon, hányan vannak 30-40-50 fölött akik úgy érzik, most van itt igazán az idejük. Azért mert látsz 1-2 rossz példát a családban, meg a környéken (meg a TV-ben), abból állítasz ki világraszóló statisztikát? Ugyan már!

Amúgy az Interjú a Vámpírral tényleg az egyik legjobb vámpírfilm, lájk! Az Engedj be a másik kedvencem. Azt láttad? Már em az amcsi verziót, hanem az eredetit?

És honnan akkor a neved?

Shoyu 2016.05.20. 17:24:00

@skarlát betű: Általában nem vele, de azért arra is volt már példa, hogy vele mentem valahová, 12 év sok idő.
Ez vizsga? Csak mert már a kislány is bepróbálkozott az előbb, csak neki nem fogok válaszolni.
Nem látnám sok értelmét, hogy idejárjak kamuzni egyébként.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2016.05.20. 17:33:46

@Shoyu: Nem csak megütötte a szemem, mert olyat még nem láttam, h valaki még szexelni se ér rá, de sokat jár bulizni (jelen időben). 12 év alatt persze biztos volt rá alkalom, de azért nem lehet jellemző egy munkamániásra, h bulizik.
Nem mondtam, h kamuztál, csak kíváncsi voltam, h akkor ki az a "mi".

Zalán_ib · http://intimbeszelgetesek.blog.hu/ 2016.05.20. 17:53:40

@skarlát betű: tartom magam sajnos a rossz szokásaimhoz, és későn csatlakozok be.

Azt hiszem, neked kellene legjobban megértened @Shoyu: -t. Ezt írod "Én is olyan helyzetben vagyok, nem szex terén, más téren, amiből nem látok kiutat, de tudom, hogy lenne (pontosan ismerem a lehetőségeket), de korlátoznának bizonyos erkölcsi megfontolások."

Ahogy olvastam 2 dolog jöhet szóba megoldásként már csak szerintetek. Elhagyás és megcsalás. Az első kilőve Shoyu nagyon szépen kifejtette miért. Nem értek vele egyet, de ez nem is számít. Igaz a másodikról nem írt, de szerintem eshet azon kivételek közé, akiknek a megcsalást "bizonyos erkölcsi megfontolásból" nem teszi. Az ő helyzetében ezzel sem értek egyet, viszont ez megint csak nem érdekel senkit.
Szenved egy kapcsolatban, és nem találja a megoldást. Tudom nem használtad a szánalmas kifejezést (csak a szomorút a vibrátorral kapcsolatban), mégis picit úgy érzem te ezt érzed. Gondolj bele, ha a maszturbálást is hanyagolná erkölcsi megfontolásból...
Rossz kimondani, de valahol ő már megtalálta a megoldását, mert ez az állapot az, amivel képes kibékülni élete végéig akár, ha a férje nem változtat. Persze addig, míg mondjuk véletlenül nem találkozik olyannal, aki ebből kimozdítja, vagy ha mégis azt mondja márpedig nekem mégsem elég jó így...

2016.05.20. 18:08:52

@skarlát betű: hahaha... jöhetsz fizetni.. ha a nagy, az 20 centiset jelent akkor nekem nincs nagy :-)

amúgy jó a poszt és érdekes a téma. Barátnőm nemrég talált jó ponókat, fiatalok, látszólag természetesek és kedvesek egymással, évődnek, játszadoznak, nem csak egymásra ugranak rögtön.

tegnap meg néztük a vicky cristina barcelona-t és olyan izgi volt amikor először csókolóztak egymással a szereplők... meg van olyan művészfilm amiben nyilt szexjelenetek vannak és élvezetes nézni őket... pl "En la cama" c. chilei film.

2016.05.20. 18:24:03

@Shoyu: teljesen normális vagy a 20 perces orgazmusoddal. férjed a nemnormális, menekülj tőle.
A szexológus statisztikája nem mérvadó, mert őhozzá beteg problémás emberek mennek. Pornót meg mindenki néz és csak kevesen jutnak el a szexológushoz.
A férjed nem a pornó miatt nem szexel veled, hanem azért mert te nem érdekled, illetve aszexuális lett, workaholic. ez súlyos gond.

2016.05.20. 18:42:02

@Intimitás Gourmet: de érdekes ez.. volt olyan kapcsolatom hogy nyálás közben konkrétan elaludtam.. és most meg olyan kapcsolatom van, hogy nyalás közben eggyé válok a partnerrel és nem másra gondolok, meg fantáziálok, hanem ráhangolódok és élvezem vele együtt a rezdüléseit. flow élmény

2016.05.20. 18:46:48

@vampirbella: csukd be azokat a csapokat ahonnan ez a hülyeség folyik, ne nézz ostoba magazinokat és buta tv műsorokat. Te tehetsz a legtöbbet a saját mentális egészségedért. Ha hagyod magad manipulálni, akkor rabszolga leszel a reklám világ gépezetésben.
És ez neked lesz a legtragikusabb.

Shoyu 2016.05.20. 19:20:00

Kicsit visszatérve a témához, linkelek egy videót, ha valakit érdekel:

www.youtube.com/watch?v=pUf5AZ5bGwE

Tegnap találtam, főleg a pornó hátrányairól szól és szerintem sok igazság van benne, a mi szexológusunk is hasonlókat mondott.
Illetve nőként is észrevettem, hogy már nekem is több inger kell, tehát egyre durvább filmeket nézek. Egy normál aktus nézése már nem kötne le, nem tudna felizgatni. Abba bele se merek gondolni, hogy mit gondolhat egy szex előtt álló tinédzser a pornó alapján a szexről. Mázlim van, hogy pont a net elterjedése előtt kezdtem el a szexet.

Hutyutyuty 2016.05.20. 19:27:24

@skarlát betű: Igen, úgy látszik, máshol van nálunk a határ. Ezt többen mondták már, hogy elég magas a béketűrésem. Azt is éreztem már, hogy ez valahol probléma, mert magamból indulok ki, és akik nem ismetrnek, hajlamosak is megsértődni körülöttem. Pedig nem is emlékszem, mikor akartam utoljára bárkit is megbántani. Ezért én - ha csak szóbeliségről van szó - a szándéknál húzom meg a határt. Nem a szavak bántanak, hanem a szándék mögötte. És ha nincs mögötte ártó szándék, akkor kb. mindegy, hogy mit mondanak, hogyan fejezik ki. (Leszámítva persze az olyan eseteket, amikor mondjuk valakinél bizonyos durva szavak nagyon durván beégnek mondjuk valami trauma miatt.) Máskülönben szerintem ezt lehet kezelni, és így szabadabban beszélhetünk, ami jó, mert segíti a kölcsönös megértést. Én erre törekszem. De persze attól még, hogy ez nálam működik, másnál nem biztos, nem vagyunk egyformák.

Intimitás Gourmet · http://intimitasgourmet.blog.hu/ 2016.05.20. 19:33:19

@Kulics: Ugye-ugye. De nem kell mindjárt flow élmény. Hidd el ez csak annyit, hogy mindketten teljesen jelen voltatok, és tényleg a másikra vágytatok és ez összekapcsolódott.
Ilyenkor az a punciíz lesz legtökéletesebb íz, és tök mindegy, hogy tüszőrepedés előtt vagy után van. Minden megváltozik. Őt akarod, ott és csak önmagában.

Ötperces Nickregisztráció 2016.05.20. 21:04:26

@Intimitás Gourmet: Én értem, de te a PORNÓfilmjeiről beszéltél:

"80-as évek pronói, pl Traci Lord. Teljesen mások voltak."

Egyetlen egy filmet forgatott nagykorúként ezek közül. Utána ha jól tudom vissza is vonult.

vampirbella 2016.05.20. 21:05:11

@skarlát betű: mit csinaltal? szerelmeskedtel?:-)
jaj, az anyukam nem ugy gondolja!nagyon is szereti a sexet, o csak a papaval nem akarja a sexet, mert mindig sietteti, hogy elvezzen mar el, de az anyukamnak nem sikerul gyorsan. sajnos.egyebkent nagyon jo fej a mama es sokkal vidamabb, ha a papa nincs itthon, szoval nincs pozitiv infirmacio hianyom a sex teren.
35 evesen kezdted el elvezni a sexet??? o,te jo eg!es addig nem hianyzott, nem volt rossz a kej erzete nelkul lelegezned? en mar most elvezem es mamorito, amikor a ferfi elveszi tolem, amire neki szuksege van. amig nem sexeltem, hanem csak fantazialtam rola, hogy majd milyen lesz, mindig ugy kepzeltem, hogy kicsit eroszaktevesre fog hasonlitani. engem az nagyon fel tud izgatni. es a fiuk sokszor a kedvemben jarnak, tudjak rolam, hogy azt szeretem.:-)igy van, en a sajat koromhoz illo anyagot kapom meg, a tevemusorok pedig hasonloan csapnivaloak itt is.de ezentul majd jobban figyelek.:-)

vampirbella 2016.05.20. 21:05:11

@Hutyutyuty: hat mert bella a nevem, csak a vampir a fantazia. bocsanatot kerek, most nem tudok valaszolni egeszen, rengeteg vendeg jot.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2016.05.20. 21:11:22

@vampirbella: Nem, ezúttal csak ebédeltem. :P

Akkor anyukád kivel szereti a szexet? Hú, milyeneket tudsz a szüleidről, nekem fogalmam sincs a sajátjaimról. Ilyesmiről soha nem beszéltünk.

Azért magamban élveztem azelőtt is, csak partnerrel nem, mert nagyon nem illettünk össze. A sztori hosszú és bonyolult, mindenesetre, amiről nem tudod, hogy milyen jó lehet, az nem hiányzik annyira. Aztán 1x mégiscsak rohadtul hiányozni kezdett, és attól kezdve nem volt megállás.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2016.05.20. 21:16:17

@Intimitás Gourmet: Akit nyalsz, annak édesmindegy, mert nincs ott a fejedben. Hidd el, hogy mindegy, ha jól nyalsz. :)

De egy férfi könnyebben merül el csak a szex fizikai/lelki élvezetében, mint egy nő. Úgyhogy hiába jössz a saját példáddal, feltételezésem (és saját bevallásuk) szerint a férfi partnereim is ugyanúgy elmerülnek, mint te.

vampirbella 2016.05.20. 21:32:58

@Shoyu: hat ez a no egyaltalan nem kepes hitelesnek lenni! a bluza is kicsi. te nagyon rosszul fogsz jarni, ha hiszel neki, nem a megoldast mondja, hanem amit hallani szeretnel.

vampirbella 2016.05.20. 21:44:54

@skarlát betű: remelem fancy helyen ebedeltel. :-)

most eppen senkivel, de volt mar szeretoje, nem is egy. altalaban tudok minden titkarol. inkabb en tudjam, mint a papa. ;-)
akkor te elmondhatod magadrol, hogy az emelkedon nincs megallas.:-) nagyon hosszu a story?

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2016.05.20. 21:46:33

@vampirbella: Inkább a barátnőjének tart, mint a lányának?

Nagyon hosszú, igen, és az egészet nem is mesélem el senkinek. :)

Hutyutyuty 2016.05.20. 21:59:56

@vampirbella: Akkor nem értem, most ezek szerint végülis van pozitívnak mondható példa a közvetlen környezetedben arra, hogy 40 fölött is van élet és szex, és nagyon jó, bizalmi viszonyban is vagy anyukáddal. Szóval mi van? Bevallom, kicsit nehezen tudok kiigazodni rajtad.

vampirbella 2016.05.20. 22:03:36

@skarlát betű: igen, de kicsi koromban szigoru is volt velem. igaza volt.

pedig kivancsi lettem volna.

jo ejszakat!

vampirbella 2016.05.20. 22:03:49

@Hutyutyuty: igazabol en csak magamnak akarok megfelelni es azt tartani, mert akkor a tobbi nem szamit.
a gondolataidbol ugy latom, hogy te is egy lazado tipus vagy, ami nagyon jo lehet, ha nincs benned indulat es ugy nincs meghajlas. :-)
nem lattam a filmet, de eleg veresnek tunik, van ra esely, hogy nem tudom majd megnezni.@Kulics: azon vagyok, csak ne legyen csotores. :-)

Hutyutyuty 2016.05.21. 08:32:42

@vampirbella: Merő talány vagy te nekem... Vagy nagyon ellentmondásos dolgokat írsz, vagy csak én rohadtul nem értek valamit.

Magadnak akarsz megfelelni, úgy hogy közben a világ legkommerszebb, csapból folyó, aberrált világképét fogadod el? Ezt hogyan? Mert amit eddig írtál, azzal pont, hogy nem magadnak, hanem kb. a TV-nek akarsz megfelelni.

Ha saját magadnak akarnál megfelelni, nagy ívben tennél rá, hogy hány évesek a bemondók, meddig kell szexelni, meg hogy néznek ki a pornószínészek.

Hutyutyuty 2016.05.21. 08:37:46

@vampirbella: Művészhorror, nem az a nagyon véres fajta, viszont meg tudja lepni az embert. A végén mindenesetre egy olyan ötletes kivégzős jelenet van, ami szerintem benne van a top 10-ben! :)

vampirbella 2016.05.21. 13:11:05

@Hutyutyuty: hogy beloled milyen utalatos, kovetelodzo venember lesz majd egyszer hutyutyuty! most mit nem ertesz? a mama nagyon szep, jo ha 30 evesnek nez ki, max csak akkor nez ki tobbnek, ha szomoru.szoval nekem eszembe sem jut a 40 evesekbe sorolni.mindenki talany meg ennyi idosen, mint en, nem tudni mibol lesz cserebogar. ilyet te is irtal. nem? es nem fogsz rabeszelni, hogy narancsborrel es koldokig logo csocsokkel is boldog leszek. a keresztanyam is azon sir minden egyes alkalommal amikor nala vagyok, hogy levalik a hus a csontrol a karjan, lotyog es majd nemsokara csadorban jarhat. szegeny. :-(hat akkor most hogyne akarnek megfelelni magamnak? jo, megnezem a filmet, biztos igazad van, hogy jo lehet, de ha nagyon veres, akkor csuklani fogsz.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2016.05.21. 18:10:03

@vampirbella: Van némi rálátásom arra, h korábban szép nők hogy megtagadják a nőiségüket, ha egyszer elérnek egy bizonyos kort. Nem szabad bedőlni a "csak a szépség" fontos blablának, mert ezzel csak magad alatt vágod a fát.
A férfiak - nem a kisfiúk, akiket te ismersz - egészen más dolgokat is szépnek láthatnak, mint amit a nők: női vonzerő vagy szexepil tekintetében legfeljebb a leszbikusok vagy a biszexuálisok mondhatnak valami értelmeset, a heteró nő vak rá. Max azt látja, h egy másik az ő mércéje szerint mennyire szép, jól öltözött, elegáns, stb, de hogy a férfiakra illetve fentebb említett nőkre milyen zsigeri hatást gyakorolhat, azt nem sejti.
Sok nő éppen azzal írja le magát a pasiknál, h a saját külseje miatt kesereg, ahelyett, h felvállalná és jól érezné magát abban a testben, ami van neki. Ha magadat megutálod, senki másnak se fogsz tetszeni.

2016.05.21. 18:35:03

@vampirbella: csak szólok, hogy a narancsbőrt azt a kozmetikai ipar találta ki. Nem gyógyitható, természetes és normális adottság.
Kérdezz meg 100 férfit hogy érdekli-e őket ez és állitom hogy nagy többségüket NEM.
Ezt a nők baromkodják be maguknak.

Nem az évek számítanak, hanem a fiatalosság, életöröm, kedvesség, ami megszépíti a nőt.
Narancsbőr...aaaaaaaaaaahhh orbitális baromság.

2016.05.21. 18:35:52

@skarlát betű: nagyon egyetértek ezzel.

Hutyutyuty 2016.05.21. 18:53:10

@vampirbella: Hogy követelődző vénember leszek? :) Meglehet, bár nem értem, mire alapozod. Csak szeretem megérteni a dolgokat. Lehet, hogy lassú vagy nehézkes néhol a felfogásom, de kérdezni nem szégyen, ha nem értek valamit. És én felvállalom, hogy nem értem. Nézd ezt el nekem kérlek, és egíts megérteni! Mert még mindig nem értem.

Itt a megfelelés. Azt állítod, magadnak akarsz megelelni. Magadat azonbam az idealizált világhoz képest definiálod. Ezek szerint végső soron - számomra legalábbis ebből ez következik - mégsem magadnak akarsz megfelelni, hanem egy ideának. Nem?

Dave31 2016.05.23. 10:46:56

A címben feltett kérdésre a válasz, hogy nem.
Én heti 2x nézek és nem érzem, hogy bármi hatása lenne az önbizalmamra. A párkapcsolatom is rendben van.

Egy másik poszthoz már linkeltem, de ide is passzol:
sorozatrandizo.blog.hu/2015/11/23/twerk_porno_ver
Egész pontosan ez a rész lehet érdekes belőle:

"Hogy biztosan ne mondjak csődöt, egy extrém ötlettel álltam elő. A TV-n benyomtam egy két órás pornót full HD-ben. Mondom a csajnak, hogy végigkeféljük a filmet."

Az illető lehet, hogy annyit nézett pornót, hogy anélkül már nem megy neki a dolog. :D

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2016.05.23. 11:35:48

@Dave31: 2 órás pornó? Na, én max 10 percig bírom, de leginkább csak 5-ig, mert utána már a legtöbb nagyon unalmas. (Mármint a pornónézés, nem a szex.)
Épp, h kedvcsinálónak jó, de nem egész végig.
Ha már elkezdünk egymással foglalkozni, előbb-utóbb zavaró tényező lesz, nem örömforrás.

Akinek ilyen félelmei vannak, h pornó nélkül nem tud teljesíteni, annak tényleg komolyan el kéne gondolkodnia rajta, h bajban van és ezen változtatni kellene.

Αphelion 2016.05.23. 13:16:54

@Hutyutyuty: "mégsem magadnak akarsz megfelelni, hanem egy ideának"

Nah számomra meg te vagy rejtély :P Ha magadnak akarsz megfelelni, akkor is van valami "idea" ami vezérel -- nevezetesen a saját ideálod, amit nyilván valahonnan szedtél, de saját szabad akaratodból elfogadsz követendőként. Én például fontosnak tartok egy X tulajdonságot (direkt nem nevezem meg), ezért ügyelek rá hogy megszerezzem/megőrizzem, nem azért mert "a médiából ez folyik" hanem mert úgy gondolom hogy hasznomra válik. Viszont létezik egy Y tulajdonság amit talán mások elvárnának tőlem, én viszont ezt az elvárást indokolatlannak találom, úgyhogy nem foglalkozok vele.

Ezt jelenti szerintem az hogy magadnak akarsz megfelelni és nem másoknak. És igen, ebbe simán belefér az hogy az ellenkező nem számára vonzó kívánsz lenni és az is akarsz maradni.

Dave31 2016.05.23. 13:53:38

@skarlát betű: Egyetértek, még nekem férfiként is unalmassá válna 15-20 perc után. De kinek a pap...

Hutyutyuty 2016.05.23. 14:49:26

@Αphelion: Hmm... Kicsit bizonytalan vagyok, de ha jól értem, valahol ugyanarról beszélünk. Nem olyan tisztán elválasztható a kettő. Valahol ezt olvastam a női magazinok felépítéséről:

50% - Tanuld meg elfogadni magad olyannak, amilyen vagy!
50% - Hogyan adj le 1 hét alatt 15 kilót?

Szóval nyilván nem fekete-fehér a dolog. Persze, másoknak is és magunknak is akarunk tetszeni, meg akarunk felelni valamennyire. A lényeg, hogy milyen arányban, és milyen elvek mentén.

Szerintem VB egy olyan világképnek akar megfelelni, ami valójában nem igazán van a hasznára, hiszen erősíti (ha nem generálja) a félelmét a természetes és elkerülhetetlen öregedéstől meg az 40 feletti életkorral járó dologtól. Nem azt mondom, hogy ezek jó dolgok, de mivel nem igazán tudunk vele mit kezdeni, szerintem jobb megoldás ezeket valamilyen szinten magunk és mások számára is elfogadni. És ha mások is így tesznek a környezetünkben, egyből nem kell, hogy 30-40 évesen már a sírunkat kezdjük ásni attól való félelmünkben és bánatunkban, hogy csúnyák vagyunk.

Ő viszont ragaszkodik szépség általi maximumot meghatározó ideához, ahol a külső elvárásoknak való megfelelés van erősen túlsúlyban, és aszerint korlátozza (jelenleg) gondolatban a saját életének a lehetőségeit egy ponton túl. És ezektől a korlátoktól fél. Szerintem ez pont az az Y elvárás, ami leginkább számára nem előnyös.

Αphelion 2016.05.23. 17:20:54

@Hutyutyuty: "50% - Tanuld meg elfogadni magad olyannak, amilyen vagy!
50% - Hogyan adj le 1 hét alatt 15 kilót?"

Hehe, akinek nem megy az utóbbi az próbálkozhat az előbbivel...és fordítva :)) De ez igazából mind a kettő ugyanazt sugallja, hogy a karcsú a jó...és amúgy ebben részben egyet is tudok veled érteni, hogy a nádszálat nincs értelme olyan mértékben idealizálni ahogy azt egyesek teszik, már csak azért sem mert a pasik többsége *nem* arra izgul leginkább. Lásd modellügynökségek elvárásai vs tipikus playmate/pornószínésznő...

Viszont azt se tartanám jónak hogy mindenki fogadja el az alakját olyannak amilyenné "magától" válik azt' csókolom. Van akinek jól áll a duciság de nem mindenkinek, nagyon attól függ hogy melyik testrész kapja belőle a legtöbbet. (Amúgy ilyen szempontból én a pasikkal lennék szigorúbb, egy férfinak gyakorlatilag sosem áll jól...)

"Szerintem VB egy olyan világképnek akar megfelelni, ami valójában nem igazán van a hasznára, hiszen erősíti (ha nem generálja) a félelmét a természetes és elkerülhetetlen öregedéstől meg az 40 feletti életkorral járó dologtól. Nem azt mondom, hogy ezek jó dolgok, de mivel nem igazán tudunk vele mit kezdeni, szerintem jobb megoldás ezeket valamilyen szinten magunk és mások számára is elfogadni."

Hát azért nekem van olyan 36 éves ismerősöm aki simán fiatalabbnak néz ki pár 16 éves ismerősömnél...szóval jó hogy természetes és bizonyos szinten elkerülhetetlen, de azért nem egy fix és megváltozhatatlan menetrendet követ, lehet lassítani/maszkírozni vagy éppenséggel siettetni. A 16 éves csajnak dohányboltban lehet jól jön hogy idősebbnek néz ki, de amúgy abban nincs semmi meglepő, hogy a legtöbb ember inkább fiatalabbnak szeretne kinézni. Van ugye az a bölcs mondás, hogy elfogadni amin nem tudunk változtatni és változtatni amin tudunk, hát itt is valahol ennek mentén fekszik a helyes hozzáállás szerintem ;)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2016.05.23. 17:47:37

@Αphelion: Az, h fogadd el magad, nem azt sugallja, h a karcsú a jó. Nem is igaz, h az a jó, jó lehet bizonyos egészséges határokon belül bármi.
Nyilván se az anorexia, se az ellenpolus nem kedvező, de a probléma az, h még a normális határokon bőven belül lévő emberek is azt hiszik, h nincsenek rendben.
Amúgy inkább egy mackós, mint egy cigár pasi, ha már választani kell. Teljesen cingárral nem tudnék mit kezdeni, de a formásan karcsú az már rendben van. :)
Szerencsére nem az számít, amit én szeretek, ez csak egy vélemény a sok közül, csak azért írtam, mert szted a túlsúly a férfiaknak rosszul áll. Hát, nem mindig. Ha egyébként nem puhány, nem folyik szét, akkor sztem nincs gond.

Hutyutyuty 2016.05.23. 18:56:54

@Αphelion: Közeledik az álláspontunk, úgy érzem. :)
Én is igyekszem minél tovább fiatalnak maradni, mint szerintem mindenki. Erre vannak is praktikák, életviteli, táplálkozási megoldások, a smink már megosztóbb, a plasztika még inkább. (Láttatok mostanában fényképet Priscilla Presleyről? Áááááááá!)

De megállítani egyelőre nem tudja az ember, és ilyen mértékben belenyúlni a természetbe, nem tudom jó-e egyáltalán, még ha esetleg lehetséges is. Ezért érdemes nem pánikba esni tőle, és nem magunk alatt vágni a fát azzal, hogy szükségtelen határokat szabunk még ezen belül is saját magunk számára külső társadalmi nyomás hatására.

Vámpírbella valahol elrettentő példaként írta:

"ahogy az idosebb csaladtagjaimat latom, szornyu dolgokat kovetnek el sex teren. oreg nagybacsik istenitenek olyan csunya noket, akik a tehen kategoriaba tartoznak, elkepzelni sem tudom, hogy birjak megdugni oket. rettenetesen csunyak!hogy abban mi az elvezet, hat fogalmam sincs."

Szerintem ebből épp, hogy erőt lehet meríteni, mert ez bizonyítja, hogy nem a szépség - különösen nem az aktuális médiadivat szerinti szépség - az egyedüli meghatározója a kívánatosságnak. Pont ezért sokkal több embernek van lehetősége örömteli, akár szexben gazdag évekre akkor is, amikor már nem 20 éves külsővel rendelkezik. És nem sajnálni vagy elítélni azt, aki örömét leli egy mások által csúnyának vélt emberben, hiszen talán ettől ő sokkal jobban élvezi az életét 50 évesen, mint aki 20 évesen meg éppen ezen parázik.

vampirbella 2016.05.24. 05:50:31

@skarlát betű: hat nem tudom, de az a fajta elfogadas, ami mostanaban divik, arra gondolok, amikor a kover lanyokat azzal nyugtatjak, hoyg jo az ugy, ahogy vannak, szoval az nem biztos hogy jo, mert mi van akkor, ha betegseg van mogotte?
en nem mondtam, hogy nem ismerek ferfiakat, hogy csak a fiukat. ferfiakat is ismerek, csak mondjuk inkabb ugy, hogy nem volt teljes sexeles. :-)@Kulics: nem baj, az akkor is csunya es kesz. @Αphelion: na vegre valaki, aki egy kicsit mellettem van. koszonom szepen.

vampirbella 2016.05.24. 05:50:58

@Hutyutyuty: persze, hogy az leszel. hat hogy lehet igy nekiesni valakinek? nem szep dolog! :-) a masik, amit nem szabad elfelejteni, nekem meg konnyu az idealizalt vilagkepnek megfelelnem. es felreertes ne essek, nem arrol van szo, hogy eheztetem magam, cukraszdaban nem is lehet ehezni :-), hanem a jelenlegi allapotot akarom konzervalni. na most igy akkor mar erted hutyutyuty?

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2016.05.24. 05:59:19

@vampirbella: Vannak gömbölyű lányok, akik úgy jók, ahogy vannak. Gyönyörűek is vannak köztük. Vannak, akik persze jobban teszik, ha változtatnak. De ahogy te gondolkodsz, azzal magadnak is ártasz, még ha most haszonélvezője is vagy ennek a talmi csillogásnak. Mindegy, vagy rajössz magad, vagy nem.

Hutyutyuty 2016.05.24. 09:24:38

@vampirbella: Neked estem volna? Szó sincs rróla. Csak kíváncsivá tettél, és ilyenkor kérdezek. Esetleg belekötök dolgokba, és elmondom a véleményemet. Pont ezért vagyunk itt! :)

Nem is feltételeztem, hogy éhezteted magad. És azzal a világon semmi gond, hogy amennyire tudod, a legszebb éveidet próbálod konzerválni. Nagyon sokan ezt tesszük (sok szempontból én is), én is próbálunk olyan sokáig fiatalok maradni, amíg csak tudunk. Szerintem ezzel önmagában semmi baj nincs. Azzal sincs, hogy az ember igyekszik egészségesen, és az adottságaihoz képest szépnek megtartania magát. De a külsőség nagyon nem minden.

És az is változó, hogy mi a szép. Én például nem értem ezt a mesztelencsiga mániát, hogy még a férfiak is borotválják magukat mindenhol, még a mellkasukat is. Sose volt például bajom a fanszőrzettel sem. Persze lehet vele játszani, formára borotválni vagy lenyírni, én mindenhogy szeretem. És nem tudom, minek kéne történnie, hogy leborotváljam a mellkasomat. Pedig olyan vélemény is bőven akad mostanában, hogy aki férfi létére szőrösen hagyja a mellkasát, az igénytelen. Meg pl. vannak országok, ahol a kövéreket szeretik. Vagy a kopasz nőket. És egy csomó más jellegű szépségideál is van.

Tehát lényegében nem azzal van a baj, hogy próblod konzerválni a szépségedet, mert neked ennek könnyű megfelelni. Örülj neki, hogy ilyen helyzetben vagy, nem csúnyának születtél, nem vagy hízásra nagyon hajlamos stb. Különösen nőként itt szépen és karcsún könnyebb dolgod lesz. Élj a lehetőségeiddel, de ne a lehetetlent kergesd! Törekedj egy egészséges szintre. Tudom, nem hánytatod magad, vagy ilyesmi, nem is erre gondolok. De ennyire félni az elkerülhetetlentől, az sem egészséges dolog. Ha kicsit jobban körülnézel - nem csak a médiában, vagy a közvetlen környezetedben - megláthatod, hogy mennyi más nézőpont van, és mennyi lehetőség 30-40-50 év fölött még bőven. Amit a média meg a pornófilmek vetítenek, és amikez most kézzel-lábbal ragaszkodsz, mert most még ez neked könnyű, az egy nagyon szűk látókörű nézőpont, és nagyon szélsősées is. Ha nem próbálod meg máshonnan IS nézni a dolgokat, tényleg a saját vermedet ásod meg a félelmeidből. Persze ez is csak egy vélemény, és remélem nem lesz igazam, és sokáig jól fogod majd érezni magad a bőrödben.

Két aljas megjegyzést azért még hozzáfűznék: Neked itt most könnyű megfelelni ennek, mert szép és fiatal vagy. De ebben nagy mázlid is van. Viszont nem mindenki ilyen szerencsés. Abban pedig neked is van felelősséged, hogy erősíted-e azt a világnézetet, ahol a szépség és fiatalság ekkora előnyt jelent, és egyben félelmet kelt a folytatástól, ami nekd se jó, hiszen godolom nem a kedvenc hobbid, hogy félsz ettől.

A másik, hogy persze jól esik az, ha az ember nincs egyedül, és van aki mellé áll. De nem mindig az tesz veled jót, aki egyetért. Néha az segít az embernek a legtöbbet, ha megmondják neki, hogy lóf@sz a seggébe.

Persze lehet, hogy most pont nem így van, és csak hülyeségeket beszélek, de lehet, hogy nem, és egy kis gondolkodást talán megér a dolog.:)

Αphelion 2016.05.24. 10:57:54

@skarlát betű: "Az, h fogadd el magad, nem azt sugallja, h a karcsú a jó."

Önmagában nem, de arról hogy *tanuld meg* elfogadni magad, így a fogyás mellett említve, nekem egyből egy olyan lány jutott eszembe, akinek nehéz elfogadnia a kilóit...

"Nem is igaz, h az a jó, jó lehet bizonyos egészséges határokon belül bármi."

Ezzel egyetértek.

"szted a túlsúly a férfiaknak rosszul áll. Hát, nem mindig. Ha egyébként nem puhány, nem folyik szét, akkor sztem nincs gond."

Gondolom itt arról lehet szó, hogy téged szexuálisan is érdekelnek a férfiak, én meg csak esztétikai szempontból értékelem őket, ezért nézem őket szigorúbb szemmel. Én meg pont a csajokkal vagyok úgy, hogy ha amúgy jó csaj, akkor nem zavar ha kicsit nagyobb darab :)

@Hutyutyuty: "És nem sajnálni vagy elítélni azt, aki örömét leli egy mások által csúnyának vélt emberben, hiszen talán ettől ő sokkal jobban élvezi az életét 50 évesen, mint aki 20 évesen meg éppen ezen parázik."

Parázni nincs értelme, ebben egyetértünk :) De azért én is úgy vagyok vele hogy, fogalmazzunk úgy, nem számolom a napokat hogy jaj mikor lehetek már én is annyi idős mint az a bácsi ott a buszmegállóban...Valahogy nem az a benyomásom hogy különösebben kellemes lenne öregnek lenni. Még Hugh Hefnert se irigylem, pedig neki azért nincs rossz dolga XD

Elítélni meg szerintem Bella sem ítélte el az idősebb párokat, csak hát kívülállóként nézve azért furcsa, hogy olyan emberek izgulnak egymásra, akikre te abszolút nem...

Burgermeister 2016.05.25. 19:54:44

@Intimitás Gourmet: És? Előkerül és ha kisebb akkor sincs gond. Voltam olyan szituban, hogy a 3ik farka nagyobb volt, nem zavart, attól még jol megdugtam a nőcskét. :) Addig meg szopta a méretes brét.

norah7 2016.05.28. 15:00:43

Sziasztok ! Tanácsot, segítséget szeretnék kérni, elnézést hogy ehhez a témához írok, de ez volt az utolsó. 40 felett járva egy több mint 20 éves házasságban egyszer csak azt vettem észre, hogy egy korosztályba tartozó munkatársammal, akivel egyébként hosszú, több mint 10 éve ismerjük egymást, csúnyán beleestünk egymásba. Ő is kb 15 éves párkapcsolatban él. Iszonyat erős kémia, és vágy ott estünk egymásnak, ahol tudtunk, szex azonban még nem volt. Egyikünk sem lépett még félre a kapcsolatából. Két hónapja kerülgetjük egymást, megbeszéltük, hogy nem kapkodunk el semmit, majd megadjuk a módját, autóban nem akartuk megtenni. A két hónap alatt azért feltérképeztük nagyjából egymást, majd kitűztük az időpontot, helyszínt. Szval az történt, hogy az első szex teljes kudarc, én is idegesen mentem oda, nála pedig nem működött az, amiről pedig nem volt kétségem előzetesen, hogy működni fog. Én persze egyből mondtam, hogy semmi elvárásom nem volt, így is jó, hogy együtt vagyunk stb. és azt is, hogy örülök, hogy ennyire kíván, és ennyire akarta. Sikerült is megnyugtatni, de sajna ő egy nap múlva bizonyítani akart, úgy, hogy se helyszín, se idő nem állt rendelkezésre. Kapkodva, 10 percben találkoztunk, hát itt sem ment a dolog. Persze itt is megnyugtattam, hogy nyilván teljesíténykényszert érzett, ne készüljön rá ennyire, sőt ne is döntsük el előre, hogy mikor fog megtörténni. Persze én is őrlődöm azért, tudom, hogy kíván, sőt azt is tudju, hogy kölcsönös érzelmek is vannak. Nem tudom mit tehetnék. Engedjem el a dolgot? Soha nem volt ilyen problémája a kapcsolatában és az előzetes "feltérképezések" alapján is rendbenvolt minden nála. De nagyon csúnyán túlizgultuk, most pedig már rá van kattanva arra hogy biztos impotens és ezzel ostorozza magát, agyalog. Én nem akarom ennyiben hagyni a dolgot, mert közös az értékrend, befejezzük egymás gondolatait, kb. egy szinten is állunk és nagyon erős a kémia. Most megrogytam. Tudnátok segíteni véleménnyel?

DocBulywood 2016.05.28. 15:01:39

@zZz:

... és visszafelé ejakulálsz.

:-D

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2016.05.28. 15:10:54

@norah7: Szia, az első alkalom sok pasinak különösen stresszes, ha meg nem jön össze, akkor még plusz rástresszelnek. Nem tudjuk, pontosan mi nem működött - na jó, h nem volt behatolás, azt értem, de addig mi történt? Te hogy viselkedtél, ő mit szeretett volna, stb - ez mind fontos lenne - de nem biztos, h a nyilvánosság elé való.
Egy jó tippet tudok csak ilyen esetekre: megegyezni abban, h egy ideig nincs behatolásos szex, csak minden más, simogatás, csók, orális szex, amennyi belefér. Nem biztos, hogy azonnal meghozza a várt hatást, de ha van türelmetek, és a pasi nem csinál ebből hatalmas ügyet, vagyis nem beszéli be magának, h veled sose fog menni, akkor megnyugodhat és egyszer csak menni fog. Persze a hatalmas feszkó, ami eleve bennetek van, mert ez az első félrelépés, nem tesz jót a folyamatnak...
Az tuti, h egy autóban vagy raktárban gyors numerát kezdeményezni ilyenkor egyáltalán nem szerencsés. Nyugis, beszélgetős együttlét hozhatja meg az eredményt.

norah7 2016.05.28. 15:20:55

@skarlát betű: szia, tudok neked valahogy privit írni? Egy-két dolgot meg leírnék. Hogy tudok privit írni?

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2016.05.28. 15:22:22

@norah7: Ha rákattintasz a nevemre, és belépsz a profilomra, az indaneten keresztül tudsz üzenni.

norah7 2016.07.01. 15:01:22

@skarlát betű: Köszönöm, megírtam nagyjából a sztorit. Gondolom az e-mailra jön a válasz.
Minden tanácsnak örülök! Nem akarom elveszíteni.

vampirbella 2016.07.01. 15:01:22

most meg mi a baj? tan szemtelennek lettem itelve?

hegyi1944 2017.09.08. 17:45:59

Szerintem a PORNÓ nézése nem bűn sőt vannak ismerőseim kik
a pornó nézése közben elégítik ki egymást! Az élet tapasztalatai alapján nagyon sok olyan dolgokról nem beszélünk mint például "MIÉRT NINCS NYILVÁNOS HÁZ" pedig
elkelne mert akkor nagyon sokan nem válnának el! 1945 -előtt voltak piros lámpás házak s nem volt annyi válás!
Nem beszélve arról hogy orvosi és egészségügyi vizsgálaton
mennének át a lányok ! Nem szólva arról hogy normálisan
adózhatnának az államnak! Azt hiszem hogy ez mind a két félnek a hasznára válna!!