Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Szexről szabadon

Mi a szex? És mi nem az? Mire jó és mire nem? Élvezzük vagy csak eltűrjük? Tiltjuk vagy támogatjuk? Tudunk szabadon beszélni róla? Néhány szó a kommentelésről: előzetes moderációt alkalmazok, mert a trollkodás tönkreteszi a párbeszédet és rosszat tesz az idegeimnek, nem pedig a szabad világ vívmánya. Aki civilizáltan szól hozzá, az idővel fehér listára kerül, attól fogva nem kell várnia a moderálásra. Mi az, amit biztosan nem engedek be? A gyűlölet mindenféle megnyilvánulási formáját tartalmazó kommenteket, úgy mint homofób, idegengyűlölő, bármely kisebbség ellen uszító, valamint a durva sértegetést tartalmazó hozzászólásokat. Lehet, hogy szerinted nem durva, amit írsz, én meg annak tartom, de mindenkinek úgysem tudok megfelelni, és nem is akarok.

Adomány

Fácsé

Ennyien olvastok most

Friss topikok

  • Kiskasza Zoltan: @skarlát betű: jolmondod (2018.01.01. 20:00) Érintés nélkül: netes szex
  • El Amante: @Az Intéző!: Őszinte tud lenni veled a feleséged? mit hiányol a szexből? Mi a nem elég? Mit deríte... (2017.11.23. 08:41) Hogy tanulunk szeretkezni?
  • hegyi1944: Szerintem a PORNÓ nézése nem bűn sőt vannak ismerőseim kik a pornó nézése közben elégítik ki egymá... (2017.09.08. 17:45) Rombolja-e a pornó a magabiztosságot?
  • kegmájer: @skarlát betű: "... ne tudnám értékelni a szex sok egyéb részletét, ami itt egyesek kétségbe von... (2017.03.03. 18:03) Ki hányszor képes elélvezni?
  • HansJoachim: Nem tartom lehetetlennek. De, hogy minkét félnek teljesen kielégítő legyen, ahhoz eléggé felspanno... (2017.02.22. 14:06) Legalább 237 okból szexelünk

Címkék

237 ok a szexre (1) 55+ (1) Agatha Christie (1) Alfred Kinsey (1) alibi (1) alkalmi kapcsolat (1) Allan Pease (1) alternatív kapcsolati formák (1) antropológia (1) anyagi függetlenség (1) anyaság (1) áthangolódás (1) átirányítás (3) A szerelem eltitkolt története (1) barátnő (1) barátság (1) Barbara Pease (1) belenyugvás (1) beleszeretés (1) beszélgetés (2) bevezetés (1) bigámia (1) bikini (1) biszexuális nő (1) biszexualitás (3) bizalmas (1) bizalom (1) bizalomhiány (1) biztonság (1) blog (1) borítás (1) bosszú (1) búcsú (1) búcsúszex (1) burkini (1) catcalling (1) cici (1) Cindy Meston (1) cinkos (1) cliteracy (1) coaching (1) coitus interruptus (1) csábítás (2) család (1) családalapítás (1) családi dráma (1) családi nyaralás (1) csikló (1) csoportos szex (1) csupaszság (1) cuckolding (1) cunnilingus (1) cyberszex (1) David Buss (1) Deborah Sundahl (1) diploma (1) duogámia (1) Durex (1) édeshármas (2) egyéni csúcs (1) egy év (1) elcsábulás (1) elégedettség (1) elélvezés (1) elhajlási engedély (1) elhidegülés (1) elköltözés (1) elkötelezettség (2) elköteleződés (2) első hűtlen szex (1) első szex (2) elszeretés (2) eltartás (1) elvárások (1) emberi agy (1) engedélyköteles hűtlenség (1) érett szex (1) erkölcs (2) erőltetés (1) erotikus fantázia (1) érzelem (1) érzelemmentes szex (1) érzelmi poligáma (1) esküvő (1) esztétika (1) ex-szex (1) excel tábla (1) exek (1) fantáziálás (2) fejlődés (1) felelősség (1) felfedezés (1) felhívás (1) felmérés (3) félrelépési engedély (1) felszabadultság (1) felszarvazás (1) féltékenység (1) feminizmus (1) fétis (1) fiatalság (1) figyelemelterelés (1) film (1) fogamzásgátlás (2) fogdosás (1) forgatókönyv (1) fotózás (1) francia (1) franciák (1) Franciaország (1) francia törvény (1) Freud (1) friss kapcsolat (1) frusztráció (1) fürdőruha (1) g-pont (1) geci (1) genetika (1) gumi (1) gyerekkor (1) gyerekszülés (1) gyönyörszerzés (1) gyors numera (1) hármas (1) házasság (2) házasságon kívüli szerelem (1) házasságtörés (1) házinyúl (2) Helen Fisher (2) heteró férfiak (1) higiénia (1) homoerotikus szexjelenet (1) homoerotikus tapasztalatok (1) hotwife (1) hubby (1) hűség (1) hűtlenség (14) hűtlenségbe kergetés (1) hűtlenséges társkereső (1) hűtlen gén (1) hűtlen gondolatok (1) ideálok (1) ideológia (1) időskori szex (1) időtartam (1) időutazás (1) igazság (1) igazság kiderítése (1) illatok (1) illedelmes szex (1) Indonézia (1) információgyűjtés (1) intelligencia (1) interjú (1) irodai szex (1) iszlám (1) izgalom (1) izgatás (1) játékok (1) Jáva (1) kapcsolati anarchia (1) karácsony (1) Karezza (1) kényszer (1) képalkotás (1) képzelet (1) kérés (1) kétségek (2) kettős hűtlenség (1) kevés szex (1) kifogások (1) kisebbségi érzés (1) kisgyerekes szülő (1) kliensek büntetése (1) klitorisz (1) kommunikáció (2) koncentrációs nehézségek (1) konkubinátus (1) könyv (1) korai magömlés (1) korai szex (1) korlátozás (1) Kőszeg Ferenc (1) közös nyelv (1) kudarc (1) különbségek (1) különleges szexuális élmény (1) külső kapcsolat (1) lassúzás (1) látvány (2) lebukás (1) leszbikus (1) levél (1) libidó (3) lista (1) maszti (3) maszturbálás (4) megalázás (1) megbánás (2) megbízhatatlanság (1) megbízhatóság (1) megcsalás (1) megelőzés (1) megfigyelés (1) megjátszás (1) megszakításos módszer (1) mell (1) mellfejés (1) mell izgatása (1) méltóság (1) ménage à trois (1) menstruáció (1) menstruációs szex (1) menyasszony (1) mérgező mondatok (1) meztelenség (1) mocskos szex (1) molesztálás (1) monogámia (4) monogámulás (1) munkahelyi flört (1) munkahelyi viszony (1) muszájszex (1) műszaki hiba (1) nagy libidó (1) naivitás (1) nem-gámia (1) nem-monogámia (1) Németország (1) nemi betegségek (1) nemi erőszak (1) netes szex (1) Nigéria (1) női ejakuláció (1) női libidó (2) női mell (2) női orgazmus (1) nők (1) nyalás (1) nyaralás (1) nyaralás szeretővel (1) nyelvi prüdéria (1) nyilvános gyónás (1) nyilvános szoptatás (1) nyitott házasság (2) nyitott kapcsolat (1) okostelefon (1) Onán (1) önbizalom (1) önbizalomhiány (1) ondó (1) önfényképezés (1) önismeret (1) önkielégítés (1) önmegtartóztatás (3) önrendelkezés (1) orális szex (3) orgazmus (6) orgazmusképesség (1) orgazmustilalom (1) örömszex (1) országlista (1) országrangsor (1) őszinteség (3) Outlander (1) óvszer (1) parancs (1) pixel (1) poliamória (2) poliamoria (1) poliandria (1) poligámia (4) poligünandria (1) poligünia (1) politika (1) pornó (3) pornónézési szokások (1) pozitív üzenetek (1) problémamegoldás (1) promiszkuitás (1) prostitúció (3) prüdéria (1) punci (1) quickie (1) rajtakapás (2) randizás (2) rejtények (1) Ridikül (1) rivalizálás (1) silány szex (1) sorozat (4) spanyol (1) sperma (1) squirting (1) statisztika (1) status quo (2) Stockham (1) strand (1) szabadság (3) szakítás (2) szatírok tánca (1) szavazás (1) szégyen (1) szégyenérzet (2) szemérem (1) szépség (1) szerelem (3) szerelmi háromszög (2) szerelmi házasság (1) szeretkezés (2) szerető (2) szeretők (1) szeretőkeresés (1) szeretőzés (1) szeretőzés abbahagyása (1) szeriális monogámia (1) szex (2) szexbeszéd (2) szexchat (1) szexedukáció (1) szexfantáziák (1) szexfelesleg (1) szexfülke (1) szexhegy (1) szexhiány (1) szexi fehérnemű (1) szexi képek (1) szexjátékok (1) szexképek (1) szexkutatás (1) szexmánia (1) szexmasszázs (1) szexmegvonás (2) szexmentes kapcsolat (1) szexting (1) szexuális élet a családban (1) szexuális élet megreformálása (1) szexuális felvilágosítás (1) szexuális hűtlenség (1) szexuális kizárólagosság (1) szexuális önrendelkezés (1) szexuális zaklatás (1) szex alkalmazottal (1) szex egy napon több partnerrel (1) szex fiatalkorúval (1) szex gyakorisága (1) szex mennyisége (1) szex nélkül (1) szex nyilvános helyen (1) szex otthon (1) színlelés (1) szokatlan módszerek (1) szolgálati közlemény (1) szopás (1) szoptatás (2) szőrös (1) szőrtelen (1) szőrtelenítés (1) születésnap (1) szülő-gyerek kapcsolat (1) szvinger életmód (1) tabu (1) tagadás (1) tanácsadás (2) tanácskérés (1) tanulás (1) tanulmány (1) tapasztalatok (1) tapizás (1) testkép (2) testvérek közti rivalizálás (1) the slap (1) threesome (1) tiltás (2) többes házasság (1) többszörös orgazmus (1) több szerető (1) topless (1) unalomszex (1) undor (1) ünnepek (1) ürügyek (1) utazás (1) vagina (1) vágy hiánya (1) válás (2) vallás (2) vallomás (1) vendégposzt (2) vér (1) vetkőzés (1) videó (1) Virginia Johnson (1) virtuális szex (1) visszaesés (1) visszafogadás (1) visszahódítás (1) visszajelzés (1) visszatérés (1) visszautasítás (2) viszony (1) viszony legalizálása (1) William Masters (1) zaklatás (3) zene (1) Címkefelhő

Naptár

május 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Innen érkeztek a blogra

Ha nem akarunk egyéb fogamzásgátló módszert használni, vagy éppen nincs kéznél semmi, mert nem úgy készültünk, a megszakításos szex általában működik - ami meglepő, hogy statisztikák szerint az interruptus a terhesség megelőzése szempontjából körülbelül olyan biztonságos, mint az óvszer: 17/18%-os esély van mindkét esetben a teherbeesésre. [Mivel többen megdöbbentek ezeken a számokon, utólag hozzáfűzöm: a nem tökéletes alkalmazás esetén ilyenek az arányok, tökéletes alkalmazáskor 3-4%.]

coitus_interr.jpg

Vagyis: az óvszer esetében elsősorban annak köszönhető a rossz statisztika, hogy nem kezdettől fogva használják, vagyis csak befejezéshez húzzák fel, így aztán nem csoda, hogy mindkét esetben az ejakuláció előtti történések  meghatározóak. Az interruptus esetében egyébként a Planned Parenthood nagyobb százalékos arányt állít: 100 nőből, aki ezt a módszert használja, 27 esik teherbe. 

Pedig a bibliai Onánnak 100%-osan bejött a dolog, igaz, hogy az Úrnak nagyon nem tetszett, és ki is végezte emiatt, de gyerek nem született abból a házasságból... Amint ebből a történetből is látszik, már az ókorban pontosan tudták, mitől döglik a légy, és az interruptus bevett gyakorlat lehetett, ha bizonyos papok nagyban ágáltak is ellene. Érdekes, hogy manapság sokan éppen azért alkalmazzák, mert vallási okokra hivatkozva nem akarnak egyéb fogamzásgátlási módszert bevetni. (Lásd még hőmérőzés, mint lelkiismeret-megnyugtató metódus.)

Pedig 90% fölötti megbízhatóságú módszer annyi van, mint a nyű. Igaz, nem éppen olcsó egyik sem. Sokan irtóznak a hormontartalmú készítményektől (tabletta, injekció, tapasz), illetve nem bírják a méhen belüli eszközöket (pl spirál), vagy latex allergiájuk van, így az óvszert is hanyagolják. Mondjuk ez az egy módszer védene meg a betegségektől, és létezik latexmentes óvszer is, de sokan gondolják úgy, hogy a frász fog ezreket költeni fogamzásgátlásra, mikor itt ez a tök egyszerű, több ezer éves gyakorlat, ami ugyan nem 100%-osan megbízható, de láttunk már spirál mellett teherbe eső nőt is... Meg szakadt óvszert, meg elfelejtett tablettát.

Az interruptus persze teljesen bizalmi kérdés: a férfi erősködik, hogy idejében ki fogja húzni, na de mi erre a garancia? Ha ismerjük a pasit, és már pontosan tudjuk, mennyire tudja magát szabályozni, jobban bízhatunk a módszerben, de új vagy nagyon fiatal, esetleg korai magömlésben szenvedő partnernél ne kockáztassunk. Mert, ha az időben kihúzás mégsem sikerül, izgulhatunk a következő menzesz időpontjáig. (Vagy bevesszük az esemény utáni tablettát.) Mint szinte bármilyen más védekezési módnál, ennél is a nőre hárul az összes feladat, amiért a pasinak nem volt megfelelő önuralma. Nem túl jó üzlet.

Ha már itt tartunk, van olyan férfi, akinek az interruptus elveszi a kedvét az egésztől, de ez viszonylag ritka. Sokan szeretnek a nő testén kívülre is ejakulálni, csak ne feledjük, hogy nem kell ahhoz elélvezni, hogy életképes spermium jusson a hüvelybe és egészen a petesejtig: az előváladéktól is teherbe lehet esni. Nyilván nehezebb, mint amikor a teljes adagot megkapja az ember, meg az se mindegy, hogy magunkról milyen tapasztalatunk van: elég, ha egy férfi leveszi a kalapját az előszobában, és máris terhesek vagyunk, vagy 10 éve védekezés nélkül szexelünk, és gyerek sehol? 

Azért meglepetések mindig érhetnek, főleg, ha új partnerrel jövünk össze: lehet, hogy aki addig meddőnek hitte magát, ezért nem védekezett, hirtelen azonnal teherbe esik, mert csak inkompatibilis volt az előző emberrel... 

Ti alkalmazzátok az interruptust? Magában vagy esetleg más módszerrel kombinálva? (Mondjuk a 97%-os megbízhatóságú hormonális vagy mechanikus fogamzásgátlás mellé, csak, hogy egészen biztosan elkerüljétek a terhességet?) Volt-e már olyan, hogy interruptus ellenére estetek teherbe / ejtettetek teherbe valakit? Vagy eddig 100%-os módszernek bizonyult, és a jövőben is csak ezt akarjátok alkalmazni? 

Alább szavazni is lehet:

Címkék: fogamzásgátlás Onán megszakításos módszer coitus interruptus

174 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szexrolszabadon.blog.hu/api/trackback/id/tr1008858200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alick 2016.07.03. 09:26:17

@VivienChristin: Persze, igazad van, a klimax nem áldás... azért is tettem ki a végére a szmájlit.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2016.07.03. 09:28:26

@Barnalány: És gumi nélkül csináljátok? Amúgy nagyon ritka esetben ebből is lehet terhesség (nemrég volt ilyen hír), de inkább a fertőzésveszély miatt nem túl jó ötlet ezt gumi nélkül.
Annak meg, aki nem szereti az anált, nem pálya, nyilvánvalóan.

2016.07.03. 09:40:52

@skarlát betű: jajj ne legendáskodjunk. A végbélben nem lem lehet terhes senki. Ha meg igen, akkor az ufó és neki kozsó csinált gyereket ily módon. De az más kategória :-)

Remeteee 2016.07.03. 09:42:04

@VivienChristin: Normál esetben spirál nélkül is rendszeres a nőgyógyászati kontroll. Spirállal sem kell többször menni (évente). A tampon és a spirál nem találkozik össze, ennyi erővel dugni se lehetne, a farok mélyebbre hatol mint a tampon.
Mondjuk ettől független ritkán használok tampont, de nem a spirál miatt.

2016.07.03. 09:46:49

@Remeteee: valoban nem erheti el egyik a masikat, de a dokim latott mar olyat nyilvan ezert mondja h a tampon tul felnyomodott es beleakadt a spiralba es kihuzta (egy farok nyilvan mas texturaval rendelkezik, imigyen nem tud beleakadni se, na meg odaig felerni se, normal esetben:)

2016.07.03. 09:49:21

@KUNTYI: sztem ot kerdezd meg, mi baja (ha hormonos, az valoban okozhat libidocsokkenest, de sztem itt mas lesz)

Remeteee 2016.07.03. 09:51:36

@VivienChristin: F-em átlagon felüli méretű, nem érzett semmit a spirálból.

2016.07.03. 09:52:52

@VivienChristin: azért az durva lenne hogy ha feltolnád a tampont a méhszájon át a méhbe... nincs is olyan hosszú ujjad... :-)

2016.07.03. 09:54:59

@Remeteee: nekem meg meselte egy ferfi h konkretan beleakadta a farka epp a legrosszabb pillanatban es terhes is lett a no mert nyilvan rosszul volt felrakva a spiral ... roviden: minden van es mindennek az ellenkezoje is. Ahol egy petesejt talalkozik egy himivarsejttel ott gyerek lesz/lehet. Ennyi.

2016.07.03. 09:55:53

@Kulics: nemtom masoknak ez h sikerult telleg de majd rakerdezek a dokinal ;)

2016.07.03. 10:00:20

@VivienChristin: egymillióból egy volt ilyen eset, de ez rád nem vonatkozik. A tampon jó dolog, ezer kéményseprőből 990 ezt ajánlja.

Remeteee 2016.07.03. 10:03:58

@Kulics: A spirálnak van egy szála, ami a hüvelybe lóg, ennek segítségével veszi ki a doki. Ezt méretre szokták vágni felhelyezés előtt. Ha túl hosszúra hagyja, akkor nyilván bele lehet akadni. Nálam úgy tűnik normálisan levágta. :)

2016.07.03. 10:06:28

@Kulics: honnan tudod? Te is hasznalsz tampont?

Remeteee 2016.07.03. 10:06:31

@Kulics: Tévedés, a tampon fertőzésveszélyes, legfeljebb a gyártók ajánlják.

2016.07.03. 10:13:00

@VivienChristin: igen, volt már olyan hogy én tettem fel.. igaz nem magamnak :-)

@Remeteee: jajjmár ez a rengeteg szorongás!!! az óvszer nem fertőzésveszélyes? meg a saját kezed amikor benyúlsz? a körmöd alatt millió baktérium bandázik. pihenj, fújd ki magad. Az egész élet is roppant veszélyes és biztosan halállal végződik :-)

Remeteee 2016.07.03. 10:27:40

@Kulics: Az órákon keresztül ott pangó váladékban elszaporodó baktériumok miatt veszélyes, nem azért mert benyúlsz. Nem engedi kijutni, aminek már rég kint lenne a helye. Ezen kívül hüvelyszárazságot is okozhat a hosszútávú használata. Olvass utána vagy kérdezz meg egy dokit hogy miért nem ajánlják.

Remeteee 2016.07.03. 10:30:26

@VivienChristin: Így van, és a gumi is kiszakadhat. Vannak extrém esetek, de ne ezekből alkossunk általános szabályokat, pl. hogy tilos a tampon spirál mellett.

2016.07.03. 10:30:57

@Remeteee: oké, akkor bocs, ehhez tényleg nem értek már ilyen mélységben.

2016.07.03. 10:53:34

@Kulics: 3 orankent cserelni kell a tampont es nem fertoz nem kell ezt se tultolni ezzel az erovel a betet is fertozhet hisz orakon at "rajta ulsz" ... ehh ... viszont elkepzeltem ahogy egy pasi teszegeti fel nekem mindig azt az undok tampont ... mennyivel jobb mar :))

2016.07.03. 11:00:29

@VivienChristin: uggyeeee !?? :-)
ma épp három helyre megyet tampontfeltenni, de holnap 10.00 és 10.15 között van még szabad kapacitásom :-)

2016.07.03. 14:05:55

@skarlát betű: a cikk szerint "torzszülött" volt a nő.
szerintem skippeljük ezt a témát, nem ?

fidesz maszop dk egykutya 2016.07.03. 14:12:40

@Barnalány: sajnos nem ilyen egyszerű...

A megszakítással azért szokás teherbe esni, mert a férfi farka kefélés közben síkosodik (ahogy jó esetben a nő puncija). De a férfi nedvessége jórészt ugyan az az anyag, ami elspriccel a végén, tehát van benne sperma.

Ezért lehet az elélvezés előtti kihúzással is teherbe ejteni a nőt, mert az előváladékban is hemzseg a kis ostoros ;) Így a seggbe átrakás is ugyan olyan gyerekmegelőzési eredménnyel jár, mint a simán punciból kihúzás. Ellenben fertőzésterjesztő eredménye jobb, hiszen seggbe mindig nagyobb a fertőzés esélye, egy-két nagyságrenddel ;)

Ezért is a búzáknál a leggyakoribb a HIV, mert ők seggbe csinálják, és nem azért mert "isten ellen vétkeznek" ;)

Barnalány 2016.07.03. 14:13:07

@skarlát betű: @Kulics: Akivel bizalmi a kapcsolatom, azzal gumi nélkül - másokkal ugyanúgy, ahogy hüvelybe, azaz gumival.

A végbélben elkapható fertőzések a legendák világába tartoznak. ha valaki tisztán tartja magát "ott" és ha nem szexel a fenekével, ha beteg, akkor ettől nem kell tartani.

Az anál megszeretése pedig elhatározás dolga: egy kisgyerekkorban kialakult reflexet kell és lehet felülírni. (Már azoknál, akiben ez a reflex egyáltalán problémát okoz. Nekem sosem okozott az análszexben.)

Terhes akkor lehetsz análtól, ha előtte (netán közben, vagy utána) olyan játékokat játszol, amelyek során ondó kerülhet a hüvelybe.

vitéz Beverneky 2016.07.03. 14:13:07

@VivienChristin:
kulics fasorba sincs, én nyelvvel tolom fel így még a szárazságtól sem kell tartanod! :))

2016.07.03. 14:18:08

@vitéz Beverneky: hat most felkeltette az erdeklodesemet, vitez uram

2016.07.03. 14:24:01

@tantum verde 3: osszevart puncival is teherbe lehet esni?! Max ha az aktus utan varrjak ossze.

2016.07.03. 14:27:50

@tantum verde 3: szoval te egy tudatosan szexelo tantum verde vagy (vö. TTI avagy Tudatosan Taplalkozo Istvan) es amig dugsz, vegig tudud, h dugsz? Ez zsenialis es valoban ritka kepesseg! Nem csodalom, h taladnak rad a nok.

Hutyutyuty 2016.07.03. 17:04:03

Na itt aztán minden van, és mindennek az ellenkezője is! És mindenki legjobb orvasa az ellenkezőjét mondja mindenről, mint mindenki más legjobb orvosa. Kezdődjön a mindenki vs. mindenki per, Stan apja nagyot fog kaszálni megint! :)

Nekem az a véleményem, hogy ha ebben valaki képes tényleg nyugodt lelkiismerettel, nem pusztán bizalmi és egyéni tapasztalati alapon dönteni, hát megeszem a kalapom!

Hutyutyuty 2016.07.03. 17:50:23

@VivienChristin: "a kenyszeru megszakitas baromira rontja a szex elvezetet mindket oldalon. hat ki a franc tud ugy onfeledten dugni h azon izgul vegig kihuzza-e idoben / nehogy kesve huzzam ki?"

Hát én speciel óvszeres beleélvezésnél jobban izgulok, mert ha szakad és nem veszem észre, akkor megy minden... azt viszont tudom szabályozni, hogy mikor veszem ki.

vitéz Beverneky 2016.07.03. 17:57:17

@Hutyutyuty:
itt aztán minden.
a spermaallergiától, az análszex bizonyított terhességi kockázatáig minden.
a brittudósok tobzódnak.
itt tudományos cikkekből töcskölünk, de keményen. :)

fidesz maszop dk egykutya 2016.07.03. 17:57:48

@Barnalány: "A végbélben elkapható fertőzések a legendák világába tartoznak. ha valaki tisztán tartja magát "ott" és ha nem szexel a fenekével, ha beteg, akkor ettől nem kell tartani."

Sajnos nem. És a kúpot se véletlenül hátra rakják, és nem szájba, vagy punciba... végbélben minden könnyebben szívódik fel, a fertőzések is.

vitéz Beverneky 2016.07.03. 17:57:48

(csak azt tudnám, ha a poszt író ennyi angol szakirodalmat képes elolvasni, emellett moderálni, mikor van ideje nemiéletet élni???!!!)
na esse fog megjelenni! :))

Hutyutyuty 2016.07.03. 18:00:41

Nekem eddig mindig bevált a megszakításos módszer. Tudom hogy sokan azt mondják, hogy így is lehet teherbe esni, mert az előváladék is tartalmaz ondót stb., de mások meg esküdöznek, hogy nem jobban, mint óvszerrel. És mindkét oldalon fel lehet sorakoztatni szaktekintélyeket, mi laikusok meg próbáljunk kiigazodni, és felelősségteljesen dönteni. Paff!

Mindenesetre épp ezért nem tartom szerencsésnek az olyan megjegyzéseket, hogy ezen vagy azon nézet hangoztatása ilyen-olyan káros. Amúgy lehet igaz, de az ellenkezője is lehet éppúgy igaz. És ki dönti el? Mi laikusok? Túrót. Megyünk a kedvenc megbízható dokinkhoz, és megkérdezzük! Ja, hogy a szomszéd kedvenc megbízható orvosa az ellenkezőjét mondja? Ja hát igen, akkor vissza az elejére. Szóval kinek mi válik be. Én nem ítélkezem.

És bár a konteókat nem szeretem (pontosabban nagyon is szórakoztatnak, de ritkán hiszek bennük), de talán fűződik némi érdeke az óvszer- és fogamzásgátló cégeknek ahhoz, hogy a természetes, ingyenes fogamzásgátló módszereket rosszabbnak állítsák be, mint amilyenek.

Arra amúgy kitér a statisztika (mérhető egyáltalán ilyen módon?), hogy a megszakításos módszernél tényleg időben kihúzták-e, nem csak mondjuk az első spricc után?

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2016.07.03. 18:01:14

@vitéz Beverneky: Nyugi, marad rá időm. :P
És attól, h valamiről még nem hallottatok, az létezhet, ezért érdemes olvasni.
Manapság nagy divat mindent le-brittudósozni, mert a képzetlen nép mindent jobban tud a kutatóknál... A tudós valóságos szitokszóvá vált a kommentelőknek köszönhetően.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2016.07.03. 18:04:17

@Hutyutyuty: Az önbevallásos módszereket nem lehet mérni, főleg nem olyan nüanszok szintjén, h ki mennyire időben húzta ki, 1 évben hányszor jól és hányszor rosszul.
Nincs tökéletes fogamzásgátlás, csak az önmegtartóztatás (orális szexet most ide sorolom), azt meg nem szeretjük, Bár van, aki meg igen: ők vannak igazán biztonságban. Noha a szexmentes élet más problémákkal járhat, pl kevésbé leszünk ellenállóak a betegségekkel szemben, szóval nincs tökéletes megoldás.
És ja, 2 orvos nem ugyanazt mondja, ez is igaz.

Hutyutyuty 2016.07.03. 18:05:27

Amúgy ha már Onán a kiindulópont... Lehet, rosszul emlékszem, de mintha a Bibliában lenne egy olyan sztori is, amikor egy fiatal nő szűzen fogant meg... vagy ezt egy másik könyvben olvastam volna?

Ezt a módszert vajon alkalmazzák manapság?

Hutyutyuty 2016.07.03. 18:25:48

@skarlát betű: Hát, igen, ha ajtót szerelünk a falra, hogy kimehessünk a szabadba, azon bizony be is lehet jönni. Egyedül bent gubbasztani viszont nem mindig olyan jó.

De tényleg, ez egy olyan kérdés (amúgy tök jó téma), amiről a laikusok tapasztalatai (elég csak az eddigi kb. 100 kommentet megnézni) és a szakavatottak tanácsai is homlokegyenest ellentmondanak. Szóval nem tudom igazából, mit lehet ebben a témában egyáltalán haszálható érvként felhozni.

2016.07.03. 18:26:03

@Hutyutyuty: ja hát az a baj, hogy hihetetlenül különbözőek vagyunk mi emberek és erre a végtelen változatosságra akrunk egyen megoldásokat kitalálni és vérig menően védeni az igazunk. Nagy tévedés !
Nem lehet megspórolni az egyéni tapasztalást saját magunkról és azt, hogy a pár egymást tapasztalja ki.

Amúgy óvszer szakadás ellen hatásos a cserzett kecskebőrből készült vastag, ellenálló óvszerek :-))

Hutyutyuty 2016.07.03. 18:35:30

@Szzzz: Hát ha komolyan tizenkettő vagy, elég komoly dumád van hozzá! Az meg, hogy fospacskolás előbb kerül látókörbe, mint a spricc előtti gumihúzás, elég kemény, mehetett volna az előző témakörbe. Pedig a hagyományos szex művelésének keretében sok helyen bevett szokás. Én is élek vele. Ellenben a papuccsal.

Hutyutyuty 2016.07.03. 18:39:57

@Kulics: Ebben van igazság. Bár egy-egy ilyen tapasztalás drága és életekbe kerülhet, ezért nem árt, ha előtte már valami úton-módon keresik a választ legalább.

Vastag kecskebőr? Akkor már miért nem egy egész kecske? Abból se lesz gyerek, az is tuti! :)

2016.07.03. 18:49:57

@Hutyutyuty: ...mert a kecske közben mindig odébbmegy !!!
- hogy Hofit idézzem :-)

Hutyutyuty 2016.07.03. 18:54:19

@Kulics: Igaz-igaz! Mert hát ha ott marad, még beeshet 1-1 szatír vagy faun. :)

Hutyutyuty 2016.07.03. 18:54:58

@Kulics: Még akár seggen át is a mai hírek szerint...

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2016.07.03. 19:02:55

@Hutyutyuty: Sztem nem 12, és csak szívatott minket. Ezért nem is reagáltam rá.

Hutyutyuty 2016.07.03. 19:36:08

@skarlát betű: Ez bizony meglehet. De hát így jár, aki előbb ír, aztán gondolkodik. :)

vitéz Beverneky 2016.07.04. 09:15:37

@skarlát betű:
erre csak annyit:
amíg a sajtóban név és intézmény megjelölés nélkül csak "brit, ausztrál, amerikai, belga"... stb 'tudósokra, kutatókra' hivatkozva minden baromságot el lehet adni embereknek akik e szavak hallatán minden f@szságot elhisznek, mert jól hangzik, ne csodálkozz.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2016.07.04. 09:21:13

@vitéz Beverneky: Az a sajtó hibája, nem a kutatóké.
Amúgy egyre kevésbé lehet bármit eladni, már azt se hiszi el senki, ami igaz, mert annyira lejáratták a természettudományokat. Hamarabb elhisznek ezoterikus baromságokat, mint tudományos tényeket.
Nyilván vannak hülyeségek, meg felesleges kutatások is, de legtöbbször az újságírók értik félre, egyszerűsítik annyira, h ne az jöjjön ki belőle, aminek kéne.

2016.07.04. 10:30:37

@Hutyutyuty: meg egy kicsit varunk es tutti vki beirja h szajon at is teherbe lehet esni, figyejje

2016.07.04. 10:41:40

@Hutyutyuty: jol latod mindenki mindent mond a statisztak is vmit de nezzuk a tenyeket: az elovaladekban van himivarsejt? Van. Van eselye h beleakad egy petesejtbe? Van. Akkor meg mirol beszelunk? A tobbi eselylatolgatas ezer tenyezo fuggvenye miszerint szamitasba kell venni pl a himivarsejtek minoseget a noi ciklus stadiumat az esetlegesen erett petesejt minoseget a beagyazodas felteteleit etc ... van akik eveken at nem kalapalnak ossze egy gyereket nulla vedekezes mellett mig masokra ha raneznek mar terhes ... mi a tanulsag? Az eselycsokkentes avagy minimalizalas pl ugy h nem juttatunk himivarsejtet a nobe, mar ha nem akarunk gyereket. Ennyi.

vitéz Beverneky 2016.07.04. 10:46:38

@skarlát betű:

milyen allergia-tesztet végzett el az orvosod és milyen spermával, amikor azt mondta, hogy allergiás vagy rá?

több kérdésem nincs.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2016.07.04. 10:51:19

@vitéz Beverneky: Nem mentem el allergiatesztre, mert sokkal egyszerűbb volt gumit használni. Beszéltem egy ismerős nőgyógyásszal, és azt javasolta, h joghurttal öblögessem, na, ezt a fenébe kívántam, úgyhogy nem csináltam.
Te csak akkor hiszed el a pollenallergiát is, amikor tesztelnek rá? Nekem az is volt/van (csak ma sokkal enyhébb, mint gyerekkoromban), sose teszteltek rá, h milyen pollen, mert spéci tök felesleges és macerás vizsgálat, ha úgyse tudnak rajta segíteni.

Neked az a tipped, h hüvelygomba? Éveken keresztül? Vagy az nem te voltál, aki ezt a kedvességet kitalálta?

Utólag tök mindegy, mi volt, mert megszűnt, szerencsére. Ahogy a pollenallergiám is nagyon sokat javult, kezelés nélkül. Lehet, h én ilyen öngyógyító ember vagyok.

Viszont a spermaallergia létezik és sokkal súlyosabb tünetei is lehetnek. Csak ennyit akartam tudatni a közvéleménnyel. Mert sokan nem tudnak róla.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2016.07.04. 10:54:20

@VivienChristin: Most te is beállsz a nem hiszem, mert még nem hallottam sorba?
Én legalább utána néztem a tampontilalomnak, amit itt előhoztál, és nem könyveltem el hülyeségként.
Lehet, kb annyira gyakori, mint análisan teherbe esni. :P

Hutyutyuty 2016.07.04. 11:30:40

@VivienChristin: "az elovaladekban van himivarsejt? Van."

Ez jogos, de szerintem ezzel azok is tisztában vannak, akik azt mondják, hogy ennek ellenére nincs esély a megtermékenyítésre ilyen módon. Erről beszélünk. :)
Ha lesz időm, kicsit utánanézek, milyen ellenérvek vannak.

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2016.07.04. 16:31:11

Cselendzsölöm az idézetteket.

Rengeteg az alaptalan hiedelem a teherbeesés körül, amit kritikátlanul ismételgetnek az orvosok is. Igazi homályzóna ez, ahol megdöbbentően hiányosak a hiteles kutatási eredmények -- mint ha mindenki megelégedne a hagyományozott lecke felmondásával.

Konkrétan a magömlés előtti váladékról például az az orvosi hiedelem járja, hogy teherbe lehet tőle esni. Ezzel szemben áll az a gyakorlati tapasztalat, hogy a megszakított közösülés igen biztonságos fogamzásgátlási módszer. Úgyhogy most már fogtam magam, és utánanéztem, mit mondanak azok a kutató, akik veszi a fáradságot, hogy egyáltalán vizsgálatokat végezzenek. Idézek:

"Population and family planning professional are shown to have neglected withdrawal in favor of modern, female-controlled methods. This neglect is founded largely upon the popular belief that fertile levels of viable sperm are present in pre-ejaculatory fluid, despite data to the contrary. The validity of existing data on the prevalence of withdrawal is questioned because of the methodological bias inherent in most studies. The use-effectiveness of the practice and its relationship to sexually transmitted diseases have not been adequately investigated." ("Withdrawal: a review of the literature and an agenda for research", Rogow and Horowitz, 1995.)

"Eleven of the 27 subjects (41%) produced pre-ejaculatory samples that contained spermatozoa and in 10 of these cases (37%), a reasonable proportion of the sperm was motile. The volunteers produced on up to five separate occasions and sperms were found in either all or none of their pre-ejaculatory samples." ("Sperm content of pre-ejaculatory fluid", Killick et al., 2011).

"Actively mobile sperm were discovered in the pre-ejaculatory fluid of 16.7% of healthy men" ("Presence of sperm in pre-ejaculatory fluid of healthy males", Kovavisarach et al., 2016)

"Pre-ejaculatory fluid secreted by the glands of Cowper and Littre during sexual stimulation, does not contain sperm and therefore cannot be responsible for pregnancies occurring in the practice of sexual intercourse where the penis is in contact with the external female genitalia or in practice of withdrawal as a contraceptive method" ("Presence or absence of sperm in the pre ejaculatory fluid", Vásquez et al. 2014).

Hutyutyuty 2016.07.04. 17:37:59

@VivienChristin: Rákeresésem első találatának eredménye képpen itt egy Webbeteg cikk. Ez például kitér arra, hogy az előváladék miért tartalmazhat spermiumot, és hogy ezt egy aktus előtti pisiléssel ki lehet védeni. Ez alapján pl. a helyesen alkalmazott megszakításos módszer elég hatékonynak tűnik, és leginkább akkor lehet gond, ha rosszul alkalmazzák, és nem figyelnek oda eléggé.

www.webbeteg.hu/cikkek/fogamzasgatlas/10318/elovaladektol-lehetek-e-terhes

vitéz Beverneky 2016.07.04. 19:13:03

@skarlát betű:
a joghurt nem rossz én a kefírt jobban szeretem...
...kinyalogatni

igen évekig, ha nem kezelik.
és a partner hímtagját is kell mert visszafertőz!
csak ezt elfelejtik hozzátenni.

(egyébként a joghurtot is gomba ellen ajánlotta az orvos, mert a savanyú pH némileg lassítja a gombák szaporodását.
a nők 90% nem fogadja el, sőt megsértődik, ha szembesítik a problémával, ezért jobban hangzik az "allergia"...
...amit hasracsapással ki lehet mindenre mondani, nincs következmény, a paciens is és elégedett

Tralfamador75 2016.07.04. 19:13:21

@VivienChristin: Szájon át is teherbe lehet esni.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2016.07.04. 19:17:44

@vitéz Beverneky: Neked gombamániád van? Egyetlen orvost se ismerek, aki nem hüvelykúpot ajánl gomba ellen, se olyat, aki annyira hülye lenne, h ne merné megmondani a páciensének, h mi van. Nem tudom, hol élsz, de az orvosok inkább kíméletlenek, minthogy tekintettel lennének a nők önérzetére.
Értsd már meg: tudom, milyen a hüvelygomba, mik a tünetei, volt olyanom, és nem csak akkor jelentkezik, mikor épp belém élveznek. Ellentétben ezzel a dologgal, ami csak akkor okozott kellemetlenséget.
De ez az utolsó, h hozzád szólok ebben a témában, mert már nagyon unom a vitát, sőt, a témában több kommentedet se engedem be. Mindennek van határa, az én türelmemnek itt van.

Tralfamador75 2016.07.05. 06:45:10

@Hutyutyuty: Hm. Akkor tehát arról van szó, hogy korábbi akcióból származó, mondhatni "maradék" vagy "lappangó" spermium juthat az előváladékkal a hüvelybe?
Magyarán a naponta 1 coitus interruptus 100%-os védelem (már persze nem a betegségek ellen)?
Van új a nap alatt (számomra). Ezt komolyan csak most értettem meg. Valahogy mindig fura volt, hogy hogy kerül az előváladékba hímivarsejt, de akkor most már világos. Ahogy az is, hogy ezt hogy lehet elkerülni.
Hiába, no, mindig van hova fejlődni.

Hutyutyuty 2016.07.05. 08:19:22

@Tralfamador75: Igen, erről van szó, és ez számomra is logikusan hangzik. (Már ha ez tényleg korrekt infó, de nekem annak tűnik.) Magyarázhatja a módszer során tapasztalt erős különbségeket. Nekem eddig ezzel nem volt problémám, de alapból így csinálom.

Sajnos ezt a részét ritkán hallani, csak odáig jutnak el, hogy "tartalmazhat spermát". Persze az orvosoknak számolniuk kell azzal, hogy sok paciens az összetett mondatot már nem érti meg, ezért gyakran nem szeretik rájuk bízni a helyzet megítélését, és olyan módszert ajánlak, amit nehezebb rosszul csinálni. Meg hát a betegségek elleni védekezéet is propagálják persze, ami ugye nem baj.

De ha ez tényleg így van, és a férfinak jó az önkontrollja, valamint adott a maximum bizalom, akkor nagyon is jó módszernek tűnik.

2016.07.05. 08:46:35

@Hutyutyuty: komolyan mondom kezdesz meggyozni es mar-mar azon tunodom h en is belevagok a megszakitasos modszer gyakorlasaba :))

2016.07.05. 08:47:48

@skarlát betű: nem, en a humorizalok soraba alltam be, meg ha vacak is a humorom ... elnezest erte :(

2016.07.05. 08:55:13

@Tralfamador75: napersze... szajon at is. Ez sperma szubjektivbol kb igy nez ki:
- Te látsz itt petesejtet?
- Nem!
- Akkor ez szopás!

2016.07.05. 09:07:35

@skarlát betű: alkalmankent intim zuhany avagy irrigalas ajanlott tejsavval plusz intim (savas) szappan hasznalat minden nap ... ezek nagy segitseg a vagina phjanak fenntartasaban, a lugos szappan hasznalata pedig tilos mert durvan rombolja a huvely savkopenyet s imigyen a vedekezo kepesseget

Hutyutyuty 2016.07.05. 09:10:29

@VivienChristin: Kezdelek meggyőzniiii? Jaj, de jó vagyok!!! :)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2016.07.05. 09:12:59

@VivienChristin: Az intim zuhanyt egyszer próbáltam, olyan szar érzés, h többet se. Amúgy felesleges nagy feneket keríteni a dolognak, a tiszta víz elég jó.
Ha probléma van, tartok raktáron orvos által felírt cuccokat, amúgy inkább a spirál idején mondta, h hajlamosabb az ember gombás fertőzésre, és most nincs spirál.

2016.07.05. 09:13:43

@Hutyutyuty: qvajoovaagy ... ne hagyd abba!!

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2016.07.05. 09:17:06

@kardhal77: Te nyugodtan alkalmazd, én továbbra se hiszek benne, h annyira biztonságos lenne. Pl. azért sem, mert többször tapasztaltam partnernél a magömlés előtti magömlést - vagyis azt, mikor kijön egy csepp, de még nincs orgazmus. Tudatos, odafigyelő pasi ilyenkor kihúzza és elmegy a mosdóba (remélhetőleg időben húzza ki), no de nem mindenki ilyen tudatos és odafigyelő. Esetleg észre se veszi, h mi van.

Amúgy köszi a kutatást, de sztem jobb az óvatosság, mint az utólagos bánat.

2016.07.05. 09:17:57

@skarlát betű: erdekes, en meg imadom az intim zuhanyt ... tisztabb szarazabb erzes utana ... mint egy jofajta orrfujas utan ... nagyon kellemes ahogy a viz kioblit tisztara mos ... persze hallottam mar mas dokitol h az irrigalas az tilos az ordogtol valo ... na hat en felelosen tapasztaltam es dontottem kerdesben ... nekem igy jo, nekem bevalt ;)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2016.07.05. 09:20:02

@Tralfamador75: Nem 100%-os, olyan nincs. :P

@Hutyutyuty: Az orvosok be kell biztosítsák magukat, és itt tényleg túl sok a HA.

De vicces, h fentebb kifejezetten lepocskondiáztak, mert túl biztonságosnak állítottam be az interruptust - pedig messze nem annyira biztonságosnak, mint amire most ti juttok.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2016.07.05. 09:23:32

@VivienChristin: Miért lenne jó a punciban a száraz érzés? Nekem ez nem cél. :)

Nyilván nem vagyunk egyformák, ebben sem.

De sokan abban a tévhitben élnek (nem rád gondolok), h a punci a maga természetes, tisztán tartott, de nem irrigált stb formájában nem elég higiénikus, meg nem elég jószagú. Na, ez már tényleg nagyon káros tud lenni.

Amúgy már azért is kaptam ezen a blogon letolást, mert az intim mosakodást propagáltam nők számára.

vitéz Beverneky 2016.07.05. 09:23:56

@VivienChristin:
két sperma úszik a szajnán
így szól az egyik:
én egy kiköpött francia vagyok!
erre a másik:
én meg egy kivert magyar :(

Hutyutyuty 2016.07.05. 09:25:45

@skarlát betű: Abszolút megértem, hogy a nők bizalmatlanabbak ebben a dologban, hiszen a következményekkel nekik kell számolni. Én is azt mondom, ha nem vagy biztos a partnered ítélőképességében, inkább ne.

Az amit írsz, hogy magömlés előtti ondócsepp, az (legalábbis nálam) csak akkor van, ha a legutolsó pillanatban fogom vissza a magömlést. Ilyenkor tényleg előfordulhat, de megszaktásos aktusnál eddig nyilván nem szabad bent hagyni.

2016.07.05. 09:33:10

@skarlát betű: nyilvan nem lesz szaraz ez tulzas volt reszemrol es igen az intim higienia fontos segit a betegsegek megelozeseben es igen sokan kenyszeresek ez ugyben (en nem) s nekem pl volt pasim aki nem engedett szopni mig meg nem mosta a farkat elotte hiaba kertem h ez eppen ugy jo engedje imadom a szagat izet ... a csokolozas elott fogmosasi kenyszeresekrol mar ne is beszeljunk ... hat veluk nekem nincs dolgom az biztos ... en a termeszetesseg sponteneitas hive vagyok es imadom ha lucskos csatakos izzadt (csak tiszta, apolt legyen, amihez eleg a napi 1 furdes)

Hutyutyuty 2016.07.05. 09:33:42

@skarlát betű: Pedig nem állítottál semmi pocskondiáznivalót. Ez lehet igen biztonságos módszer, de csak akkor, ha megfelelően csinálják. Tény, hogy itt a humán faktor jóval magasabb, mint a tabletta vagy spirál esetében.

Lehet, majd kapok én is a pocsokból. De egyelőre úgy tűnik vállalható álláspont mellett érvelek. :)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2016.07.05. 09:43:46

@Hutyutyuty: Még ha biztos vagyok is, mindenki tévedhet. És nálam elég egyszer tévedni. Azonnal teherbe esős típus vagyok. Fogamzásgátlás nélkül már 10 gyerekem lenne, ha bele nem haltam volna. :P

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2016.07.05. 09:47:02

@Hutyutyuty: Csak kérdés, h mindenki észreveszi-e időben. :) Nyilván nem kell, h mindenki legyen, csak az aktuális partner, de mikor egy módszer megbízhatóságáról van szó, akkor mindent figyelembe kell venni.

A tablettánál legalább akkora a humán faktor, mert azt nagyon könnyű elfelejteni. Én kb másfél évig szedtem, még nagyon az elején, és már elfelejtettem, h valaha elfelejtettem-e. :)
De más gyógyszerrel sokszor jártam már úgy, h elfelejtettem, az nem volt olyan rég. Ezért alkalmazok olyat, ami 3 hónapig jó, nem kell vele foglalkozni.

Hutyutyuty 2016.07.05. 09:49:03

@skarlát betű: Persze, ezt teljesen megértem. De írt már ide olyan azonnalteherbeesőstípus is, aki esküszik rá, hogy enek ellenére sok éve maximálisan beválik neki ez a módszer.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2016.07.05. 09:51:50

@VivienChristin: Kényszeresnek lenni nem jó, de ha valaki úgy érzi jól magát, h előbb megmossa a farkát, akkor hagyni kell. :) Amúgy nekem se feltétel, de inkább ez, mint olyasvalaki, aki jellemzően nem mosakszik. :)
OK, ilyennel nem nagyon találkoztam, de állítólag létezik ez a kategória is.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2016.07.05. 09:53:04

@Hutyutyuty: Kivéve egyszer, mikor gyerek lett belőle. :) Vagy te másra emlékszel? Én Remetee-nél ezt láttam.
A nagy számok törvénye alapján nyilván olyan is van, akinél beválik.

2016.07.05. 10:02:19

@skarlát betű: a "tiszta száraz érzés" egy reklámszlogenből származik és sztem kollegina erre utalt. Humorban ti nem értitek egymást, de sebej :-)

VivienChristin (törölt) 2016.07.05. 10:27:53

@Kulics: koszonom es igy igaz (mind2)

Hutyutyuty 2016.07.05. 10:30:55

@skarlát betű: Van humán faktor a tablettánál is, de ott a nőnek ez nem bizalmi kérdés, a megszaktás viszont igen.

Hutyutyuty 2016.07.05. 10:39:09

@skarlát betű: qwertzu és Tildy(UK) is írták. Remetee meg akkor esett teherbe az írottak alapján, amikor nem húzták ki időben.

vitéz Beverneky 2016.07.05. 11:37:04

@VivienChristin: +1
(ízre szagra szükség van, a muff sem jó, ha teljesen steril, természetellenes. arra ott van a guminő)

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2016.07.05. 11:47:46

@Hutyutyuty: Hát, gratula, h te ilyen alapos vagy, én csak azt jegyzem meg, aki rendszeresen kommentel. :) De volt még valaki, akinek 2 gyereke lett a módszerrel.

skarlát betű · http://hutlenseg.blog.hu 2016.07.05. 11:49:29

@Kulics: Akkor még én is néztem tévét, mikor ez futott. De ott volt a szmájli, azt meg te nem láttad. :P

Hutyutyuty 2016.07.05. 12:03:40

@skarlát betű: Ctrl+F: gyerek :)

Jaja, Hókirályfi. Nem tudom, ők hogy mennyire volak alaposak.

Remeteee 2016.07.05. 14:21:55

@skarlát betű: Megszakítás mellett nem estem egyszer sem teherbe, az jól működött nálunk. Azt nem nevezem megszakításnak, hogy nem húzta ki egyáltalán, ez az ő felelőtlensége volt, mivel tudta, hogy nem védekezünk máshogy, és nem terveztünk éppen gyereket.
Ha nulla védekezés volt, akkor mindig azonnal teherbe estem.

Tralfamador75 2016.07.06. 01:59:15

@VivienChristin: Hát, ha olyan van, akire ha csak ránéznek, és teherbe esik... Akkor szájon át már csak nem akadály.

@skarlát betű: Igen, valami ilyesmire gondoltam én is mindig, valahogy ez nem olyan elképzelhetetlen.

Hogyne lenne 100%-os módszer. Megszakításos közös ülés (néha séta, hogy a lábaink ne gémberedjenek el) :S

VivienChristin (törölt) 2016.07.06. 10:58:45

@Tralfamador75: igy megy ez

VivienChristin (törölt) 2016.07.06. 17:49:23

@vitéz Beverneky: dehogy smafu ... neki is osztottam lapot, jatssza meg, ha meg tudja ... :)

kardhal77 · http://kardhal.blog.hu 2016.07.07. 14:04:20

@skarlát betű: hát ez az, hogy jelen ismereteink szerint hit kérdése a dolog. Meglehetősen valószínűnek tűnik, hogy az időben megszakított aktustól nem lehet teherbe esni, de igaz, hogy ezt kizárólag a férfi tudja kontrollálni, és nyilván nem mindenki képes rá.